De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Menschen er is ook nog nieuws:

Kortom ADO is de lul

2. mars15

mars15 Guest

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nee shit, dat meen je niet:{

Zeker de champions leaugeu of niet?

4. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    En hoe nu verder in Den Haag? Geen trainer, wellicht een fikse boete + wedstrijden zonder supporters én geen hoofdsponsor. Volgend jaar een nieuw stadion, maar of ADO die aan de Eredivisie-klanten kaan gaan showen, betwijfel ik.

5. mars15

mars15 Guest

wie ajax ? :+

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Nog eens goed lezen. 14 Doelpunten in officiele wedstrijden dit seizoen. Stuk of 6 in Europees verband, 4 competitiedoelpunten en nog een stuk of wat in de beker. Reken maar uit. :lol:

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat je zegt klopt van geen kanten. Zes doelpunten in Europees verband? Hoe kom je erbij... Twee doelpunten tegen Kopenhagen en twee tegen Austria Wien. M.i. maakt dat toch echt 4. Het aantal doelpunten in de competitie klopt wel. Tegen ADO Den Haag (Ajax' enigste bekerwedstrijd tot nu toe) liet hij één keer het net bollen.
    Dit komt niet eens in de buurt van 14.

8. mark8925

mark8925 Guest

ja die competitie waar 010 al sinds mensenheugenis niet meer aan meedoet._0/

9. mars15

mars15 Guest

10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1

Dat bedoel ik dus ook, maar dat snappen ze niet waarschijnljk, maar genoeg of stuntelaar, of die wel of neit 14 doelpunten hebt. Ik begon er wel over maar was eigenlijk meer een grapje...

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand hier die een nieuw deel van deze draad wil maken? :D

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je vergeet 2 tegen IK Start, en 1 tegen RKC2 voor de Beker,dat maakt 12. Dan zit goodfella er met 14 niet eens ver naast.

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ok 12, discussie gesloten.

Overigens begrijp ik dat Ajax 25 miljoen eist, Huntelaar is immers een belangrijke schakel in het team met een doorlopend contract en een vrij productieve spits. Dit bod zal meer gebaseerd zijn op het feit dat Ajax hem niet kwijt wil, zijn voetbalkwaliteiten zijn geen 25 miljoen waard.

14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    En nog een doelpunt in het bekerduel jong RKC - AFC Ajax. Dat maakt sowieso al 13. hahaha

Zit ik er toch dichter bij dan jij denkt.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, Ruud van Nistelrooij kostte 30 miljoen. Huntelaar heeft het niveau niet van een RVN nu, dus minder waard (zeg niet meer dan 20). Wel heeft hij een lang contract (4 jaar nu nog) en is vaste basisspeler en zeer belangrijk, daardoor stijgt het bedrag weer, dus rond de 20-25 zul je nu zitten, niet geheel onlogisch lijkt mij.

Goodfella, die had ik er al bijgerekent, alleen niet erbij geschreven. ;) Kijk anders op VI.nl, daar staan alleen niet de 2 goals tegen Kopenhagen bij.

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Sorry, maar RvN raakt in de meeste wedstrijden ook geen pepernoot. Ja, een paar keer schiet ie uit zijn slof. Huntelaar gaat die doelpunten vanzelf wel weer maken. Ben ik helemaal niet bang voor.

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Een paar jaar geleden had je hier een member die postte onder de naam PSVPSV. Die kon er ook wel wat van toen. Hij maakte toen vaak ruzie met voornamelijk de Ajax-fans. Toen was het Feyenoord die de lachende derde was, dus wat dat betreft, heb je het mis idd 8)

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt meer omdat PSV minder interessant is. Feyenoord en Ajax zijn rivalen, PSV is... sja. Een voetbalclub die het aardig doet. Meer niet. :+

19. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ipv psv zou daar ook BV Veendam kunnen staan. Pomp er 1 miljard euro in en ook die worden kampioen en trekken elke thuiswedstrijd 30.000 toeschouwers. Er zijn 2 clubs die er echt toe doen, waartussen rivaliteit en haat heerst. Het is een competitie opzich.

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina