Dead Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 15 sep 2006.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ HaloTrooper NL : Je kan de game ook saven op de toiletten, die liggen door het hele winkelcentrum heen.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Saven zuigt inderdaad, maar dit is het enige spel waarbij ik het niet erg vind om 3 keer het eerste uur te moeten spelen :+
    In een engels spel, tussen de "Hunting Knifes" en "Baseball Bats" wil jij een "Samurai Zwaard" zien? Amerikanen hebben geen idee waar je het over hebt :+
    En als je Sean verslaat krijg je een zwaard dat heel lang mee gaat :thumbs:
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is met alle psychopats.

    die bajesklanten: auto gaat langer mee.
    die supermarkt gast: winkelwagen die langer mee gaat.
    doe het zelf-shop gast: zwaard die je nergens anders vindt maar gaat toch
    langer mee denk ik:+
    clown: kettingzaag die je ook nog eens kan switchen met andere wapens ipv
    op de grond te gooien.
    dikke politie manwijf: geen idee:cool: gun van 200 kogels:confused:
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke missie is dat? :eek:
     
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Een scoop missie in wonderland plaza. Krijg je geloof ik op de 2de dag. Maar je hoeft er niet perse naartoe dus waarschijnlijk heb je hem gemist ;)
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    zij vindt ik trouwens focking moeilijk. iemand een paar tips hoe je haar makkelijk kan verslaan?
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik had een katana, 3 keer meppen en ze was pleite :D
    gewoon meteen naartoe rennen en hakken maar :)
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand een tip voor die gestoorde lui buiten in die wagen?
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    voordat je naar buiten gaat 3 handguns pakken in paradise plaza bij de zombie agenten voor de uitgang bij het water. Vervolgens schiet je alleen op de gevangene achterin die met het grote machine geweer. Als je die dood hebt maak je de andere met gemak af:).
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    3x slaan:confused:

    die psychos zijn toch focking sterk..
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    nee hoor lang niet allemaal, iedere heeft een zwakte. bv die militaire gasten. Neerschieten kost een berg kogels, katana 2 a 3 meppen :D
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelfs met een Hunting Knife heb je die gasten zo neer :eek:
     
  13. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    met die ketting zaag van die clown heb je die convicts in die car ook in 2 a3 slagen dood
     
  14. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik Frank's Zombification tegenhouden zonder elke keer neergeknald te worden door die helietjes en militaire gasten. Wat komt hierna eigenlijk...? uitgespeeld?
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is komt daarna de infinity mode. Ik zit daar nu ook en vind het behoorlijk pittig. Met zwaarden zijn de special forces wel te verslaan, maar die moet je natuurlijk wel eerst te pakken krijgen (zit ook in north plaza waar je begint). Als je nou eerst wat shotguns pakt op de plek waar je begint, en daarmee voorbij de special forces naar de zwaardenwinkel gaat en dan zoveel mogelijk zwaarden pakt moet het wel te doen zijn, denk ik.
     
  16. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    dank je voor de tip. Ga het maar meteen uitproberen! Had jij ook een volgorde met het ophalen van die spullen om de zombification tegen te gaan? of is het rijtje afwerken van 1 naar laatste het verstandigste?
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het dus nog niet gehaald, maar van de eerste naar de laatste is geen logische volgorde. Ik zou eerst naar Sean's gaan, aangezien dat in North Plaza zit. Eigenlijk moet je voor de rest even kijken welke volgorde logisch is, want om nou de hele tijd heen en weer te rennen...
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een rondje gemaakt. ik ben in de north plaza begonnen en ben daarna tegen de klok ingelopen. steeds teruglopen is ook een bad idea want dan zijn die swat gasten weer gerespawned en dan wordt je weer helemaal kapot geschoten (beste is ook een gun van hun pakken)
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ja die machineguns werken inderdaad ook goed. Het is alleen idioot hoeveel kogels je in 1 zo'n mannetje kan pompen totdat ze doodgaan, en dat ze met 3 steken van een mesje zo neer zijn :confused:

    Heb trouwens een paar nummers op m'n pc gezet van de soundtrack van Dead Rising. Gone Guru, dat nummer als de convicts in het park zitten en Justified, dat nummer dat je aan het eind hoort. Vooral die laatste is echt heel goed. Tijdens het gamen let ik daar nooit zo op, maar damn wat klinkt die lekker :9
     
  20. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook ooit eens met halo gedaan:D ook wel stoere tracks.

    maar over die swat guys: 3 messteken neer joepiejeej. maar als ze eenmaal op jou richten gaan ze schieten en dan raak je als het ware even verlamd en dan ben je de sjaak. en al helemaal als ze met meerderen zijn.

    ik wordt altijd emotioneel als ik de game uitspeel want ik sleep mezijlf helemaal mee in het verhaal:D
     

Deel Deze Pagina