Ik heb nu ook een probleem met msn Iedereen die online was is in eens uit mijn lijst Ze staan nog wel in mijn adressenboek van mijn hotmail. Hoe kan ik ze dan snel weer toevoegen?
De nieuwe stap die MSN Messenger en Hotmail maken. Gaat nu allemaal Live heten. Wordt ook gecombineerd met Xbox Live als Vista komt Maar weet iemand hoe ik extra games toevoeg bij Live Messenger? Mijn vriendin had het er namelijk over dat ze met een vriendin van haar Sudoku gespeeld heeft. Heeft iemand een idee?
Ik dacht dat je via Mess.be wel wat extra spellen kan spelen met MSN. Iemand problemen met het inloggen van msn? Mn msn probeerd al 2 dagen te connecten maar er gebeurt niks, de poppetjes draaien al 2 dagen lang rond zonder enige fout melding ofzo. Herinstalleren helpt niks. Iemand een idee?
Hee, hij is mischien al eens voorbij gekomen. Maarja... Ik wil nu een andere schermafbeelding gebruiken. Alleen blijkt dat een ongeldig bestand te zijn. Jullie kennen het mischien wel. Alleen is het gewoon een JPEG bestand. Wat moet ik doen om hem alsnog te kunnen gebruiken?
Ik had van 't weekend op de pc van mijn oom mezelf aangemeld op msn. Ik heb iets van 150 ongelezen emails op dat hotmail account, en deze melding staat nu bij het aanmeld van Windows (het account kiezen) Als iemand weet wat ik bedoel, kan deze persoon mij dan misschien vertellen hoe deze melding weggehaald kan worden ? Bvd
Ik heb een vraag. Alle muziekbestanden die me via MSN worden toegstuurd worden geblokkeert door mijn Beveiligingssyteem. Iemand idee hoe ik dit moet oplossen? Is namelijk zwaar irrirant
Voor zover ik weet kan je het niet zelf weghalen, maar na een aantal dagen verdwijnt dat bericht weer. (Je kan overigens ook alle 150 ongelezen berichten openen )
heb wel vraagje over msn. voor ik mijn computer had geformatteerd sloeg msn mijn gespreksgeschiedenis altijd netjes op in een mapje met.txt bestandjes.. het moet een instelling zijn lijkt me.. maar nu slaat hij wel op, maar als .XML bestand en daarvoor moet je op internet..niet dat dat probleem is, maar ik vind het er minder overzichtelijk uitzien. iemand enig idee hoe ik ze kan laten opslaan als .txt?
Bedankt, en mijn excuses. Hadden net nog meer mensen last van berichten die niet konden verzonden worden ? (Heb er nu nog steeds last van) Meerdere mensen hebben in hun naam staan dat ze niets kunnen typen enzo, en melden zich om de 10 seconde opnieuw aan /Edit: Msn gaat los !
Je Firewall blokkeert de boel dan gewoon, heb ik ook wel es, je kan dit gewoon verhelpen door je firewall heel ff uit te zetten of de instellingen ervan te veranderen zodat die ff wat minder streng beveiligd.
Heb ik ook "Het volgende bericht kon niet worden bezorgd omdat je het maximaal toegestane aantal berichten per minuut hebt overschreden. Probeer het later nog eens."