De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    :D.

En Leonardo heeft belangstelling van de Spurs, PSV en Ajax. Hopen dat hij naar de Spurs gaat, ik hoef niet zo'n jankertje bij ajax die het halve jaar geblesseerd is, maar als ie bij PSV speelt zal hij wel weer heel goed worden.

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nou, ik denk dat Ten Cate meer vat op Leonardo kan krijgen dan Koeman. Ten Cate kan met vedettes als Ronaldinho en Eto'o omgaan, terwijl Koeman nog niet eens Sneijder, Mido, vd Vaart en Zlatan onder controle kon houden. Ik heb het idee dat spelers graag Ten Cate als trainer hebben, misschien door zijn manier van omgaan met spelers.

Wel jammer dat Leonardo weggaat trouwens bij NAC en dan ook nog maar voor 750.000. Dat is bijna niks :{

3. mark8925

mark8925 Guest

precies mijn gedachte. Ik denk dat hij wel past bij het voetbal wat Ajax voor ogen heeft. Nog mooier is t dattie kakkie is geweest hahaah hun kopen onze 4e spitsen, dan nemen wij hun groeibriljanten over:+ :lol: zou wel wat zijn.. hehe

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd, als je hem het vertrouwen geeft kan hij van grote waarde voor Ajax of PSV zijn

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah, het lijkt me alsnog een beetje een gok (al is ie niet heel duur) tis een speler die het goed doet, of de volledige sfeer binnen een team kan verneuken met z`n prima donna gedrag

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    true ben benieuwd though of ie A al naar ajax komt en B of ie echt een basis speler/aanwinst zal worden...

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kan wel de opvolger worden van Farfan of Koné. In elk geval haalt een van die twee volgend seizoen niet. Maar ik dacht dat hij had aangegeven na dit seizoen uit Nederland te vertrekken?

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Op ons vak was nog een vechtpartij:+

En ik zie geen hol man dat spandoek. Maar was het in het stadion wel een beetje te zien?

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ja perfect, alleen me telefoon heeft kutcamera :p

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Beter dat Seedorf erin is! :D Hopen dat Leonardo bij Ajax komt ,vind het een goeie voetballer.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Koeman ziet in T. Janssen van Vitesse de opvolger van Cocu.

Ben benieuwd of Koeman met nog meer aankopen komt zoals bij Ajax. ;)

12. mark8925

mark8925 Guest

dit is iig een mooi begin:lol:

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Als het net als Stam gaat dan...:)

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij slaagde vroeger bij Ajax, dus zou dat nu niet al te veel problemen moeten opleveren. Zeker als Sneijder weggaat, lijkt Seedorf geen verkeerde vervanger als vrije man op het middenveld.

Ik hoor trouwens net van Johan Derksen, dat Leonardo zich maar wat aanstelde tegen Heerenveen. ''Hij merkte dat ie niet veel aan de bak kwam tegen het zeer verdedigend spelende Heerenveen (te veel afhankelijk van de counter, die speler), en hielp zich zo uit de wedstrijd. De hele medische staf maakte zich de grootste zorgen over Leonardo terwijl hij op de brancard lag, het hele stadion was stil. Maar zodra Leonardo in het kleedlokaal kwam stapte hij van de brancard af, weigerde mee te gaan naar het ziekenhuis, voelde zich kiplekker en was alleen een beetje dizzy. Heeft voor de rest van de wedstrijd rondgelopen vrolijk met een glimlach op zijn gezicht.'' Aldus Johan Derksen op VItv.

Laat hem maar lekker onder Koeman ruziemaken, is Ronald wel gevoelig voor.

Laatst bewerkt: 13 nov 2006
  16. mars15

mars15 Guest

Voor de wedstrijd Ajax-PSV had het Ajax sfeerteam een choreografie georganiseerd. Dit onder het mom van 'Ik ben...'

De actie kan als geslaagd omschreven worden.

:lol:

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit verhaal vertelde hij ook op afgelopen vrijdag, maar volgens Ernie Brandts had Leonardo een lichte hersenschudding. Dit geloof ik dan wel eerder dan het ongetwijfeld overdreven zegje van Johan Derksen.

18. mark8925

mark8925 Guest

volgens mij loop jij altijd hand in hand?:lol:

19. basovich

basovich Guest

damn, plaats dat in een spoiler ofzo!

20. mars15

mars15 Guest

inderdaad, ranzig zeg

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina