NBA 2k7 League

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door milo_patriots, 19 okt 2006.

1. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan er eigenlijk iemand inloggen op de 2k website?

2. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    JA pcies, ik vind het jammer dat ik verloren heb. Maar ik heb echt het gevoel dat dat komt omdat ik geen enkele bal outside raak.

Wie heeft hier nog meer last van?

3. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de sliders een beetje aangepast (niet alleen het shotten, maar ook steals, fatigue enz.) en we zullen het resultaat afwachten, MAAR er worden geen wedstrijden opnieuw gespeeld.

Geraakt er eigenlijk nog iemand ingelogd op de pagina van de online leagues? Ik geraak er momenteel niet op. Laat me iets weten

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  4. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je op ranked ook achievements halen van blokken enz.? want tegen de computer lukt me dat echt niet or.. kzou em wel online willen halen tegen iemand anders.. dus als iemand mij zou willen helpen met een paar achievements :D

Mooizo, maakt het tenminste ietsje leuker.. Ik weet niet of die site werkt ik zal straks is checken.

5. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de sliders aangepast en heb zelf in een andere league met ongeveer deze instellingen gespeeld en nu lukt het beter om driepunters te knallen(3punters op 55). Ik schoot toen aan ongeveer 40% wat een normaal cijfer is

6. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar kunnen we de sliders exact hetzelfde zetten als in de singleplayer. Ik heb namelijk al 2 wedstrijden gespeeld, maar het speelt totaal anders.

Sorry dat ik zo klaag, maar de speelervaring is stukken minder dan singleplayer. Het is al veel heen en weer rennen, daar doe je niet zoveel aan, maar met de normale stealslider dan wordt er niet zo vaak meer naar voren gegooid.

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ZoidBerg, jij bent me er wel eentje he.

Weggaan voor het einde bij onoverbrugbare achterstand en vervolgens mij berichten op Xbox live sturen dat jij gewonnen had en vragen waarom ik wegging.

Daar trap ik dus niet in he, staat niet voor niks op site dat ik gewonnen heb.

8. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    WTF.....game hangt......jij bent weg, ik krijg een win...:confused:

Er staat 103-98 voor mij en jij de win op de website?? Hoe kan dit?

Ik snap nu ook waarom Milo Ben Wallace weg doet. Je hebt helemaal niks aan een lange defensive player. Je moet alleen maar snelle grote offensive players hebben die goed kunnen dunken, zodat je heen en weer kan blijven rennen.

9. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de sliders opnieuw een beetje aanpassen en vervolgens is er iemand anders, die na een verliespartij komt vragen (klagen) over de sliders en moet ik ze voor hem ook weer aanpassen en zo gaat het maar door.
    Ik ben akkoord dat er te weinig jumpers gescoord worden en ik heb dan ook die sliders lichtjes aangepast, ik ondervond persoonlijk ook (net als enkele anderen) dat sommigen continu bij de inbound de pas proberen te onderscheppen en ik heb daarom ook die slider aangepast. ik heb ook de fatigue slider aangepast omdat velen onder jullie te weinig vervangen omdat je speler niet vermoeid geraakt.

Ik kan niet steeds weer die sliders aanpassen. Bovendien garanderen die aanpassingen niet dat er meer van buiten geschoten wordt, omdat het percentage toch nog lager blijft liggen in vergelijking met een dunk of layup. Daardoor blijven vele (eigenlijk iedereen) spelers inside gaan en vaak nog eens meteen vanuit de inbound diep spelen.
    Blijkbaar vergeet je ook dat je niet tegen de computer speelt maar tegen een persoon. Dat betekent dat je NOOIT dezelfde speelervaring kan creëren als offline.

Iedereen speelt op de manier dat hij wenst te spelen, het is aan de tegenstander om zich daarop in te stellen. Ik geef graag toe dat ik ook vaak inside ga. Ik loop echter niet met mijn bal tot ik de ruimte heb om te dunken, maar ik probeer steeds de vrije man te zoeken en als die open staat voor het schot dan schiet ik ipv te dunken of een layup.

10. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, want met dat rennen lijkt het meer op NBA street nu.

Hoe zit het met die gewonnen partij? Spel hangt, Tsquares is weg bij mij. Ik krijg win op console en hij op de site??

