@ HaloTrooper NL : Je kan de game ook saven op de toiletten, die liggen door het hele winkelcentrum heen.
Saven zuigt inderdaad, maar dit is het enige spel waarbij ik het niet erg vind om 3 keer het eerste uur te moeten spelen In een engels spel, tussen de "Hunting Knifes" en "Baseball Bats" wil jij een "Samurai Zwaard" zien? Amerikanen hebben geen idee waar je het over hebt En als je Sean verslaat krijg je een zwaard dat heel lang mee gaat
dat is met alle psychopats. die bajesklanten: auto gaat langer mee. die supermarkt gast: winkelwagen die langer mee gaat. doe het zelf-shop gast: zwaard die je nergens anders vindt maar gaat toch langer mee denk ik clown: kettingzaag die je ook nog eens kan switchen met andere wapens ipv op de grond te gooien. dikke politie manwijf: geen idee gun van 200 kogels
Een scoop missie in wonderland plaza. Krijg je geloof ik op de 2de dag. Maar je hoeft er niet perse naartoe dus waarschijnlijk heb je hem gemist
voordat je naar buiten gaat 3 handguns pakken in paradise plaza bij de zombie agenten voor de uitgang bij het water. Vervolgens schiet je alleen op de gevangene achterin die met het grote machine geweer. Als je die dood hebt maak je de andere met gemak af.
nee hoor lang niet allemaal, iedere heeft een zwakte. bv die militaire gasten. Neerschieten kost een berg kogels, katana 2 a 3 meppen
Hoe kan ik Frank's Zombification tegenhouden zonder elke keer neergeknald te worden door die helietjes en militaire gasten. Wat komt hierna eigenlijk...? uitgespeeld?
Als het goed is komt daarna de infinity mode. Ik zit daar nu ook en vind het behoorlijk pittig. Met zwaarden zijn de special forces wel te verslaan, maar die moet je natuurlijk wel eerst te pakken krijgen (zit ook in north plaza waar je begint). Als je nou eerst wat shotguns pakt op de plek waar je begint, en daarmee voorbij de special forces naar de zwaardenwinkel gaat en dan zoveel mogelijk zwaarden pakt moet het wel te doen zijn, denk ik.
dank je voor de tip. Ga het maar meteen uitproberen! Had jij ook een volgorde met het ophalen van die spullen om de zombification tegen te gaan? of is het rijtje afwerken van 1 naar laatste het verstandigste?
Ik heb het dus nog niet gehaald, maar van de eerste naar de laatste is geen logische volgorde. Ik zou eerst naar Sean's gaan, aangezien dat in North Plaza zit. Eigenlijk moet je voor de rest even kijken welke volgorde logisch is, want om nou de hele tijd heen en weer te rennen...
ik heb een rondje gemaakt. ik ben in de north plaza begonnen en ben daarna tegen de klok ingelopen. steeds teruglopen is ook een bad idea want dan zijn die swat gasten weer gerespawned en dan wordt je weer helemaal kapot geschoten (beste is ook een gun van hun pakken)
ja die machineguns werken inderdaad ook goed. Het is alleen idioot hoeveel kogels je in 1 zo'n mannetje kan pompen totdat ze doodgaan, en dat ze met 3 steken van een mesje zo neer zijn Heb trouwens een paar nummers op m'n pc gezet van de soundtrack van Dead Rising. Gone Guru, dat nummer als de convicts in het park zitten en Justified, dat nummer dat je aan het eind hoort. Vooral die laatste is echt heel goed. Tijdens het gamen let ik daar nooit zo op, maar damn wat klinkt die lekker
heb ik ook ooit eens met halo gedaan ook wel stoere tracks. maar over die swat guys: 3 messteken neer joepiejeej. maar als ze eenmaal op jou richten gaan ze schieten en dan raak je als het ware even verlamd en dan ben je de sjaak. en al helemaal als ze met meerderen zijn. ik wordt altijd emotioneel als ik de game uitspeel want ik sleep mezijlf helemaal mee in het verhaal