1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

1. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ontzettend vette game.

Laat ik het zo zeggen. Als de graphics lelijk hadden geweest, had de game denk ik i.p.v. de 9-ens die het krijgt 7-ens gescoord.

Door de graphics vergeet je gewoon al het negatieve en komt het gewoon overal mee weg. Iedereen weet ook wel dat je van die momenten hebt van "dat kon beter" en dat heb ik zelfs redelijk vaak, maar het boeit me niet, omdat het gewoon zo vet wegspeelt.

2. rorast

rorast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb nog maar 20 minuten gespeelt. Enigste wat ik nog ontdekt heb is de cel en de volgende ruimte waar zo'n tag is te vinden.

Typisch mij, 20 minuten daar rondlopen om de graphics te bewonderen.

Tziet er allemaal zo heerlijk scherp uit, dat mis ik bij COD3, die echt onscherp is in vergelijking met COD2.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    COD3 onscherp ? :lol:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    :+

@ Victor: ik wil niet al te 'bemoederend' overkomen, maar op je 12e kan je echt niet goed inschatten of je een game als gta of gow aankan. Ik kwam er laatst achter dat mijn zoon gta had zitten spelen bij een vriendje op de kamer, terwijl zijn moeder nietsvermoedend beneden zat. En weet je wat? Mijn zoon vond het ook onterecht dat hij de game van mij absoluut nooit weer mocht spelen en dat hij het spel 'prima aankon'. 'Papa ik maak gewoon niemand dood'........ tja ;)
    Het is idd afhankelijk van hoe volwassen een kind al is of je wat morrelt aan de leeftijdsgrens, zo mocht mijn zoon de laatste Potter wel zien. Maar aan de andere kant is het uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de ouders wat er wel en niet inkomt en daarin ben ik best strict. Er zijn tegenwoordig zat films, games en andere vormen van media die wel geschikt zijn voor kinderen (360 voorbeelden: lego star wars, kameo, burnout, rigderacer, viva pinate). Kinderen worden tegenwoordig al zo snel volwassen, mijn zoon doet maar mooi rustig aan.

en weer on-topic. Mijn first impression blijft hetzelfde. Wereldgame! Ben nog steeds aan het spelen op casual, al speelt mijn vriendin niet meer mee. Weet je wat de reden is? Ze schrok teveel en vond het te bloederig en ze is toch echt 22 jaar :+
    Casual biedt wel iets minder uitdaging, maar hierna lekker de co-op op insane proberen :)

5. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik zeggen, geweldig spel, maar wel aardig snel uitgespeeld.
    (lijkt alsof ik niks gespeeld heb maar mn live kreeg ik niet aan de praat)
    Maar wat een geweldig mooi spel. Spel grijpt je echt bij je strot, door de mooie omgevingen, de geweldige gameplay echt dit is next gen. _O_

En te bloederig? Ik ben ook een meisje maar vond het echt niet te... Eerder geweldig die chainsaw... :D

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  6. fenix

fenix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt een te gek spel, het ziet er goed en scherp uit het speelt lekker.
    kben nu bijna klaar met casual en ga dan fijn door met insane.
    ik blijf voorlopig weinig andere dingen doen

7. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Dit heeft niets met jongen of meisje te maken....dit is hoe Kevf's vriendin tegen GoW aan kijkt. Het is voor iedereen persoonlijk...en er zijn genoeg jongens/mannen die hetzelfde zeggen. Vriend van me speelde Ninja Gaiden niet omdat ie het te bloederig vond, de gast is 32. Hij zat hier met GoW te kloten, gebruikte de chainsaw en schakelde m'n 360 uit.."Neh, toch maar niet" zegt ie.

Dus, het heeft er nix mee te maken dat ze een vrouw is, het gaat erom hoe ze het spel ervaart. En aangezien GoW voor 90% uit bruut geweld bestaat, kan ik me best voorstellen dat sommige mensen de game links laten liggen.

8. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ook niet dat, dat voor iedereen geld! Alleen dat ik het wat anders heb ervaren. :D

9. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Je vriendin 22jaar? je zoontje die kan praten enzo. En die schat ik dan zo'm 7jaar..
    Dan was je vriendin er vroeg bij :)

als mijn theorie klopt//

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het is ook een beetje hoe je gamen wilt ervaren. Veel mensen willen gewoon lachen en genieten ipv hartverzakkingen en bloedspetters over je scherm :+
    doe mij het laatste maar trouwens ;)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zoon is alweer 8,5!!! Alleen de moeder is 27 :+

12. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja een deels bijna kloppende theorie..
    :)

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel graphics zijn dik in orde.
    Maar toch mis ik bv gewoon springen over iets heen.
    Nu moet je eerst dekking zoeken voordat je ergens overheen kan springen.
    Je kan niet rennen en dan gelijk ergens overheen springen.
    Maar goed geen 1 spel is geweldig

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Sinds deze thread al 18pagina's telt zal elke mogelijke mening al wel bijna aan bod geweest zijn neem ik aan. Toch kan ik er niet onder uit even te vermelden hoe ontzettend sfeervol ik het spel vind. Sommige stukken spreken echt tot de verbeelding, zoals die rit met de UV-kanon buggy in Act2, de Immulsion mijnen in Act3 of de prachtige verwilderde serres in het Conservatory in Act4.

Dit gecombineerd met de ongelooflijk vlotte en mooie bewegingsanimaties van je personage en niet te vergeten, een co-op modus Halo-waardig maakt dat dit spel voor mij zeker niet heeft ondergedaan t.o.v. z'n eigen hype.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben ik met je eens.... al kan je er hier tenminste overheen, in GRAW was een stoeprand nog te hoog voor je personage :{

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Prachtig spel en ja de graphics zijn egt super vind ik. Zelfs me pa wou het wel een keer proberen8) Het enige waar ik me aan erger is dat dom soms het gevecht in rent en dan ergens int midden half dood op de grond flikkert. Moet ik zonder dekking weer daarheen rennen, hem healen, terugrennen en dat zonder dood te gaan. Meer minpunten heb ik niet gevonden echt een prachtig spel dit. Ga maar weer eens verder:thumbs:

17. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister eindelijk mijn ce kunnen ophalen en enkele uren gespeeld. Grafisch echt heel goed en de chainsaw is echt een van de vetste wapens ooit. Zo vet dat ik al enkele keren onnodig ben doodgegaan doordat ik dat ding wilde gebruiken. Minder vond ik die Krytt dingen (rechtstreeks gekopieerd uit pitch black).

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dom heal ik lang niet altijd, gebeurt ook wel vanzelf :+
    Chainsaw probleem herken ik, toch proberen erheen te rennen voor die brute kill en dan weer overnieuw kunnen beginnen vanaf je laatste cp :9

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is het beter om niemand te healen in de meeste gevallen leg je dan namelijk zelf het loodje zodra je uit je dekking komt

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dat pijl en boog ding is echt geil :)

Deel Deze Pagina