Opzich vind ik de banen bij PGR 3 niet zo slecht hoor. Londen vind ik een van de leukste nog. (qua banen niet qua uiterlijk). Qua uiterlijk vind ik Las Vegas erg mooi en Tokyo s'avonds ook heel erg. Ik vind New York toch ook het minste van de steden. Het is grijs en saai. Al vind ik de tracks opzich ook niet echt slecht. Vooral voor Cat & Mouse niet.
Ik vond de steden van Project Gotham Racing 2 ook een stuk cooler. Het zag er mooi uit er was regen (!) en de banen waren uitdagend. Er zaten bochten in het spel waarbij je of met een tikje remmen perfect door heen kwam als dat iets te laat was dan lag je tegen de kant. Zowieso was de uitdaging veel beter in PGR2. Ik vind het publiek in PGR3 ook niet echt een verbetering. Ik vind de sfeer er niet bepaald beter op worden. De sfeer in PGR2 was beter ondaks het dode steden waren waar geen mens liep. Ik vind ook dat het weer een stuk beter was in deel 2. Ik vond het een leuke en grote uitdaging om in de regen te rijden. Dat had ik in PGR3 ook wel willen hebben.
Ik kan zo snel geen steden noemen uit PGR2 waar ik niets aan vond. Barcelona, Florence, Moskou en Edinburgh waren gewoon lekker sfeervol. Zelf zou ik San Francisco ook erg graag in PGR4 zien. Hoe vet is het om van die weg te rijden met die hobbels. De afwisseling tussen banen was bij PGR2 veel groter en leuker. Elke stad zag er totaal anders uit en had totaal andere banen. Bij PGR3 vind ik dit verschil op een of andere manier groter.
De auto's van PGR2 vond ik ook nog eens een stuk beter. Met name de klasses. Ik vind het veel vetter om een American Muscle race te rijden dan een Klasse E race. Ik vond de klassen bij PGR2 gewoon beter. Ook de career vond ik bij PGR3 minder. Niet echt dat het saaie challenges waren maar vooral het te makkelijk en te snel kunnen kopen van goede auto's. In PGR2 kon je van je kudo's auto's kopen. Je kon niet een race doen om nog even een paar kudo's te halen. Je moest die kudo's overschrijden om meer kudo's te kunnen halen. In PGR3 kan je 20x dezelfde race winnen en 20x het zelfde dikke credit bedrag winnen waardoor je binnen no time alle auto's had.
Net zoals de meeste hier hoop ik dat ze een keer naar de fans luisteren en een PGR2 maken met zulke uitdaging, banen, klasses en kudo's systemen. En dan de graphics zo goed maken als PGR3 dan word dit het beste race spel ooit. Nu nog hopen dat ze een keer naar ons luisteren...
..,En hopen dat ook maar iemand dit leest
Klik om te vergroten...