Tov. van fifa 06 was het alleen maar mogelijk om meer richting pes te gaan. Slechter dan 06 was gewoon niet mogelijk. Niet dat ik 100% tegenstander ben van fifa, maar ik heb nog nooit een game gespeeld die zoveel bugs kende als fifa 06.
Pes 6 vind ik (tot op heden) ook niet de beste versie uit de reeks. Online (waarvoor ik de game hoofdzakelijk gekocht heb) is momenteel gewoon kut. Lag, unabel to joine en room no longer exists zijn elke dingen waaraan ik me erger. Als je dan eindelijk een game gejoined hebt, is de kans vrij groot dat halverwege de wedstrijd iemand problemen krijgt in de vorm van een vastloper. Hopelijk weet Konami dit snel op te lossen
Verder wordt fifa niet direct beter als het meer richting pes gaat. Een arcade footie is niets mis mee. Maar dan moet de game wel bug vrij zijn (een bal tussen de palen in het net heet een goal, en geen corner). Tevens moet de game speelbaar zijn dus een goed passingsysteem is noodzaak. Dit soort dingen waren in fifa 06 gewoon kut uitgewerkt. De demo van 07 was wel een enorme verbetering tov. 06
Laatst bewerkt: 3 nov 2006