De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark8925

mark8925 Guest

waar slaat dat nou op?8) Ajax is uitstekend in vorm. We hebben inmiddels 10 wedstrijden op rij gewonnen. Spelen bijna elke wedstrijd uitstekend voetbal. De enige mindere wedstrijden van de laatste tijd zijn ado en heracles, uitgerekend de wedstrijden waarin Japie niet meedeed.\o/ En trouwens jullie boertjes doen wel zo baat over die 2e ronde, maar dat is ook grotendeels mazzel in mijn ogen, uit bij die turken spelen jullie erg slecht maar winnen jullie door die keeper en thuis komen jullie er niet door heen en worden jullie int zadel geholpen door die rode kaart. Ajax gaat winnen weet t gewoon zeker.. eerder dit jaar ook al 3-1\o/

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ben echt benieuwe hoe de verhoudingen tussen psv en ajax dit jaar liggen. Heb wel het gevoel dat als het er echt op aan komt psv toch iets meer volwassen is.

3. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Seedorf \o/ Held.

Vond hem altijd verschrikkelijk omdat hij die penalty miste, maar dat hij vanavond bij voetbal insite zit vind ik erg leuk. Derksen is toch vreselijk..
    Ik hoop voor hem dat hij weer in het elftal komt

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nou, ik ben wel blij dat Derksen zo tekeer ging tegen Seedorf. Wat Derksen namelijk allemaal zei, waren de redenen waarom Seedorf altijd werd uitgefloten en gehekeld. Doordat Derksen hier in de uitzending over begon, kon Seedorf zijn kant van het verhaal vertellen en zich verdedigen. Ik ben blij dat hij geweest is en ik hoop dat hij nog een kans krijgt in Oranje.

En Seedorf heeft eigenlijk ook gewoon gelijk toen hij zei dat van Basten niet moest zeggen dat hij Seedorf vanwege zijn persoonlijkheid niet selecteerde, want hij kent Seedorf dus blijkbaar geen eens |:-

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    0% kans

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Reaal Realist in verzekeringen :+

nu OT:
    Gezien de kwaliteiten hoort seedorf in principe in oranje, dus van basten moet hem afkeuren vanwege zijn persoonlijkheid......dus een vriendschappelijke wedstrijd zou perfect zijn om het te testen O-)

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Idd. Cocu heeft er ook twee gemist (WK 98 en EK 2004), maar daar hoor je ook niemand meer over..

8. mars15

mars15 Guest

1 kaart binnen voor zondag :)

9. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Seedorf moet toch wel in Oranje... Maar ja dat zou je van Van Bommel ook zeggen....

10. mars15

mars15 Guest

Ajax bevestigt: Rosenberg mag vertrekken
    Ajax bevestigt: Rosenberg mag vertrekken
    Foto: Orangepictures
    08 november 2006, 13:58
    Door: Jelmer Geerds
    Markus Rosenberg lijkt bezig aan zijn laatste weken in dienst van Ajax. De Zweedse aanvaller mag in de winterstop vertrekken bij de Amsterdammers, bevestigt technisch directeur Martin van Geel in VI.
    "Laten clubs zich maar melden", zegt Van Geel in de jongste uitgave van het weekblad. Rosenberg kwam in de zomerstop van 2005 naar Ajax, maar wist nimmer écht door te breken in de ArenA. Hoewel hij de concurrentiestrijd met Angelos Charisteas leek te gaan winnen, zorgde de komst van Klaas-Jan Huntelaar er alsnog voor dat de Zweed genoegen moest nemen met een rol op het tweede plan.

Olympique Lyon lijkt de meest waarschijnlijke nieuwe werkgever van Rosenberg. De Franse topclub flirtte de afgelopen weken al openlijk met de Zweed, die naar verwachting minimaal vijf miljoen euro moet koesten. Dat lijkt geen enkel probleem voor Lyon, dat jaarlijks haar beste spelers voor tientallen miljoenen euro's verkoopt aan de grootmachten van het Europese voetbal. Een verhuur is voor Ajax niet bespreekbaar.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mooi, weer ff wat centjes in de pocket. Zie overig toch liever Babel spelen op zijn positie :)

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat Ten Cate niks in hem zag, maar ook te begrijpen. Het is meer iemand voor 2 spitsen, en dan komt ie bij Ajax te weinig aan de bak voor.
    Ik vind het wel een leuke voetballer. Hopelijk gaat hij naar Lyon, verdient hij wel na zijn goede wedstrijden vorig seizoen.

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Seedorf is voor mij nog steeds een van de betere van Nederland, maarja, Van Basten ziet niets in hem.. Vind dat hij hem iig nog een kans moet geven..

Owhja.. Oom van Seedorf woont 10 meter bij mij vandaan :+.

EDIT: Wil nu dat interview kijken op de site, maar als ik er eenmaal op klik krijg ik gewoon een grijs vlak waar normaal dat fimpje hoort te staan.. Iemand enig idee?

Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zometeen naar Roda tegen het altijd lastige ASWH:emo:

15. mars15

mars15 Guest

pas maar op

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Idd, Roda is nog niet zolang geleden uitgeschakeld door een amateurclub. Ik dacht ergens in het seizoen van 2003 ofzo, toen verloren ze van Baronie.

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    SSSST!:+

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jaja, begin je hem al te knijpen :+

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja de Baronie uit is wat anders als ASWH thuis he:+

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zonder lullen, bij baronie zitten best wat talentjes :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina