[Centraal] MSN Messenger [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu ook een probleem met msn :mad: Iedereen die online was is in eens uit mijn lijst :mad: Ze staan nog wel in mijn adressenboek van mijn hotmail. Hoe kan ik ze dan snel weer toevoegen?
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt dat Windows Live in? Live Messenger, Live Mail, etc. Wat is hier zo bijzonder aan?
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De nieuwe stap die MSN Messenger en Hotmail maken. Gaat nu allemaal Live heten. Wordt ook gecombineerd met Xbox Live als Vista komt ;)

    Maar weet iemand hoe ik extra games toevoeg bij Live Messenger? Mijn vriendin had het er namelijk over dat ze met een vriendin van haar Sudoku gespeeld heeft. Heeft iemand een idee?
     
  4. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je via Mess.be wel wat extra spellen kan spelen met MSN.

    Iemand problemen met het inloggen van msn? Mn msn probeerd al 2 dagen te connecten maar er gebeurt niks, de poppetjes draaien al 2 dagen lang rond zonder enige fout melding ofzo. Herinstalleren helpt niks.

    Iemand een idee?
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, hij is mischien al eens voorbij gekomen. Maarja... Ik wil nu een andere schermafbeelding gebruiken. Alleen blijkt dat een ongeldig bestand te zijn. Jullie kennen het mischien wel. Alleen is het gewoon een JPEG bestand. Wat moet ik doen om hem alsnog te kunnen gebruiken?
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had van 't weekend op de pc van mijn oom mezelf aangemeld op msn. Ik heb iets van 150 ongelezen emails op dat hotmail account, en deze melding staat nu bij het aanmeld van Windows (het account kiezen)

    Als iemand weet wat ik bedoel, kan deze persoon mij dan misschien vertellen hoe deze melding weggehaald kan worden ?

    Bvd :)
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb een vraag. Alle muziekbestanden die me via MSN worden toegstuurd worden geblokkeert door mijn Beveiligingssyteem. Iemand idee hoe ik dit moet oplossen? Is namelijk zwaar irrirant:)
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik vind de beste versie tot alsnog 6.0, jammer dat ik er niet meer op kan
     
  9. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van, snelheid: 1 kb per 3 sec|:-
     
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kan je het niet zelf weghalen, maar na een aantal dagen verdwijnt dat bericht weer. (Je kan overigens ook alle 150 ongelezen berichten openen :+)
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    heb wel vraagje over msn. voor ik mijn computer had geformatteerd sloeg msn mijn gespreksgeschiedenis altijd netjes op in een mapje met.txt bestandjes.. het moet een instelling zijn lijkt me.. maar nu slaat hij wel op, maar als .XML bestand en daarvoor moet je op internet..niet dat dat probleem is, maar ik vind het er minder overzichtelijk uitzien. iemand enig idee hoe ik ze kan laten opslaan als .txt?
     
  12. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    FF zoeken op google de volgende keer:
    http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/emailui.php
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Bedankt, en mijn excuses.

    Hadden net nog meer mensen last van berichten die niet konden verzonden worden ? (Heb er nu nog steeds last van) Meerdere mensen hebben in hun naam staan dat ze niets kunnen typen enzo, en melden zich om de 10 seconde opnieuw aan :+

    /Edit: Msn gaat los ! 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je Firewall blokkeert de boel dan gewoon, heb ik ook wel es, je kan dit gewoon verhelpen door je firewall heel ff uit te zetten of de instellingen ervan te veranderen zodat die ff wat minder streng beveiligd.
     
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Heb ik ook :mad:

    "Het volgende bericht kon niet worden bezorgd omdat je het maximaal toegestane aantal berichten per minuut hebt overschreden. Probeer het later nog eens."
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik kan ook niks verzenden..bah :eek:
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Same here, zwaar irritant zo af en toe. Ach, dan maar wat anders doen ;).
     
  18. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    T*ring, wat is er aan de hand? kan ook met niemand praten :mad:
     
  19. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb het ook ik kan gewoon niets verzenden :{
     
  20. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Kut. Nu moet ik dus écht gaan telefoneren en socializen ;(
     

Deel Deze Pagina