Ik kan de sliders opnieuw een beetje aanpassen en vervolgens is er iemand anders, die na een verliespartij komt vragen (klagen) over de sliders en moet ik ze voor hem ook weer aanpassen en zo gaat het maar door.
Ik ben akkoord dat er te weinig jumpers gescoord worden en ik heb dan ook die sliders lichtjes aangepast, ik ondervond persoonlijk ook (net als enkele anderen) dat sommigen continu bij de inbound de pas proberen te onderscheppen en ik heb daarom ook die slider aangepast. ik heb ook de fatigue slider aangepast omdat velen onder jullie te weinig vervangen omdat je speler niet vermoeid geraakt.
Ik kan niet steeds weer die sliders aanpassen. Bovendien garanderen die aanpassingen niet dat er meer van buiten geschoten wordt, omdat het percentage toch nog lager blijft liggen in vergelijking met een dunk of layup. Daardoor blijven vele (eigenlijk iedereen) spelers inside gaan en vaak nog eens meteen vanuit de inbound diep spelen.
Blijkbaar vergeet je ook dat je niet tegen de computer speelt maar tegen een persoon. Dat betekent dat je NOOIT dezelfde speelervaring kan creëren als offline.
Iedereen speelt op de manier dat hij wenst te spelen, het is aan de tegenstander om zich daarop in te stellen. Ik geef graag toe dat ik ook vaak inside ga. Ik loop echter niet met mijn bal tot ik de ruimte heb om te dunken, maar ik probeer steeds de vrije man te zoeken en als die open staat voor het schot dan schiet ik ipv te dunken of een layup.
Laatst bewerkt: 21 nov 2006