Als je mijn weblog leest dan zie je dat ik zowel SP op hardcore en daarna Insane speel en ook nog eens MP Co-op dezelfde 2 modi ga spelen en dat ik daar over bij elkaar 70 uur bezig ben. Ofwel 4 keer het hele spel spelen is dus gemiddeld zo'n 17,5 uur. Met name doordat Insane tijd gaat vreten.
Als je enkel Casual speelt in je eentje en daarna stopt dan ben je denk ik binnen 10 uur klaar.
Ik bedoel het nog sterker: beste game ongeacht het platform, ongeacht het genre allertijden! Uiteraard heeft dat alles te maken met persoonlijke smaak, daar begin ik ook mijn weblog stukje mee. GoW is qua game exact alles wat ik leuk vind aan videogamen en er zullen anderen zijn die een andere smaak hebben en dus een andere mening over GoW.
Ik speel op alle platformen (behalve gameboy, maar incl. PSP) en ook alle genres en er zijn al heel wat fantastische games langs gekomen (overigens is Quake, welke dan ook, altijd maar een B-titel geweest hoor, leuk maar geen sigaar), maar GoW legt de lat gewoonweg boven alles wat er ooit aan vooraf is gegaan. Verwacht ik dus dat GoW nooit meer ingehaald gaat worden? Tuurlijk wel, vele developers zullen nu uitgedaagd zijn om ook zo'n jetser van een game neer te zetten.
Laatst bewerkt: 13 nov 2006