Voetbalrellen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door danster360, 7 nov 2006.

1. danster360

danster360 Guest

Vraag me wel eens af wat mensen hier eigenlijk van vinden.

Vind je dit wel gaaf of ben je hier fel op tegen of doe je zelf ook wel eens mee laat maar horen

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe er zelf nooit aan mee, maar ik heb er geen problemen mee als een paar man zich onder elkaar kapot willen maken, dat ze zich maar afmaken onder elkaar, zolang ze maar met hun poten van mij afblijven:)

Ik raak er nooit zo van onder de indruk, ik kijk gewoon naar de wedstrijd.

3. danster360

danster360 Guest

ach vind het altijd wel leuk om er naar te kijken en mee te doen geeft wel een kick

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Heb er niets mee...
    Indruk heeft die wedstrijd Juventus-Liverpool wel op mij gemaakt...

Poostje terug, Champions League finale geloof ik, waarbij echt een hoop doden zijn gevallen.
    Maar die rellen tussen Ajax en Feyenoord, waarbij de supporters meer met de ME bezig zijn doen mij niets.

5. basovich

basovich Guest

vind het wel kansloos, wat proberen ze te bereiken?

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het echt apengedrag. Ik kan me nog voorstellen dat je een kick krijgt tussen het lopen van een heel legioen. Dat weet ik zelf ook. Maar dat je iemand zijn hersenpan wilt inslaan omdat hij nou toevallig voor een andere club is vind ik echt onnozel.

Maarja, aan de andere kant, als beide partijen dit echt willen heb ik zoiets van spreek gewoon weer af in Beverwijk op een veldje zodat je niet per ongeluk onschuldigen meepakt, sla er op los, en geef Talpa de uitzendrechten. Zo stimuleer je in iedergeval de economie nog een beetje :p

7. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jij bedoelt heizeldrama, geen leuke herinnering...ramp die plaatsvond op 29 mei 1985 voor de Finale van Europacup 1.

Vind het sowieso kansloos, zolang ze het georganiseerd en wapenloos en geen andere mee lastig vallen is het mij best. In sommige landen is het zelfs gebruikelijk om iemand die op de grond ligt niet na te trappen (als ik de beelden mag geloven).

Maar om een voorbeeld te noemen, ga niet met 20 man een supportershonk bestormen waar gewoon onschuldige fans zich huisvesten.

Maar ik kijk er weleens naar, soms in afschuw.

8. mark8925

mark8925 Guest

marcel is een échte hooligan, en hij vindt zichzelf altijd super stoer:'-(

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind het alleen zo jammer dat die mensen die zo graag willen rellen gelinkt zijn aan een voetbalclub waardoor het ook schadelijk is voor het imago van de desbetreffende club.

Verder doen ze maar lekker wat ze willen zolang mensen ,die er niks mee te maken willen hebben, er maar geen last van hebben.

10. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    ieder zijn eigen meug he :)
    zolang ze mij er maar niet bij betrekken mogen ze van mij rellen tot ze dood vallen

11. mars15

mars15 Guest

allemaal tuig !

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    dat is een feit.

13. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    dat ze zelf voor de kosten mogen opdraaien, want het slopen van een NS trein, palen slopen en ook je club duperen vind ik erg dom, blijkt maar weer dat er nog genoeg domme varkens hier in NL wonen

14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon een soort van prepaid hooligan kaart ontwerpen waarmee je tegen een fikse marge mag slopen totdat je kaart leeg is. Je bent een verdomd genie! :)

15. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    Nja.. het ergste is dat de club ervoor opdraait. Alle schade die Ajaxsupporters bijvoorbeeld hebben aangericht bij feyenoord - Ajax vorig jaar kostte de club een hoop geld en een slecht imago. En nu dit jaar mocht dus Ajax bijna alles op eigen risico nemen omdat NS anders geen Ajax supporters wil vervoeren.

Over de mensen die gaan rellen, de meeste gaan er speciaal heen om te gaan vechten. Laat ze maar lekker gaan, zolang ze de gemiddelde voetbalsupporter er maar niet bij betrekken.

Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  16. mars15

mars15 Guest

Nog foto's of filmpjes in het topic ?

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Welke schade? :confused:

18. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach hier in Nederland stelt het geen drol voor. Ik kan nu nooit echt begrijpen op wie ze nou echt boos zijn.

De ME stond niet in het veld toch? waarom zoeken al die relnichten ruzie met de ME?

Als het je een kick geeft, waarom dan na een voetbalwedstrijd, waarom ga je niet gewoon met je klas na school even lekker rellen in de binnenstad. Waarom moet het voetbal er altijd bij betrokken worden?

Die treinen die gesloopt werden terwijl ze op weg terug waren.

Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  19. mars15

mars15 Guest

feyenoord-ajax bedoeld die O-)

mooie dag zeg, met zoveel man door zo turken buurt rennnen :emo:

20. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die aan rellen meedoet, staat niet voor zijn club.. Ik heb een keer in een "verkeerd" vak bij Feyenoord(mijn club) gezeten, nou dan is de lol eraf... Ze staan daar een beetje te schelden, en als je er iets van zegt (een man 3 rijen achter mij) Dan wachten ze je na de wedstrijd wel even op.. (ja, ik was ooggetuige) en het ergste vond ik dat ik met mijn broertje (7 jaar) daar zat, en die zag het ook.. Hij wil nooit meer mee naar een wedstrijd.. Ik wel, maar niet meer in dat vak. Dus bedankt mensen die denken dat ze stoer zijn, en het grappigste vind ik dan ook dat het altijd "bijstand" figuren zijn.. Zonde van de club! Maar acties (tegen van den Herik) ben ik het wel mee eens, zolang er maar niet met ****** enzo gescholden word.. Van den Herik verdient een mooi vertrek, hij gaat heus wel weg maar hij wil niet voordat er een goed plan op tafel ligt voor Feyenoord en zijn toekomst, Dat is een ECHTE supporter!

Deel Deze Pagina