1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het vet als er een keer een soort van extra lange dragstrip of open vliegveld :p in de game komt, om te kijke hoe hard de wagens kunnen. Wel met manuele schakeling natuurlijk. Dat is namelijk wat ik met elke PGR altijd heb willen doen: proberen de topsnelheden te halen en te kijken wat de verschillen waren tussen de auto's. Wel is een geheel vlakke baan wel het mooiste natuurlijk

    PS: EEEENNNNNNN..............Free Roaming!!!!! Om de moooie steden te kunnen bekijken!!! (Is misschien weer iets minder voor de echte hardcore gamers)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Monaco zou idd vet zijn, maar dan natuurlijk niet alleen het circuit, heel Monaco mag van mij ook. Amsterdam er ook nog bij, over de bruggetjes knallen.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Maar dan kom je wel weer op een ander aspect van GT, en dat is realisme. Die auto's zien er misschien wel hetzelfde uit, maar ze rijden compleet anders, en ze zijn ook weer anders te tunen. Overigens wel een extreem voorbeeld, er zitten een aantal dezelfde Skylines en NSX'en in, maar dat valt allemaal reuze mee. Er zitten in GT4 toch zeker meer dan 600 'verschillende' auto's.

    Maargoed, back to PGR4... ze moeten alle cheats en glitched eruit halen en de game wat uitbreiden en oppoetsen. Het zou niet eens zo erg zijn om PGR2 met betere graphics uit te laten brengen (zeg maar net zoiets als GT:HD Classic).
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het volkomen met je eens. Florence en Barcelona waren ook mijn favorieten. Moskou niet chill, vooral KGB Corner echt een noobtrack. Deel 3 idd minder, maar wel 10X mooier. Dus looks baseren op PGR3 en de rest op PGR2.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Opzich vind ik de banen bij PGR 3 niet zo slecht hoor. Londen vind ik een van de leukste nog. (qua banen niet qua uiterlijk). Qua uiterlijk vind ik Las Vegas erg mooi en Tokyo s'avonds ook heel erg. Ik vind New York toch ook het minste van de steden. Het is grijs en saai. Al vind ik de tracks opzich ook niet echt slecht. Vooral voor Cat & Mouse niet.

    Ik vond de steden van Project Gotham Racing 2 ook een stuk cooler. Het zag er mooi uit er was regen (!) en de banen waren uitdagend. Er zaten bochten in het spel waarbij je of met een tikje remmen perfect door heen kwam als dat iets te laat was dan lag je tegen de kant. Zowieso was de uitdaging veel beter in PGR2. Ik vind het publiek in PGR3 ook niet echt een verbetering. Ik vind de sfeer er niet bepaald beter op worden. De sfeer in PGR2 was beter ondaks het dode steden waren waar geen mens liep. Ik vind ook dat het weer een stuk beter was in deel 2. Ik vond het een leuke en grote uitdaging om in de regen te rijden. Dat had ik in PGR3 ook wel willen hebben.

    Ik kan zo snel geen steden noemen uit PGR2 waar ik niets aan vond. Barcelona, Florence, Moskou en Edinburgh waren gewoon lekker sfeervol. Zelf zou ik San Francisco ook erg graag in PGR4 zien. Hoe vet is het om van die weg te rijden met die hobbels. De afwisseling tussen banen was bij PGR2 veel groter en leuker. Elke stad zag er totaal anders uit en had totaal andere banen. Bij PGR3 vind ik dit verschil op een of andere manier groter.

    De auto's van PGR2 vond ik ook nog eens een stuk beter. Met name de klasses. Ik vind het veel vetter om een American Muscle race te rijden dan een Klasse E race. Ik vond de klassen bij PGR2 gewoon beter. Ook de career vond ik bij PGR3 minder. Niet echt dat het saaie challenges waren maar vooral het te makkelijk en te snel kunnen kopen van goede auto's. In PGR2 kon je van je kudo's auto's kopen. Je kon niet een race doen om nog even een paar kudo's te halen. Je moest die kudo's overschrijden om meer kudo's te kunnen halen. In PGR3 kan je 20x dezelfde race winnen en 20x het zelfde dikke credit bedrag winnen waardoor je binnen no time alle auto's had.

    Net zoals de meeste hier hoop ik dat ze een keer naar de fans luisteren en een PGR2 maken met zulke uitdaging, banen, klasses en kudo's systemen. En dan de graphics zo goed maken als PGR3 dan word dit het beste race spel ooit. Nu nog hopen dat ze een keer naar ons luisteren...

