Lijkt me nogal vergezocht dat het allemaal part of a bigger plan was. Btw, je hebt alleen maar een tafel nodig om iets op te nemen. Maar je hebt wel gelijk dat ze misschien de kleren van in het begin van het seizoen droeg. En het is vrij suspicious dat ze dit juist op DIT moment mee beginnen. Naja, ik heb geen zin om er over na te denken, ik vind het een minder interessant deel van het verhaal.
Ben vind'k weer cooler (vorige aflevering stond zijn bril hem gewoon niet). Een van de betere acteurs op de show. Ook grappig is hoe ze steeds weer sun laten zien op previously on lost. Wrs om ons het verkeerde beeld te geven ofzo
Of ons er te doen aan herinnere, I dunno....
Dat zwarte wolkje is weer terug
Als het Eko kan opnemen, moet het wel een dikke dikke wolk zijn though. Anyway, misschien is die wolk God. Evil god of niet, het praat met de mensen door te morphen in mensen en verschijnselen.... wacht eens. Morpheus: Griekse god van de
droom. "'de Griekse God van de Droom genoemd'. Morpheus woonde in een donkere grot, versierd met
klaprozen." Zoals waar ze stonden, waren dat geen klaprzoen? Huh, huh! I'm on to something. Er is al vaker zaken gebruikt uit mythologie. Cerberus (guardian of the underworld) bevoorbeeld staat op die ene kaart. Misschien zien we nog een driekoppige hond
Nog drie comments.
- "You speak to me as if I were your brother" hoe lame. Domme zin if you ask me. Maar ik neem aan dat het is zoals eko dacht, dat het zijn broer niet is maar iets..anders. Stom gedaante wacht wel lekker lang dan.
- "You're next" "you" hoeft niet plural te zijn. Volgens mij is het gewoon Locke dat hij bedoelde.
- Waarom proberen ze die andere schermen niet aan te krijgen. Neuh, eentje is genoeg
Klik om te vergroten...