Jebent niet alleen, ik wacht al 10 dagen langer (vanaf 15 oktober). En m'n Xbox is uberhaupt vandaag pas gearriveerd in Duitsland. Ga er overigens maar niet van uit dat je morgen wordt gebeld. Gewoon zelf initiatief nemen, en sowieso de naam van de supervisor noteren zodat je er om kan vragen.
Klaag daar alsjeblieft niet over tegen de helpdesk, want het is een godsgeschenk dat de Engelse helpdesk (hoe gebrekkig ze het af en toe ook spreken) de Nederlandstalige tegenwoordig een handje helpt. Op zich is 20 minuten erg lang natuurlijk, maar dat is al een hele verbetering ten opzichte van de tijd dat er een duidelijke Engels/Nederlands splitsing was. Daar was 20 minuten snel, 40 minuten gemiddeld, maar kon het wel oplopen richting de 70-80. Tegenwoordig heb je binnen no-time een Engelstalige medewerker te pakken, waarmee ik het zelf over het algemeen wel aardig redt.
Natuurlijk is het handig wanneer ze de keuze aan het begin dan weg laten, maar mij hoor je over de bereikbaarheid niet meer klagen.
Laatst bewerkt: 22 nov 2006