Het zijn trouwens meer dan 200.00 mensen die de kans op een aanslag kleiner maken. kijk bijvoorbeeld op de site van www.nederlandtegenterrorisme.nl . Je moet niet alleen denken aan mensen die daadwerkelijk op onderzoek zijn. Maar ook mensen die getraind worden mocht er wat gebeuren bij een terroristische dreiging.
Schoonmakers op stations die prullenbakken vaker legen als er een dreiging is, Als er een dreiging is moet er in elk belangrijk pand een coördinator voor vluchtwegen aanwezig zijn, die mensen zijn ook getraind, bewaking voor belangrijke panden. überhaupt politieagenten. Mensen die het internet afgaan om radicalisering te voorkomen. Goed bij de meeste van hun is het niet hun primaire taak. Maar zeker goed dat de mensen getrained worden voor zulke situaties.
En 700.000 euro voor de bespreekbaarheid van homoseksualiteit stelt helemaal niets voor,een onderzoekje in de ruimte kost alleen al 128 Miljoen (182 keer zo duur), wat is belangrijker een of ander "onzinnig" onderzoekje in de ruimte of de samenleving proberen te verbeteren. maar daar kom ik op terug want ik moet als de bliksem naart mijn werk
Laatst bewerkt: 14 nov 2006