De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk morgen een lekkere wedstrijd. :)

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hahaha:lol:

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ach man, die Schinkels kan best wat proffesioneler gedragen, dit is gewoon naschoppen :+ :cool:

4. mars15

mars15 Guest

Come on Arsenal

5. mars15

mars15 Guest

gelukkig is psv-feyenoord al geweest

PSV zal op korte termijn maatregelen nemen om de veiligheid van de eigen supporters verder te garanderen. Dat betekent onder meer dat de netten voor het bezoekersvak teruggehangen worden, aldus veiligheidsmanager Wijnveld.

PSV Netten terug
    "Naar aanleiding van een aantal wedstrijden en natuurlijk het duel met Galatasaray, zullen we de netten terug gaan hangen", meldt Frank Wijnveld woensdagmiddag. "Op verzoek van supportersvereniging PSV Fans United hebben we destijds de service voor onze bezoekers verhoogd, maar gebleken is dat zij daar nog niet allemaal aan toe zijn." Wijnveld betreurt het dat de club alle bezoekende supportersgroepen over een kam moet scheren, "maar het gaat om de veiligheid van onze eigen supporters. Die staat voorop, daarom brengen we deze beperkingen spoedig weer aan." PSV zal ook de grote lexaanwand terugplaatsen, waardoor voorwerpen onmogelijk meer uit het vak gegooid kunnen worden.

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Morgen Ajax - Austria Wien ja... :)

Heb er weer zin in. 15 Nov overigens naar Ned - Eng. :)

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjeezus wat kan die Westerhof liegen zeg.

Hoelang is die Patrick eigelijk geblesseerd?

8. mars15

mars15 Guest

De fan die bij Nice - Marseille een vuurwerkbom op het veld gooide waardoor een brandweerman (mede ook namens z'n eigen domme actie overigens) nu 2 vingers moet missen, heeft zich gemeld en is opgepakt. Hij loopt het risico op een celstraf voor de duur van maximaal 10 jaar.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, dit plaatje kwam ik tegen op internet.

11. mars15

mars15 Guest

Zometeen eens ff naar de Kuip

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan me voorstellen dat ie dit best wil accepteren. 7 miljoen is best voor een bankzitter, aangezien Ten Cate Perez en Babel beter op die positie vind dan Rosenberg. Erg jammer, maar wel begrijpelijk als ie naar Lyon zou willen. Vorig seizoen toch wel tot een van mijn favoriete spelers bij Ajax gegroeid.

13. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Niet slecht.
    Als dit concreet was zou ik er meteen mee instemmen.
    Lyon is toch wel een betere club als Ajax:)

14. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen weer een middagje ergeren in de Kuip, ik hoop niet dat het alleenmaar eenrichtingsverkeer is naar Timmer toe en dat Pi-Air eindelijk gaat laten zien dat ie nog kan voetballe..

15. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Voor wie ben jij eigenlijk.*-) je wilt en dat Piere goed voetbalt en dat alle ballen op Timmers doel worden geschoten..

16. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat alle balle op Timmers doel worden geschoten..¬¬..En ik hoop dat die opoe van een Pi-Air iets laat zien..Want het enige wat hij doet is klagen man, ik bedoel dat doet de sfeer in de groep niet zoveel goeds als hij gaat klagen en zich verheven voelt boven de anderen omdat hij toevallig ouder is..

Maar ik ben voor Feyenoord joh, kHoop ook dat ze winnen.. Maar het zou realistischer zijn om te denken dat ze gelijk spelen..

17. mars15

mars15 Guest

Leuk middagje

Lazovic bah

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Straks ff kijken op 10. Op Vi.nl zeggen ze dat van Hooijdonk goed speelde dat wil ik nog wel eens zien...

19. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Net Spurs-Arsenal gezien mooie wedstrijd zeg!

Wel een hele rare actie van Mourinho om Boulahrouz weer te wisselen nadat ie er net in was gekomen.
    Maja Mourinho heeft wel vaker van die acties

20. mars15

mars15 Guest

Zondag naar Willem II - Feyenoord :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina