1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    70 uur lijkt me sterk, dan zeker op elk niveau en alle achievements proberen te halen etc.?

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    of hij bedoelt 7uur? :+

3. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of mensen zoals MrX, die de game beste shooter ooit enzo noemen, dit bedoelen puur voor de xbox(360) of dat ze ook vergelijken met de pc shooters die ze al dan niet hebben gespeeld. Als o.a. Quake fan vraag ik mezelf dus af in hoeverre een game als GoW beter/slechter is dan de pc shooters waar het oorspronkelijk allemaal mee begon.

4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even nog een kleine vraag, als je op hardcore begint, krijg je dan ook de achievements van casual?

5. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk dat je gears of war niet echt zult kunnen vergelijken met andere shooters. Ik heb iig nog nooit een shooter gezien waarbij dekking zoeken zo ontzettend belangrijk is als bij GoW en die ook nog eens 3e persoon is. (Max payne zal bijv. niet echt lijken op gow neem ik aan :lol: )

6. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, natuurlijk niet.
    Anders zou het wel heel erg makkelijk zijn :9

7. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo natuurlijk vind ik t niet, als je op hardcore uitspeelt betekend dat je t al helemaal op casual uit kan spelen.. Lijkt me iig vervelend om t keertje (te) makkelijk over te moeten doen voor paar gamerpoints

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom, ik wil op hardcore beginnen, en ik heb weinig trek om daarna nog casual te moeten doen..

Bij genoeg spellen werkt het wel zo namelijk.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dit zijn mijn woorden niet hee :+ maar ik denk het wel met elk niveau en ook de COG tags vinden enzo :)

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lees die review dan: Hardcore 15 uur, co-op ook 15 uur, en op Insane 20 uur, co-op ook 20 uur, en nu moet je even hoofdrekenen en dan kom je op 70 uur :)

11. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn weblog leest dan zie je dat ik zowel SP op hardcore en daarna Insane speel en ook nog eens MP Co-op dezelfde 2 modi ga spelen en dat ik daar over bij elkaar 70 uur bezig ben. Ofwel 4 keer het hele spel spelen is dus gemiddeld zo'n 17,5 uur. Met name doordat Insane tijd gaat vreten.

Als je enkel Casual speelt in je eentje en daarna stopt dan ben je denk ik binnen 10 uur klaar.

Ik bedoel het nog sterker: beste game ongeacht het platform, ongeacht het genre allertijden! Uiteraard heeft dat alles te maken met persoonlijke smaak, daar begin ik ook mijn weblog stukje mee. GoW is qua game exact alles wat ik leuk vind aan videogamen en er zullen anderen zijn die een andere smaak hebben en dus een andere mening over GoW.

Ik speel op alle platformen (behalve gameboy, maar incl. PSP) en ook alle genres en er zijn al heel wat fantastische games langs gekomen (overigens is Quake, welke dan ook, altijd maar een B-titel geweest hoor, leuk maar geen sigaar), maar GoW legt de lat gewoonweg boven alles wat er ooit aan vooraf is gegaan. Verwacht ik dus dat GoW nooit meer ingehaald gaat worden? Tuurlijk wel, vele developers zullen nu uitgedaagd zijn om ook zo'n jetser van een game neer te zetten.

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik kan de woorden van MrX beamen ... Het spel is echt goed. Toen Halo (2) net uit was, speelde ik het spel zodra ik van mijn werk thuis kwam en voor ik naar mijn werk ging. Dit heb ik bij nog geen een 360 spel gehad tot ik Gears of War speelde. Ik speel nu weer een potje Gears zodra ik maar een moment vrij heb. Geweldig spel!

13. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah kijk, das mooi _O_ . Is voor mij ook weer lang geleden dat ik zo'n echte game verslaving had.

14. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    hoewel ik natuurlijk vrolijk wordt van al dat positiefe bericht wordt et nu ook steeds lastiger om te wachten. Maar Mr.X en Fardo, de singleplayer is dus ok gewoon gaaf genoeg om 3x achter elkaar uit te spelen zoals jullie hebben gedaan?

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem nog niet uitgespeeld. Sterker nog ik ben zelfs even opnieuw begonnen ... Ik speel games niet zo heel erg snel uit. Dus ik denk dat ik er nog een tijdje mee zoet mee ben. Maar ik ga deze game zeker een paar keer uitspelen

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel games tesnel uit....halo en halo 2 zou je aardig wat uren over doen...anderhalf tot 2 uur had ik hem al uitgespeelt! Dus ik hoop dat Gow mij iets meer game uren geeft! IETS MEER!! :p En op de easy mode (naam vergeten!) Doe je er 8-12 uur over! Ligt eraan hoe goed/slecht je bent!! Op de moeilijkste mode die te unlocken is zou je er gemiddeld dat aantal uren x3 over doen!! Dus? En dan heb ik het nog niet eens over de multi!! :D Zat uren dus ^^

17. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog niet gedaan, maar ben het van plan wel te doen. Ik ben nu zo'n 12 a 13 uur onderweg en ben net begonnen aan Act 5, de laatste Act. Ik ben bang dat ik het niet red binnen 15 uur om hem 1 keer uit te spelen, want Act 4 was al verdomd lastig, poe he!

Ik zal zeker aan Insane beginnen in SP, maar ik vrees dat ik hem co-op ga afmaken. Ligt er aan hoe moeilijk Insane daadwerkelijk wordt. Call of Duty 2 heb ik destijds wel uitgekregen op de hoogste moeilijkheidsgraad (dus ook 2 keer gespeeld), maar je weet het maar nooit.

Overigens ga ik sowieso in co-op hardcore doen en Insane ook om een friend te helpen. En ik vermoed dat ik hier en daar af en toe een stukje zal bijspringen bij andere friends ook. Dat is het gave, dat als ik als Dom vrienden help, zij gewoon hun achievements netjes krijgen voor Marcus.

Er zijn zo veel stukken bij waarvan ik dacht, verdomme had ik nu maar ff hulp, dan was ik hier zo doorheen. Soms moet je echt wel "laf" spelen, zeg maar achteruit aanvallen en verdedigen, ze op je af laten komen, want vooruit loop je je dood tegemoet. Dat heb ik eigenlijk nog niet eerder gehad bij een game, zowel Halo als CoD2 Prey, Quake, je kent ze wel, meestal is de aanval de beste tactiek. Not so in GoW! Het zijn er gewoon teveel, ze schieten te goed. Ik heb a aardig wat zaagkills op mijn naam, maar ben ook al aardig wat keren zelf gezaagd door Locusts.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    1,5 uur over halo?!!! kan dat uberhaupt?
    Co-oppen houdt dus wel in dat maar 1 persoon de achievements krijgt... dus dat wordt dan 2 keer co-op uitspelen...... en sowieso eerst de sp zodat je al je friends in willekeurige levels kan helpen zonder spoilers.

19. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt als Dom ook achievements, dus je moet sowieso het spel 2 keer doen in co-op.

20. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ook al verwacht ik na de review cijfers en persoonlijke meningen van iedereen dat het een aarsschoppende topper wordt voor mij, ik weet zeker dat bijvoorbeeld Ocarina of Time een betere game blijft voor mij :)

Maar dat is zoals mrX zegt afhankelijk van je persoonlijke smaak.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina