[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou sowieso Microsoft even bellen en het probleem uitleggen. Echter heb ik ook een keer dit gehad met Project Gotham Racing 3. Ik had mijn Xbox rechtop staan.. ik pakte mijn controller iets te hard van de grond waardoor mijn Xbox ietstjes heen en weer wiebelde. Toen hoorde je een bepaald geluid... ik naar de cd kijken en precies zo een diepe groef als wat jij heb... weg game :{
     
  2. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    nou fijn nog steeds geen ups codes, wacht al sinds maandag en gister weer gebeld ze vertelde me dat ik nog even geduld moest hebben.

    Eerlijk gezegd begint mijn geduld nu een beetje op te raken, wat een *(&*&% apparaat zeg
     
  3. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox360 was maandag kapot gegaan toen heb ik gebeld duurde wel een uur toen kreeg ik te horen dat ik hem moest opsturen en de labels per mail zouden worden gestuurd donderdag had ik ze nog niet toen weer gebeld nu voor de engelse opzie toen had ik in 6 minuten iemand aan de lijn toen werd er verteld dat de lijst bij hun mail erg lang is en het soms wel 2 weken kan duren dat je je mail pas krijgt heb toen maar gezegt dat ze maar iemand langs moesten sturen van ups en dus net een half uur terug stond er iemand aan de deur en op weg naar duitsland hopelijk krijg ik een werkde en onbeschadigde xbox360
     
  4. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Weer bellen en vragen of ze de labels op willen sturen per post of meteen vragen of zij UPS opdracht kunnen geven zodat UPS zelf de labels kan meenemen als ze hem komen ophalen.
     
  5. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    laat ze ups maar langs je deur komen heb ik ook gedaan na 1 dag stonden ze bij me voor de deur
     
  6. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    vanochtend is mn xbox360 afgeleverd in Duitsland (volgens UPS)...begint nu het tellen van de dagen:)
     
  7. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne loopt constant vast in Ghost Recon binnen 2 minuten spelen.
    In FNR3 en Kameo loopt die ook na een tijdje vast.

    De Xbox 360 staat op een goede positie met voldoende ruimte.
    Dit is overigens al m'n tweede Xbox 360.

    Moet ik maar weer contact met Microsoft opnemen en aan m'n derde Xbox 360 beginnen?
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is de manufacture date van je Xbox 360? Heb je de eerste herfst update geinstalleerd of de tweede? Zijn deze problemen ontstaan na het installeren van de herfst update?

    Zou dit soort details graag willen weten. Op het officiele Xbox forum stikt het van de mensen die met bovenstaande klachten te maken hebben gekregen na het installeren van de herfst update.

    Mijn 360 is met dezelfde klachten richting Duitsland gegaan voor reparatie/vervanging. Dus ik ben bang dat jouw 360 hetzelfde lot te wachten staat.
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijn xbox 360 controller werkt bij mij niet meer goed. De 'A' knop is zo vaak gebruikt dat het knopje vast zit en helemaal in de controller is gedrukt.
    Bij de 'normale' xbox was het zo dat je met 1 belletje naar de xbox helpdesk een nieuwe opgestuurd kreeg. Is dat nu weer zo makkelijk of moet je je controller opsturen? Want daar heb ik geen geduld voor dan is het weer 2 weken verder.
     
  10. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeps Arjan het is ontstaan na de herfst update en de productie is van 22-10-2005 geloof ik.
    Ik heb deze Xbox 360 nou ongeveer een half jaar nadat m'n vorige met dezelfde productie tijd ook de geest gaf.
    Voor de herfst update heb ik maar 1 vastloper gehad maar dat was in de zomer toen het snikheet was.
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    jeeej \o/ Alleen werkt m'n trackingnummer (nog?) niet:mad:
     
  12. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox 360 nog steeds niet terug........tot hoe laat rijden die ups bussen? dus tot hoe laat werken hun?

    dit staat bij de trackingnummer

    FRANKFURT,
    DE 07/11/2006 4:57 's middags RETURNED TO SHIPPER
    EINDHOVEN, BEST,
    NL 07/11/2006 11:43 's morgens RETURN SERVICE SHIPPING LABEL WAS LEFT WITH THE SHIPMENT'S RECEIVER.
    FRANKFURT,
    DE 07/11/2006 9:52 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    07/11/2006 6:45 's morgens OUT FOR DELIVERY
    07/11/2006 6:00 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 07/11/2006 2:41 's morgens DEPARTURE SCAN
    EINDHOVEN, BEST,
    NL 06/11/2006 7:06 's middags ORIGIN SCAN
    DE 03/11/2006 4:50 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  13. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, bij jou is hij nog in de buurt!, mijn xbox 360 is inmiddels al 15 dagen weg, (zonder wekend 11 dagen)
     
  14. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, jij krijgt hem dus eerder, want ik heb nog niets ontvangen...:'-(
    Of ik ben zo'n geval van dat ik pas na de levering die mail krijg :+
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm zou kunnen, die code werkt alleen niet:mad: maar waarschijnlijk doet ie het morgen wel volgens UPS.
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is wel vaker, toen de mijne werkte was ie inmiddels al onderweg naar mijn huis.

    Ik dacht vanmiddag, kom, laat ik weer eens bellen. Slechts 40 minuten in de wacht gestaan, helaas wel weer een persoon met een spraakgebrek, het was half Duits half Nederlands. Ik vraag me werkelijk af waar ze die mensen vandaan halen. Voor een klantenservice mag je toch minimaal eisen dat ze de Nederlandse taal 100% beheersen, en dat ze een beetje duidelijk praten. Tot nu toe nog geen 1 keer zo'n persoon aan de lijn gehad. Ik heb gehad: Een Marokkaan die 'Hoe & Wat Nederlands' voor hem had liggen, extreme Limburgse Accenten, onverstaanbare binnensmonds pratende mensen waar je bij iedere zin om herhaling moet vragen, en dus half Duits.

    Dit is werkelijk de meest slechte klantenservice die ik ooit heb gebeld. En 3x raden, ook vandaag konden ze me niet helpen, en ik wordt teruggebeld (!), morgen zelfs... juist. Mijn ervaring is dat ik volgende week weer aan de lijn hang (nadat ik eerst minimaal een uur naar dat kutliedje heb geluisterd, en die muts die vraagt of het me belieft aan de lijn te blijven..) dat ik inmiddels nog steeds niet ben gebeld. Dan krijg ik te horen dat ze niet bevoegd zijn om mijn probleem op te lossen, en dat hun chef me binnekort opbeld. Helaas kan ik de man weer niet direct spreken. Tja, druk he..
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  17. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    arjan , wanneer hoelang moest je wachten op je xbox360 tegen dat je hem terug had en was er baschadiging b gemaakt tijdens het opsturen, en is hij nu gemaakt ?
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm oke cool:)
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij is gisteren in Duitsland aangekomen, heb verder niks meer gehoord. :) Ik heb hem dus nog niet terug!
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze zouden vandaag mijn 360 op komen halen. Is natuurlijk weer niet gebeurd :mad:

    De trackingnummers die M$ me heeft gegeven werken ook al niet |:-

    Gelukkig heb ik al een boze brief gestuurd :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina