[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Te spannend! Bah... Een week wachten is al te lang...

2. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    hehe, 7 februari als k het goed heb. dus dat is nog effe afwachten en 4 maanden lang theorieen lezen op fansites :emo:

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    echt he, maar ja, beter dan dat we om de week weer een week of 2 moeten w88 *net als bij seizoen 2)

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond de hele episode goed, behalve het einde 8) Wat een klote einde zeg!

Als jack nu net alsof zijn best deed en hem ''per ongeluk'' sneed en dood liet gaan (wat het plan was) dan was het echt Bruut geweest :) ! Nu gaat hij het heft zelf in handen nemen, en oh wat een toeval dat hij nu ook net Sawyer red van de executie :'-( !

Jack kan de arme man op de tafel natuurlijk ook niet dood laten gaan nu, want dan vermoorden ze hem zowieso! pffff pokke-eind. Eerste 39 min van de 42 waren wel Konings :thumbs: !

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej, ik vind juist dat jack een goede keuze heeft gemaakt, want het lijkt erop dat julliete tegen hem heeft staan liegen. Ze zei: iedereen vind het beter als Ben dood is. Maar de reacties van de others leken er niet echt op of ze zo blij waren dat Ben dood ging.
    Net de preview gezien:
    Zoals altijd mooi in elkaar geflanst zodat het lijkt dat Sawyer word neergeschoten, daar geloof ik niet in, we zien ook een Desmond die gek word en schreeuwt: "you dont know what heppened to me in there!".
    wel minder dat er nu een 2 maanden stop is, maar wel vele malen beter dat vanaf februarie non-stop lost achter elkaar te zien is!

6. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Finally :) Weer eens een goede aflevering, is al een tijd geleden :)

Nathan was maar vrij cool, maar goed ^^
    Aanval met een katapult is _O_
    "The good thing is you won't have to be dissapointed for long" _O_
    En de beste vond ik eigenlijk
    "I don't wanna break up the team" -> sawyers non-verbal response :D

Emotionele aflevering. Met momenten een beetje te veel geprobeerd denk'k, en vooral de manier van storytelling zou ik beter hebben gedaan ^^ maar nog steeds een hele goede aflevering. Had wel door dat ze Sawyer niet gingen doodschieten omdat die walkytalky ging praten :mad:, maarja, lost is meestal op korte-afstand vrij voorspelbaar. Vond de scene tussen jack en kate geweldig, de vrijscene was best ok en Benjamin is nog steeds super! Ik hou van zijn acteren!

Vind het einde wel wat irritant, want het is niet shocking genoeg, maar toch wil ik verder kijken ^^

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nu zie ik dit topic pas, ik ben ook zo'n Lost-aanhanger :)

Seizoen 1/2 helemaal gezien en nu de eerste 6 van 3 ook. Ontzettend jammer dat we nu moeten wachten tot begin februari, gelukkig vind ik de cliffhanger niet zo enorm groot, wat wel het geval was bij de overgang van seizoen 2 naar 3.

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van de cliffhanger van seizoen 1 op 2 die vond ik velen malen erger dan 2 op 3.

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je bedoelt die met de hatch? Nee, ik vond de overgang van 2/3 erger. Ik had meer vragen (denk aan: wat gebeurt er met Hurley, Jack, Sawyer en Kate? Komen Michael en Walt goed aan, of stuurde Benjamin hen de verkeerde kant op? Enne, wat te denken van die gekke piloten die vertelde tegen Penelopen dat ze "het" gevonden hadden..). Wachten tot februari, gaat weer lang duren...

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haatte de cliffhanger tussen 1 en 2. Want het einde van seizoen 1 had praktisch GEEN antwoorden, alleen maar extra vragen. Gelukkig kon ik heel snel beginnen met seizoen 2 dankzij Mr Internet :) Episode 1 en 2 van seizoen 2 legde uit wat eigenlijk op het einde van seizoen 1 had moeten zijn (ook al zou dat de "cliffhanger" hebben upgefucked en dat geen manier is om een seizoen te eindigen). Een van de beste Lost afleveringen, die twee.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Was erg goede aflevering dit.
    Alleen vraag ik me nu wel af hoe Sawyer en Kate van het eiland willen weg komen. Aangezien ons vertelt is dat ze op een andere eiland zijn dan dat ze oorsponkelijk vandaan kwamen.

Btw had wel verwacht dat
    deze aflevering eigenlijk wel een comeback van Micheal en Walt kwam.

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Sawyer en Kate kunnen niet van het eiland af, dus het begin van de volgende afl is gewoon: JACK! we zitten op een ander eiland! :'-( dus je slimme plannetje is mislukt.
    en over je spoiler dat eigenlijk geen spoiler is ;)
    Ik moet zeggen dat ik hun 2 wel een beetje mis, khad echt verwacht dat Micheal ging proberen om Jack enz te redden.
    Btw: Jack word wel steeds toffer en toffer vinnik

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Idem vind Jack sinds seizoen 3 ook een veel leukere personage geworden.

Maar wat is eigenlijk het preciese verhaal dat Jack Kate had vertelt toen ze op het strand stonden?
    Aangezien ik net die aflevering nooit heb gedownload. Kan iemand een preciese quote geven van dat gesprek? ^^;

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    niet een precieze qoute, maar het ging over hoe zenuwachtig jack was bij zijn eerste operatie, dat hij perongeluk iets had opengesneden en de zenuwen eruit hingen, dat hij rustig tot 10 telde en toen weer verder ging, het weer rustig dichtnaaide en de operatie gelukt was.
    Daar komt het op neer.

15. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer de volgende episode weer komt? De laatste is nu al iets van 3 weken geleden :mad:

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    februari. check tv.com

17. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    van mij mag t wel weer beginnen hoor_O_

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    12 februari als ik me niet vergis, ik kan niet wachten!

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    7 februari volgens mij ;)

20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    zevende van de tweede van de zevende in de eenentwintigste rond het tiende uur :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina