bijna iedereen heeft em al dus fotos lijken me overbodig en soms duurt het even voordat ie in je GT staat
Als ik dit zo lees dan blijkt dat menigeen shop de game dus echt pas vanaf morgen verkoopt... Ik heb hem ook gister op kunnen halen, net zoals zoveel van de gelukkigen die Dixons op tijd hadden ondekt (voordat ze stopten met verkopen). Hopeloze situatie hoor! Half NL heeft hem nu toch al, wat is nu het probleem...
Tja ik zou hem liever ook even ergens anders halen maar ik heb een spel geruild voor de preorder kit heb dus al 59,95 betaald Gelukkig heb ik vandaag cursus tot 22:30 uur Maar ga zo en zo nooit meer naar Futurezone stelletje moraalridders. Morgen ben ik vrij :b:
Ik hoorde vanmorgen van een maat van me dat Dixons Heerlen een GIGANTISCHE boete heeft gekregen. Toen ik daar was deden de medewerkers alsof het ze allemaal geen fuck kon interesseren. Zo zie je maar dat je ook een beetje geluk moet hebben, aangezien ik de game gisteren kocht en dat ze ong 2 uurtjes nadat ik daar was gestopt zijn met verkopen.
hahahahaha dat is het domste wat ik oooooooit heb gehoort! ik kijk be elke winkel! als ik hem zie dan maakt die 10 euro niet uit en koop ik hem gewoon (17,50 trouwens) dus hou je domme opmerkingen voor je, dat jij nou niet zo slim bent om hem te kopen en weer weg te doen omdat het je game niet is, tja dat kan maar ach morgen komt het wel goed alleen ben ik nu tering chagerijnig want ik blijf bij een vriend pitten en ik dacht kunnen we hem ff co-op uitspelen.. nou niet dus
Als ik er niet naast zit dan bedraagt die boete zo'n 100.000 euro... Het was ook te verwachten, iedereen kon hem gister zo bij hun ophalen! Beter voor ons, jammer voor HUN
http://img93.imageshack.us/img93/3025/gowdx4.png Voor de mensen die een foto willen zien! Dixons verkoopt ze wel hoor ik hem vandaag gekocht!
Mijn plaatselijke gameshop krijgt hem binnen strakkies, net de LE apart laten houden. Ga straks halen! \o/ Dat wordt heerlijk gamen vanavond. Ben zoooo benieuwd naar deze game!
Yaay heb de gears of war nu ook! Gekocht bij Bartsmit in Arnhem centrum! Daar lagen er wel meer als 10.
Met mazzel kan ik de L.E. vanmiddag ophalen, ben net gebeld door eplaza. Echter krijgen ze niet genoeg aangeleverd. Ze hebben 20 pre-order kits binnen gekregen/verkocht.. maar krijgen vandaag maar 6 L.E.'s binnen. De rest niet eerder als volgende week, maar wanneer volgende week kon ie nog niet met zekerheid zeggen. Nu heb ik mazzel dat ik één van de eerste ben die gebeld was dus misschien 1 van de 6 is. Maar niet het aantal L.E.'s kunnen leveren wat aan pre-order kits aan diezelfde winkel is geleverd vind ik ietwat vreemd.