Heey lui, heb een probleempje.
Heb net een nieuwe game (net deze week gekocht), Splinter Cell Double Agent om precies te zijn. Toffe game, vind hem echt cool, maar ik kan hem alleen niet meer spelen.
Het begon allemaal vanmorgen, ik was net bij het cruiseship level/missie, en als ik via de lift naar het tweede deel van het level wil gaan (tijdens het laadscherm om precies te zijn), krijg ik de volgende boodschap voorgeschoteld:
'This disc is unreadable
1. Clean up the disc with a soft-cloth
2. Resart your console
For more info visit xbox.com/support'.
Vervolgens bevind ik me weer op het Dashboard. Nu heb ik de CD eruit gehaald (om hem, -zoals geadviseerd- schoon te maken met een zacht doekje) en heb tot mijn schrik een flinke kras ontdekt.
Anyway, om even terzake te komen, ik ben er vrijwel zeker van dat mijn Xbox360 deze kras heeft gemaakt. Ik ben altijd erg zuinig op m'n CD's (al zeg ik het zelf
), sterker nog, ik durf te beweren dat de onderkant van de CD (diezelfde onderkant die nu het thuis is van een flinke kras) niets anders heeft aangeraakt dan het CD doosje, en de DVD lade van de 360. Niet eens m'n handen/vingers.
Dus, wat zijn jullie adviezen? MS bellen? Ik zou het echt geweldig vinden mocht ik toch een nieuwe krijgen (al lijkt het me sterk), omdat ik er simpelweg niets aan kon doen, Dit heb ik aan de 360 te danken.
Alvast bedankt jongens...
(en/of meiden natuurlijk
).
PS: Mocht deze Thread overbodig zijn mods, dan mag hij dicht. Liever wel ff aanwijzen in welke andere Thread ik dit kan posten.
Klik om te vergroten...