Eindelijk zegt iemand iets "normaals". Als mensen als Kameo zo'n zaken zeggen als dit: "conclusie: koop de xbox 360 versie, en dan deze smiley erachter:
. Sorry, maar als ik dan nog niet eerlijk mag zeggen, waar het niveau is, kom he...:{
En ik vind tony hawk(als ik afga op de punten) middelmatig. Een game die niet hoger dan 80 scoort, sorry hoor...
En ik snap echt niet dat men nu weeral mij begint uit te kakken van fanboy, wat the fuck is dat hier toch??? Voor hetgeen wat ik daarstraks zei, ja watte.
Loozerkes die tegen mij bezig waren: Ik heb een xbox 360. Ik speel er enorm veel op, gears of war zal ik op dag 1 hebben, ik heb alle toppers uitgespeeld, en die hele shit bevalt me. En nog eens voor die loozers, op het moment dat ps3 uitkomt, zou ik iedereen een xbox 360 op DAT moment aan bevelen. En een ps3 zal als grootmachten als mgs4, naughty dog's game, ... uitkomen.
En nog iets, ik ben één van de weinige neutrale mensen hier. Dat kan je zien aan de hele ophef die jullie allemaal maken door gewoon hetgeen wat ik daarstraks zei. Shit man, en dan mag ik mijn eigen mening over bepaalde zaken ook nog niet zeggen, ja, aan die mensen: kruip de boom eens in he...
Laatst bewerkt: 10 nov 2006