En dat onderscheppen van de pass is juist goed, want wat je nu hebt is dat iedereen gelijk een hele lang pass naar de andere kant gooit en scoort vanuit de bucket. Met onderscheppingen kan je tegengaan dat iemand alleen maar quarterback passes geeft. En het blijft irritant als je met Iverson 0 steals maakt in een wedstrijd bij een center die aan het dribbelen is.

Het ideale team bestaat uit grote sterke snelle PF en C (Garnet, Bosh etc.), snelle sterke dunkers SG SF (Wade, James, McGrady), PG hoeft alleen maar te kunnen bewegen. Echte shooters en defensive players (Iverson, Redd, Artest) heb je op deze manier helemaal niks aan en ja dat is best irritant.

11. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd zo maar ook al pas je de sliders aan dan nog zullen de meesten gaan voor de simpele dunk of layup ipv een jumper. Het gaat erom hoe je erop verdedigt. Hoeveel keer heb jij bijna in tijdsnood gezeten om te schieten?
    Wat je nu hebt zijn enkelen die de bal bij een korte inbound reeds proberen te onderscheppen en dat is redelijk irritant. Wat ook irritant is, is het feit dat velen met het scherm liggen te schudden tijdens een FT, daar waar het voor de meesten sowieso al een moeilijke opdracht is.

12. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Dat schudden is een standaard feature in het spel, valt weinig aan de veranderen. Bij het innemen moet je gewoon even kijken waar je loopt me je speler, dan gaat het gewoon goed. Maar als je gewoon op pass drukt zonder te kijken dan loop je dat risico bij een oplettende verdediger.

Nu kunnen er zo goed als geen steals gemaakt worden en dan is het gewoon net zo lang door dribbelen totdat je een gaatje hebt om te dunken. Als je tegen spelers als Garnet, Wade, James, McGrady en Carter speelt is dat gewoon niet leuk meer. Die spelers hebben een klein gaatje nodig om te dunken en ze kunnen nu ook nog eens makkelijk naar de basket toe dribbelen.

13. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    dat schudden is naar mijn mening een gebrek aan sportiviteit, het is de speler zelf die beslist om dat te doen of niet. Als er weinig druk op de aanvaller wordt gezet dan zal men de bal minder snel diep gaan gooien. Je kan enigszins proberen de paint te beschermen en proberen een aanvallende fout uit te lokken.

14. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de paint niet beschermen als je zo goed als geen steal kan maken op zo'n lange pass. Dan moet een NFL league aanmaken. Dat schudden hoort bij het spel, dat heeft niks met sportiviteit te maken. Heb je ooit weleens een echte basketbalwedstrijd gezien of gespeeld? Is het dan muisstil zodat jij je optimaal kan concentreren op de vrije worp?

15. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    heb jij het thuispubliek al zoveel lawaai en wilde bewegingen zien maken als hun thuisspeler een vrije worp moet nemen?
    Het al dan niet gebruiken van het schudden zegt veel over jezelf, maar ik laat daar iedereen vrij in om te doen wat ze willen.
    Bovendien lig ik niet te klagen na elke nederlaag en ben ik niet diegene die op zoek is naar excuses. Je reageerde al kinderachtig na de draft en nu ben je wederom bezig.

16. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, 2e wedstrijd heb ik gewoon gewonnen. Ik geef alleen wat verbeteringen aan voor de sliders. Mag dat niet? Achteraf geef je toe dat ik gelijk had met die 3-punters, dus zeg niet dat ik onzin praat.

17. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    wat jouw 2e wedstrijd betreft, heb ik echt geen idee wat er gebeurd is.
    Ik stel enkel vast dat je steeds commentaar hebt en dat het blijkbaar maar op één manier kan, de jouwe. Je moet ook rekening houden met de anderen. Niet alles wat je zegt is onzin, maar denk je echt dat het iets zal veranderen aan de speelwijze?? Ik geloof ook niet dat de standaard sliders offline zoveel verschillen van de online sliders

18. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige waar ik om vraag is om dezelfde sliders als offline. Tenzij je een soort online slamdunk contest wil houden.

19. milo_patriots

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal de sliders nog lichtjes aanpassen in het voordeel van de schutters, maar het zal weinig invloed hebben op de speelwijze van de meeste tegenstanders.

20. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Heb een public tournament aangemaakt met de naam: Apen
    4 teams, ff voor die achievement, en misschien zelfs wel ff afmaken.

Deel Deze Pagina