1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is in ieder geval zonder twijfel dat Fifa een stap dichter bij PES is gekomen, want als je dat tegenspreekt dan heb je het echt mis, Fifa heeft echt wel een verbetering door gemaakt i.v.m. de vorige delen.
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    ja maar pes6 ook. Nog realistischer geworden ;)
    Het passingsysteem is bijvoorbeeld compleet omgegooid. Als je t eenmaal onder de knie hebt speelt t zo geweldig :)
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    100% zeker! Het speelt zeker lekkerder dan voorgaande delen, maar het heeft het gewoon nog niet. Even wat minder FTE's op het grafische aspect gooien (al vond ik die zwaar onder de maat) en meer op de AI en misschien wordt het dan nog wel eens wat.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tov. van fifa 06 was het alleen maar mogelijk om meer richting pes te gaan. Slechter dan 06 was gewoon niet mogelijk. Niet dat ik 100% tegenstander ben van fifa, maar ik heb nog nooit een game gespeeld die zoveel bugs kende als fifa 06.
    Pes 6 vind ik (tot op heden) ook niet de beste versie uit de reeks. Online (waarvoor ik de game hoofdzakelijk gekocht heb) is momenteel gewoon kut. Lag, unabel to joine en room no longer exists zijn elke dingen waaraan ik me erger. Als je dan eindelijk een game gejoined hebt, is de kans vrij groot dat halverwege de wedstrijd iemand problemen krijgt in de vorm van een vastloper. Hopelijk weet Konami dit snel op te lossen :)

    Verder wordt fifa niet direct beter als het meer richting pes gaat. Een arcade footie is niets mis mee. Maar dan moet de game wel bug vrij zijn (een bal tussen de palen in het net heet een goal, en geen corner). Tevens moet de game speelbaar zijn dus een goed passingsysteem is noodzaak. Dit soort dingen waren in fifa 06 gewoon kut uitgewerkt. De demo van 07 was wel een enorme verbetering tov. 06 :)
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2006
  5. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0


    Pro evolution soccer nep en niet realistisch!?!? das het zieligste wat ik ooit heb gehoort:lol: Vind pes 6 net weer heel realistisch..
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een discussie hier weer :lol:
    niveautje aardappel, ik ga maar weer snel weg
     
  7. schizopunisher

    schizopunisher Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal op een (spel)computer ; realistisch??? Grappige mensen hier .
    Ben een groot voetbal en game verslaafde maar voetbal en computers dat gaat echt niet samen , heb nog nooit een goed voetbal spel gezien , wel raar , de grootste sport ter wereld , maar een fatsoenlijke voetbalgame is er nog nooit geweest .
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoi _0/ Welkom op de wereld.
     
  9. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt hij toch niet? Hij zegt dat als je FIFA en PES met een echte voetbalwedstrijd gaat vergelijken dat je tot de conclusie komt dat er veel meer overeenkomsten zijn tussen een echte voetbalwedstrijd en PES dan een echte wedstrijd en FIFA. En daar heeft hij volkomen gelijk in.
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Geef daar dan is wat goede argumenten voor want in het echt gaat die bal toch echt een stuk sneller dan bij PES het geval is terwijl het bij fifa op een goed tempo gaat.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Komen ze:

    In PES6 op de Xbox360 komt de snelheid van de bal het meest overeen met de werkelijkheid. Kijk maar eens goed naar een echte wedstrijd. In PES6 kun je gewoon versnellen en hard inpassen. Mensen die zeggen dat het niet kan kunnen het spel gewoon niet of hebben het nog nooit gespeeld.

    In PES6 heb je lijnrechters langs het veld, heb je in het echt ook. In PES6 wordt de voordeelregel beter toegepast en heb je bijvoorbeeld de mogelijkheid om een vrije trap pijlsnel te nemen.

    In PES6 heb je ook echt doelen met netten. Is in het echt ook zo. In PES6 op de 360 kun je schijnbewegingen en truukjes uitvoeren, ook dat kan in het echt.

    Ik kan nog wel een uurtje doorgaan, wel op verzoek graag.
     
  12. mark8925

    mark8925 Guest

    vooral die netten idd.. ingame zijn ze net van staal bij fifa. Iets waar ik me mateloos aan erger
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit een PES spel gehad maar de snelheid van PES6 is echt perfect!
     
  14. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee niet helemaal. FIFA is misschien een stap dichter bij PES5 gekomen, maar vervolgens is PES6 weer 2 stappen uitgelopen.
     
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
     
  16. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging erom dat een andere gamer fifa lekkerder vind spelen en realistischer.. dan komt hij met zijn post sorry maar dan heb je geen verstand van voetbal..

    dus dan zeg ik je hebt alleen verstand van voetbal als je pes realistischer vind?
     
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
     
  19. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Bij mij is vandaag 1 ding duidelijk geworden.

    PES > FIFA
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    En dat is duidelijke taal :D
     

Deel Deze Pagina