@ Victor: ik wil niet al te 'bemoederend' overkomen, maar op je 12e kan je echt niet goed inschatten of je een game als gta of gow aankan. Ik kwam er laatst achter dat mijn zoon gta had zitten spelen bij een vriendje op de kamer, terwijl zijn moeder nietsvermoedend beneden zat. En weet je wat? Mijn zoon vond het ook onterecht dat hij de game van mij absoluut nooit weer mocht spelen en dat hij het spel 'prima aankon'. 'Papa ik maak gewoon niemand dood'........ tja
Het is idd afhankelijk van hoe volwassen een kind al is of je wat morrelt aan de leeftijdsgrens, zo mocht mijn zoon de laatste Potter wel zien. Maar aan de andere kant is het uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de ouders wat er wel en niet inkomt en daarin ben ik best strict. Er zijn tegenwoordig zat films, games en andere vormen van media die wel geschikt zijn voor kinderen (360 voorbeelden: lego star wars, kameo, burnout, rigderacer, viva pinate). Kinderen worden tegenwoordig al zo snel volwassen, mijn zoon doet maar mooi rustig aan.
en weer on-topic. Mijn first impression blijft hetzelfde. Wereldgame! Ben nog steeds aan het spelen op casual, al speelt mijn vriendin niet meer mee. Weet je wat de reden is? Ze schrok teveel en vond het te bloederig en ze is toch echt 22 jaar
Casual biedt wel iets minder uitdaging, maar hierna lekker de co-op op insane proberen
Klik om te vergroten...