[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Mooie aflevering de laatste, vraag me alleen af wat ecko met zijn laatste woorden bedoelde, youre next.

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat ze de volgende zijn ? :+ ... :D

Wat een vette aflevering zeg !!
    Dat het meisje eindelijk om hulp durft te vragen om de baas uit te schakelen vind ik ook erg cool gedaan, en had ik ook wel verwacht een beetje. En Ecko die niet wil Biechten en zo door het eiland te pakken word genomen 8). WOW. Ik hoop dat Jack het eilandje red en daarna zijn 'eigen' mensen !

We shall see, next week :cool:

3. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een goede aflevering! Er is dus nog ergens een hatch met een man met een piratenlap voor zijn oog? :confused:

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ha Ecko dood, daar zat ik op te wachten. :cool:

As for the guy with the patch... Geen idee wie die knaap is.
    Ik vermoed dat er helemaal geen tumor is, dat dit gewoon een truc is om Jack te 'breken'.

Maar, we zullen zien. :)

5. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarde jongens en meisjes,

De beste man heet al vrij lang Eko (RIP aan de nabestaanden) en niet Ecko.

Vriendelijk gegroet en bedankjes.

6. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Aww vind het wel jammer dat Ecko dood is. =(

Maar net zoals Graveheart zegt ik denk ook dat het een psychologisch spelletje is dat ze met Jack aan et spelen zijn. De tape is zowiezo al veel eerder opgenomen (ze draagt andere kleren geloof dat ze die ze op het begin van het seizoen droeg) en iemand anders is de video camera aan het besturen. Maar goed we zullen zien wat er gaat gebeuren.

Btw heb jullie ook in de gaten dat alle Talies aan het af vallen zijn de enige die nog leeft is Bernard (die ik ook niet meer heb gezien in Seizoen 3 ) en Cindy is MIA (Missed In Action 8) )

En die twee nieuwe personages vind ik die gozer maar een beetje raar, iedereen is druk bezig gaat hij ff rustig naar de wc. :cool:

7. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Ben wel echt een tumor heeft en dat het geen spelletje is om jack te breken. Ben zegt tegen dat wijf dat bij hem hoort of zij Jack van de tumor heeft verteld, als het geen echte tumor was zou Ben dit dus niet zeggen.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Naast Hurley een nieuwe vrolijke noot in het stel, ik vind het koel. :)

9. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat er nog een hatch is wisten we al, dat konden we afleiden uit de kaart die John zag. Daarnaast vind ik het erg cool gedaan hoe die chick de hulp van Jack inschakelde. Nu maar hopen dat ze dit niet in opdracht van Ben heeft gedaan...

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me nogal vergezocht dat het allemaal part of a bigger plan was. Btw, je hebt alleen maar een tafel nodig om iets op te nemen. Maar je hebt wel gelijk dat ze misschien de kleren van in het begin van het seizoen droeg. En het is vrij suspicious dat ze dit juist op DIT moment mee beginnen. Naja, ik heb geen zin om er over na te denken, ik vind het een minder interessant deel van het verhaal.

Ben vind'k weer cooler (vorige aflevering stond zijn bril hem gewoon niet). Een van de betere acteurs op de show. Ook grappig is hoe ze steeds weer sun laten zien op previously on lost. Wrs om ons het verkeerde beeld te geven ofzo :p Of ons er te doen aan herinnere, I dunno....

Dat zwarte wolkje is weer terug :p Als het Eko kan opnemen, moet het wel een dikke dikke wolk zijn though. Anyway, misschien is die wolk God. Evil god of niet, het praat met de mensen door te morphen in mensen en verschijnselen.... wacht eens. Morpheus: Griekse god van de droom. "'de Griekse God van de Droom genoemd'. Morpheus woonde in een donkere grot, versierd met klaprozen." Zoals waar ze stonden, waren dat geen klaprzoen? Huh, huh! I'm on to something. Er is al vaker zaken gebruikt uit mythologie. Cerberus (guardian of the underworld) bevoorbeeld staat op die ene kaart. Misschien zien we nog een driekoppige hond :p

Nog drie comments.
    - "You speak to me as if I were your brother" hoe lame. Domme zin if you ask me. Maar ik neem aan dat het is zoals eko dacht, dat het zijn broer niet is maar iets..anders. Stom gedaante wacht wel lekker lang dan.
    - "You're next" "you" hoeft niet plural te zijn. Volgens mij is het gewoon Locke dat hij bedoelde.
    - Waarom proberen ze die andere schermen niet aan te krijgen. Neuh, eentje is genoeg

11. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Humorke, als je goed kijkt naar dat filmpje zie je ook dat er ingezoomed word en dat de camera af en toe een beetje shaked. ;D

En over je goden theorie het zou kunnen dat ze op het eiland bepaalde goden hebben aanboden aangezien er ook een groot standbeeld heeft gestaan van iemand met maar 4 tenen. =P

En over die schermen ik had ook zoiets van ja ze hebben nu wel 1 scherm aan maar what's up met al die andere schermen? 8)
    1tje doet het iig zowiezo al niet omdat die van de hatch was die nu is geimplodeerd. En denk dat eentje is voor de medical hatch en een andere voor de video's maar dan zijn er nog altijd 2 andere over.

Maar denk wel dat we spoedig meer over zullen weten.

Btw volgende week is het alweer de season final. 8)

12. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ziet er nog cool uit. + Nathan Fillion komt erin voor ^^

Ik blijf dit maar herhalen, niemand heeft enig idee wie hij is :p Heeft er ooit IEMAND Firefly of Serenity gezien eigenlijk? Hij speelt daarin de "hoofdrol" Malcolm Reynolds. Fantastische film, fantastische serie. In mijn mening beter als Lost :p Maar dat zijn wel meerdere series. Alhoewel Lost hoog staat, is het zeker niet de beste serie.

Dat de camera shaked en een beetje inzoomd moet wel een domme fout zijn geweest van de others :p Maar het kan ook gewoon van de makers zijn. Herinnerd zich iemand nog dat hand dat dat paard begeleiden? ^^ Of was ik de enige die dat zag :9

Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nope :emo:
    Maar de hoofdrol speler van serenity en firefly is nog niet in beeld geweest dan :confused:

en het word niet de season final, maar een mini-cliffhanger en dan moeten we weer w88 tot februarie

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Cool dan kan ik het gewoon op US-Televisie volgen \o/ alleen jammer dat er dan steeds reclame tussenduikt 8)

15. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja ik weet dat het eigenlijk een break is maar ABC noemt het zelf de season final. ;)

16. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    En dat standbeeld met die 4 tenen, de poort van Rodos toch?

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wow!! supervette aflevering!
    Ik snap wel hoe je de aflevering poep kan vinden, maar ik begon het hele lost gevoel terug te krijgen wat ik dit seizoen heb gemist!
    en het einde toch erg open maar kan ook op een sisser aflopen...

18. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vond het ook een vette alevering! alleen jammer van die break wanneer gaat het weer verder?

19. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    zoo strakke aflevering, kan niet wachten op de volgende

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat einde! Echt weer spannend :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.