?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

  1. 200 of meer

    9,6%
  2. 100 - 200

    6,2%
  3. 50 - 100

    20,3%
  4. 0 - 50

    63,8%
  1. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb met een paar maten een 100.000 klapper gekocht :p plus wat Chinese vlinders. Elk jaar als oud en nieuw afgelopen is kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik er weer geld aan uitgegeven heb, maar ik doe het toch elk jaar weer :)
     
  2. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, als je het met een paar maten deelt dan scheelt het in prijs. Ik koop er elk jaar zelf een, da's nog dommer eigenlijk ;) Maar, oh zo leuk om af te steken, dat wel :D
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Hoe is het afgelopen Bram ;)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op het dak na doe ik precies hetzelfde als jij. ;)
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik doe ook het precies hetzelfde als jou. Als ik dan die 10 euro uitgeef kan ik dat net zo goed niet doen. Ik moet toch nog een videokaart halen.
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Johan roflcruiff gehalte van 100%. :emo:
     
  7. basovich

    basovich Guest

    denk dat ik gedeeltelijk uit belgie, gedeeltelijk uit nederland haal..een vriend van mij gaat naar belgie om vuurwerk te halen en dan denk ik dat ik dan nitraten, strijkers en lawinepijl mee laat nemen..de rest koop ik wel in NL:)
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Lawinepijlen zijn niet meer te krijgen in België, legaal althans, ze zijn daar ook verboden.
     
  9. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dit jaar een veel minder ''vuurwerk gevoel'' als andere jaren want afgelopen 2 jaar had ik er in oktober al zin in en nu heb ik zo iets van ik heb er wel zin in maar ik kijk er echt niet naar uit.

    wat ik van plan ben om te gaan halen als de centen mee zitten :9

    - sier uit bels
    - sier uit nl
    - illigaal knal

    vorig jaar had ik veel meer knal dat wil ik dit jaar omdraaien.... had toen ook voor 150 ofzo
     
  10. basovich

    basovich Guest

    oh balen, wist ik niet meer :mad:.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat is er nou weer mis met die reactie? Of je nou €10,- of €100,- uitgeeft, je kan 't net zo goed aan iets anders uitgeven. Not?
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Khad vorig jaar gewoon teveel rotjes gekocht :emo: khad er 1200 gekocht, en nu heb ik er nog 1000 over.

    http://members.lycos.nl/lpchrizzle/P1010089.JPG

    vorig jaar dus.

    nu heb ik een nitratenklapper van ehh.. geen idee hoeveel, maar hijs 1.5 meter lang. vriend zei dat het niet bedoeld is voor dicht bij een raam :+ voor de rest ga'k nog siervuurwerk kopen en misschien nog een ratelband. zelfde vriend had een 5000 band voor 12,50. doen dus.
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    chainthunder zeker;) rode knallers met bloemetjes erop? 1.5 meter zal dan wel 240 shots zijn. gaat hard geloof me :)
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Chainthunders zijn zo ongelovelijk goed! Heb er zelf dit jaar ook 1.

    Als het een chainthunder is staat er op de verpakking chinathunder.
     
  15. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    je had 1200 rotjes en dan al 1000 over gehouden ik heb vorig jaar 10 sloffen (200 st) bestelt en 1 slof overgehouden :9

    maarja toen had ik ook echt veel knal gekocht
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik zal wel effe kijken morgen. Me ma wou het niet in huis hebben, net als de rest van mn 1000 rotjes. Zei ze ineens dat het dak eraf zou blazen als er brand was :emo: Ja hhooooii. Nu ligt het dus in de schuur.

    Wat ook trouwens nog mooi blijft, en het is kinderachtig maar oh zo leuk:emo: Rotjes dicht bij elkaar leggen, kruit erop, lontje erop en aansteken. Jaa.. dat waren nog eens tijden.
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, hoop dat je schuur niet vochtig is, kan de kwaliteit van het gebruikte kruit erg aantasten.
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Mwah, tis niet erg. 1000 rotjes red ik toch niet, dus als de helft niet goed is en k kom een paar kinderen tegen geef k de helft wel aan hun. met een paar nitraten ertussen.

    *gniffelt*
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou toch zonde zijn van je chainthunder.
     
  20. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja, maar zo vochtig is het niet in de schuur. en om het nou in mn kamer te leggen, zit ik anderhalve maand met een kruitlucht in mn kamer:emo:
     

Deel Deze Pagina