    ..,En hopen dat ook maar iemand dit leest ;)
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Amen, ben het wel over eens. En de N-ring mag ook wel verdwijnen naar mij zeggen, maarja het is natuurlijk wel leuk voor kat en muis. En zoals jij ook al zei, het ''systeem/gameplay'' van PGR2 en de grafix van PGR3. Maar er zitten dan nog steeds genoeg fouten in, die kunnen worden weggewerkt.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    N-ring moet blijven, alleen al om de reden dat ik en mijn neef elkaar altijd proberen af te troeven op die baan. Maar dat is dus persoonlijk. :)

    Er is nog één ding in PGR3 dat mij stoorde, het feit dat er meer auto's waren dan garageplaatsen. :{ Ik ben een verzamelaar, dus ik vind dat erg storend.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Alle originele auto's kon je plaatsen en had je nog 4 plekken over. Dat met de gedownloade auto's, dat ze daar geen garage voor hebben gedaan vindt ik ook nergens op slaan, want die optie zat wel direct in PGR2 :confused: Ze hebben daar dus maar vrij weinig van geleerd.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Je kon alleen bij die ENORM lange baan in Duitsland kijken hoe hard je ging. Ben effe de naam ervan kwijt, maar daar kon je ook lekker hard\o/
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    nurburgring
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Die ja. Ik dacht aan Rock am Ring.. maar das een festival :{
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja nou je het zegt, de klassen_O_
    Dat was echt geweldig.
    In deel 3 had je echt binnen een aantal uurtjes een Lamborghini of Ferrari te pakken. Je moet er wel wat voor doen natuurlijk! En zoals gezegd, niet bij iedere keer dat je dezelfde race rijdt ook nog eens weer diezelfde kudo's kan ontvangen, dat maakt het wel heel makkelijk.
    Ben benieuwd wat ze in dit deel hebben uitgedacht.
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben de laatste tijd weer teruggegaan naar racegames dus ik wou Project gotham racing 2 weer spelen op de xbox1 maar blijkt dus dat ik de cd kwijt ben (uitgeleend misschien??)

    Dus ik wou hem overnieuw kopen, aangezien ik niet veel goeds hoor over deel3.

    Maar wat is nu echt aan te raden? deel 2 overnieuw kopen of deel3?
     
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, de meerderheid op live speelt natuurlijk PGR3, terwijl deel 2 er soms wat verlaten uitziet. Soms ook wel veel hoor. Het ligt er net aan wat je met het spel wilt: al speel je alleen single player en wil je verschillende auto's die verschillend rijden (ofwel wat meer realisme maar niet teveel) dan is deel 2 aan te raden, maar wil je gewoon op snelheid een potje racen ongeacht hoe belabbert de auto rijdt en hoe bagger de AI van de tegenstander is, dan kan PGR3 ook uitkomst bieden. Houd er dan wel rekening dat elke auto hetzelfde rijd, de een iets sneller oke.
    We moeten eigenlijk ff een voor- en nadelenlijstje maken met PGR2 en PGR3, zodat je precies kan zien wat het verschil is.

    by the way: deze threat gaat wel over deel 4 he. We moesten maar weer is on-topic gaan.
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de steden opzich wel vet. Las Vegas, Londen en Tokyo waren wel geslaagd. Alleen voor New York, hadden ze beter een ander deel van de stad kunnen nemen en niet de bruggen, want dat is alleen voor de eerste 2 keer leuk om te doen.

    Het idee van alleen maar snelle auto's vind ik vet, mááár... Een Golf R32, of een Civic Type R, of een Subaru Impreza zijn ook snel, en die zaten er niet in. Dat zou er van mij dan nog wel bij mogen, snelle auto's in de wat lagere klasses.

    Ook de steden weer wat bij, misschien Washington, Moskou, Florence van PGR2 ofzo, die waren (IMO) zeer vet. Single Player opzet was ook beter in PGR2, dan in PGR3, dus dat mag van mij ookwel terug komen :9

    Voor de rest zou ik graag nóg meer publiek zien, want nu vallen ze nog niet op, weer een tijd-weergave tijdens races, de optie om ghosts tijdens RATC uit te zetten, en een wat beter getunede Automatische vernsellingsbak.

    Al met al, een mix tussen PGR2 en PGR3 zou mooi zijn :cool:
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vond Florence in PGR2 schitterend! Heerlijk zomerssfeertje! :)
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist leuk om ook met wat langzamere bakken te kunnen rijden. Wat wel lache is aan PGR3 is dat ik laatst iemand op z'n horloge zag kijken. Maar PGR2 was wel veel overzichtelijker.
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm ja ik speel zelf geen multiplayer, gaat meer om de singeplayer dus.
    Ik ben zelf nogal een fan van snelle autos en motoren en rij zelf ook in/op een dure auto/motor.

    De demo van deel 3 kwam echt totaal anders over dan deel 2, deel 2 vond ik zelf wat realistischer.
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0

    dat is het meest ultieme circuit ter wereld, ben er zelf vrijdag weer ff geweest.

    Heb mn wagen er zelf ook al een aantal keer overhene gejaagd:thumbs:
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rijd altijd in auto's|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina