Futurezone is een kut winkel! Had hem daar ge-preorderd en hun beleid is altijd geweest dat wanneer een andere winkel het spel verkoopt hun ook verkopen. Zowel Rotterdam en Zoetermeer zijn gelijk en Rotterdam verkoopt hem wel en Zoetermeer niet
hebben ze eerder nooit geflikt. Ik hoop voor je dat je hem vandaag krijgt. Ik heb hem elders gehaald en zal door hell gaan om mijn 10euro terug te krijgen door hun slechte service.
Btw wat nergens opslaat vind ik dat men een pre-order kit haalt om het spel als eerste te hebben. Dat houdt pre namelijk in en dan heb je dat gedaan en aanbetaling gedaan waarvan ze 10 euro van jouw geld al in hun kas hebben zonder dat jij het spel hebt en dan nog komt microsoft met een klote bullshit regel. Winkels moeten beter weten.
En die boetes krijgen de winkels alleen als ze getekend hebben dat ze hem niet eerder verkopen dan de 17de. Als ze niks hoefden te tekenen heeft Microsoft geen poot om op te staan.
Ze moeten blij zijn dat het spel zo goed verkoopt en iedereen hem zo snel mogelijk wilt. Zulk soort praktijken moet je niet belemmeren. Eigen fout van de winkels als ze hun distributie niet op orde hebben en later hun shit krijgen. Zo werkt het economie, ga niet bij een wedstrijd feyenoord - ajax alle ajaxcieden geblinkdoekt laten voetballen, want anders winnen ze zeker
Klik om te vergroten...