1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja oké mensen, niveau eventjes please...
    Is toch logisch dat de 360 versie beter is. Men heeft er meer tijd voor gehad om voor te ontwikkelen. En ps3 is ietsje moeilijker om voor te programmeren. Maar het hangt ook puur van de ontwikkelaars af. Kijk naar virtua tennis. Deze game ziet er gewoon beter uit op de ps3(feit). En daar hebben ze evenlang aan ontwikkeld. Of andere games waar men voor de ps3 extra tijd heeft gestopt zoals fight night... En de makers van Call of duty 3 zeggen dat uiteindelijk de ps3 versie ook mooier gaat zijn(uiteindelijk he). This maar gewoon hoe je het bekijkt. Als jullie zo gaan doen over middelmatige games, waar is jullie niveau dan vraag ik me af, maar swat...
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Boss - Er beter uit zien betekend niet dat het beter speelt :eek: ... Dus ik zou je kruit nog even droog laten als ik jou was ;)
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Tony Hawk 8 en CoD3 vind ik geen middelmatige games hoor. Virtua Tennis wel uiteraard, naast Top Spin 2 inderdaad helemaal niks.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Niveau eventjes please? :{
    Is een constatering van een feit, niks meer en niks minder.
    Vind games zoals Tony Hawk en COD3 nou niet echt bepaald middelmatige games.

    Dat zijn pas feiten......
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, ik had het alleen over tony hawk. Die nieuwste lijkt me echt middelmatig te zijn. COD is zeker niet middelmatig...
    Dus nogmaals, ik had het over tony hawk ALLEEN...
    Maarja, als Tony hawk zo'n uber titel voor jullie is, ja, dan is dat wel belangrijk voor jullie dat jullie hem kopen op de 360 :).
    Edit: @ MrX: Virtua tennis middelmatig??? Dude, het zou me niet verwonderen gaat virtua tennis veeeeel beter zijn dan top spin 2...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is alleen jammer dat Virtua Tennis ook geen online gameplay krijgt
     
  7. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken, boss, dat je de negatieve kanten van de PS3 niet of nauwelijks wilt zien.

    -Een aparte friendslist (onee sorry, buddylist) werkt niet voor mij. Ik heb liever een gewon friendslist, die opties die je dan hebt zijn gewoon veel leuker. Kameo trekt gewoon een conclusie uit een review, ik denk dezelfde die een hele hoop mensen ook heben getrokken. En TH middelmatig ? Yeah right. Ook heeft TopSpin zich al bewezen op de xbox360, ik moet Virtua Tennis nog zien of ze dat overtreffen, vooralsnog vind ik TopSpin het beste tennisspel dat ik ooit gespeeld heb.

    Ja hehe, en als de PS3 eindelijk een keer hier launcht hebben ze zat tijd gehad. En de problemen die Kameo citeerde zijn van dien aard dat je ze niet zo maar oplost.

    Ik vraag me af waar jouw niveau is, als je op een xboxforum niet tegen kritiek jegens Playstation kunt. 1) Dat kan je verwachten 2) Deze kritiek is uiterst reëel. Ik lees net dat Virtua Tennis geen online gameplay heeft. Dan schrijf ik het nu al af. Leve TopSpin!
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De review voor Virtua Tennis 3 voor de xbox 360 versus ps3 zal dezelfde strekking hebben. Grafisch zien beide er mooi uit, maar de Xbox 360 versie is beter. Dit komt door de on-line multiplayer
     
  9. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is elk team dan begonnen met de ontwikkeling?
     
  10. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die scores voor tony hawk wel wat hoger verwacht op beide systemen.
    Voooral omdat ik die demo op de 360 graag speel,dat nailthetrick gedoe vind ik echt wat toevoegen.
    Maar ja dat het bijna een puntje scheelt de twee versies boeit me niet echt veel koop ik hem wel op de 360 als ik hem nog koop.

    Duurt toch nog wel effe voordat de PS3 hier in de winkel ligt.
     
  11. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Impressies van gamespot ..

    (gimmick?)

     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo is het!
     
  13. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  14. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Virtua Tennis nog nooit leuk gevonden, op geen enkel platform, veel te arcade en veel te gevoelig, struikelend de baan over, allemaal pisboogballen. Tot op heden heeft VT zelfs niet in de schaduw mogen staan van TS. Wat ik tot nu toe heb meegekregen van de next gen, die ik al gespeeld heb, is het nog beroerder dan vroeger. Dus wat mij betreft, no way dat die TS2 gaat outclassen.

    En Tony Hawk heb ik zelf ook nooit gespeeld hoor, geen bal aan voor mij, maar ik weet dat hele volksstammen dat spel per se willen spelen. Tja, datzelfde heb ik bij GTA en Saints Row, niet mijn ding zeg maar. Maar dat is puur smaak hoor, zegt niks over de game.
     
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ahum, ooit van Deshima gehoord? _0/
     
  16. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    :'-( :lol:

    Valt niet mee he als de Xbox 360 versie beter blijkt te zijn dan de PS3 variant. Het is idd gewoon een constatering.
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met Boss eens, laten we wachten op de 'echte' multiconsole titels om je conclusies te trekken, en de eerste echte must have multiconsole titel is assasins creed naar mijn ogen. Maar ind. een slecht begin, de x360 had veelal minder problemen met de games naar mijn ogen (met de hardware deste meer)
     
  18. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de hardware valt nog helemaal niks te zeggen, want ik heb geen nieuwsbericht gehoord van de kinderziektes voor de launch van de Xbox360. Volgens mij heeft tot nu toe elke console kinderziektes gehad bij de launch en mag je verwachten dat het bij de Ps3 en ook de Wii er ook de nodige problemen zullen zijn.

    Edit: Ik herinner me nog dat de PSP (toen die eindelijk in Europa kwam), al snel vol zat met dode pixels. Toen was zelfs de consumentenbond niet blij met Sony. Dus wat dat betreft heeft Microsoft nog altijd een betere staat van dienst.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een filmpje, over een gozer die even langs de rij loopt. Notice al die mensen die aan het DS'en zijn:cool:
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk zegt iemand iets "normaals". Als mensen als Kameo zo'n zaken zeggen als dit: "conclusie: koop de xbox 360 versie, en dan deze smiley erachter: :lol: . Sorry, maar als ik dan nog niet eerlijk mag zeggen, waar het niveau is, kom he...:{
    En ik vind tony hawk(als ik afga op de punten) middelmatig. Een game die niet hoger dan 80 scoort, sorry hoor...
    En ik snap echt niet dat men nu weeral mij begint uit te kakken van fanboy, wat the fuck is dat hier toch??? Voor hetgeen wat ik daarstraks zei, ja watte.
    Loozerkes die tegen mij bezig waren: Ik heb een xbox 360. Ik speel er enorm veel op, gears of war zal ik op dag 1 hebben, ik heb alle toppers uitgespeeld, en die hele shit bevalt me. En nog eens voor die loozers, op het moment dat ps3 uitkomt, zou ik iedereen een xbox 360 op DAT moment aan bevelen. En een ps3 zal als grootmachten als mgs4, naughty dog's game, ... uitkomen.
    En nog iets, ik ben één van de weinige neutrale mensen hier. Dat kan je zien aan de hele ophef die jullie allemaal maken door gewoon hetgeen wat ik daarstraks zei. Shit man, en dan mag ik mijn eigen mening over bepaalde zaken ook nog niet zeggen, ja, aan die mensen: kruip de boom eens in he...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina