De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb echt teringveel zin in zondag zeg_O_

Hehe mn baas gaat ook, en die is voor 010:+ Kan hij eindelijk eens ècht voetbal zien:+ Ben er zondag al om 10 uur, wil niks missen...

2. mars15

mars15 Guest

hoe duur ?

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha, al zo een schrik gekregen om ajax te zien ondergaan in gent, ik kan je géén ongelijk geven aangezien de leie een een stukje dieper is dan de gaverbeek in waregem....;)

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    denk niet dat ik mezelf voor gek zet.. ik ben gewoon voetballiefhebber. Zelfs als een aartsrivaal goed zou spelen, kan ik dat mooi vinden om naar te kijken.
    Ik moedig feyenoord niet aan, maar als ze europees spelen hoop ik wel dat ze winnen. dan ben ik voor nederland, soort patriotisme en trots dat ik in me heb.of het nou fc groningen is of wat dan ook maakt niet uit. is leuk om te zien dat een nederlandse ploeg doorgaat. zeker als ik de tegenstander helemaal niet ken..like FC Basel ofzo. dan ga ik toch echt niet Basel aanmoedigen alleen omdat ik wil dat feyenoord verliest |:- .
    het blijft een mening. gezonde rivaliteit is goed, maar je kan het ook te serieus nemen.

5. mars15

mars15 Guest

zeker je hebt helemaal gelijk

6. mars15

mars15 Guest

7. mars15

mars15 Guest

ja

8. basovich

basovich Guest

9. mark8925

mark8925 Guest

nog maar een keer.. scheinheilig kut kind. En op msn lopen juichen als kopenhagen scoort_0/

10. mars15

mars15 Guest

Dit kan toch zeker niet...

11. mars15

mars15 Guest

Feyenoord-coach Erwin Koeman heeft een nieuwe regel ingesteld. Nadat er veel commotie was ontstaan over het gebruik van iPods door Feyenoord-spelers, heeft Erwin Koeman een verbod op de muziekspelers afgekondigd vanaf een uur voor de wedstrijd.
    Daarmee volgt Koeman de wens van Pierre van Hooijdonk, die zich openlijk stoorde aan jonge spelers die een groot gedeelte van de tijd dat ze op de club zijn met dopjes in hun oren rondlopen. De trainer nam dit over en accepteert geen iPod's meer vlak voor de wedstrijd. Wie een uur voor de wedstrijd nog met oordopjes in zijn oren zit, hangt een sanctie boven het hoofd.

De MP3-spelers zijn vooral populair onder de jongere voetballers. Een iPod wekt echter irritaties op bij de 'oude garde'. De maatregel gaat zondag bij de wedstrijd tegen Wilem II in Tilburg in.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjeezus wat een aanstel. Als iemand zich zo kan ontspannen, waarom in godsnaam niet? Die jonge spelers hebben al zo veel spanning voor de wedstrijd nu, zeker bij Feyenoord.
    Pierre moet eens wat gaan laten zien, en niet zo zeuren over alles. Hij doet zelf geen ene moer.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt wel. Maar een verbod vind ik dan wat ver gaan.
    We zullen het wel merken aan de resultaten. ;)

14. EenGespierdeOma

EenGespierdeOma Organized Konfusion!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent zeker nooit in 410 geweest... Grappig hoeveel mensen altijd zeggen ja 410 lekker rellen, maar er nooit in hebben gezeten..

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Een keer op 410 geweest vorig jaar, toen je nog gewoon via ticketbox kaarten kon kopen voor het vak. Geweldig was dat. Wat anders dan op een vak zitten waar voornamelijk alleen kinders zitten. Je wordt daar constant aangekeken als je loopt te vloeken, als je staat moet je gaan zitten omdat de kinders het scherm niet kunnen zien (Waar alleen reclame op was te zien)

Net kaart gekocht voor Twente thuis. 408.

16. mark8925

mark8925 Guest

wat loop jij nou weer te lullen kut noob.. ik sta daar. En dat zeg ik niet 410 lekker rellen. Ik zeg dat ze dat alleen doen als t nodig is, zoals tegen grunn.. toen er stoeltje naar beneden werd gedonderd en bijna op iemands hoofd kwam beneden.. dus houd aub je bijdehandte kutsmoel_0/

17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het probleem met de selectie momenteel is dat ze een nederlaag 'normaal' vinden. Zelf ben ik ook een Feyenoord-supporter, ik ben dit jaar 2 keer naar RKC-Feyenoord geweest en ik heb even gekeken hoe die gasten richten de bus liepen. Ongelooflijk... iedereen druk pratend en lachend bezig. Je voetbalt verdomme voor Feyenoord en je krijgt zo ontieglijk veel geld! Werk er dan ook voor! Slappe hap tot nu toe, met name die bekewedstrijd, maar wel gewoon heel erg blij de bus instappen, want het zit er weer op! Sommige spelers snappen het gewoon echt niet.

18. EenGespierdeOma

EenGespierdeOma Organized Konfusion!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar in 410 sta je dan? Welke rij? Je bent wel snel op je teentjes getrapt zeg tering :emo:

Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  19. mark8925

mark8925 Guest

naja eigenlijk 409 maja dat valt ook onder 410. Heb niet echt vaste plaats. Gewoon waar ik op dat moment kan staan...8)

20. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Lul niet zo dom. Het zijn kaarten voor het uitvak (dus jammer Mars). Maar aangezien het een combi is, verkoop ik ze. Het is namelijk of eigen vervoer of niet.

Kaart Sparta Praag - Ajax is trouwens wel binnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina