Meisje (7) pleegt gewapende overval voor doosjes Lego

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 23 nov 2006.

1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zoals hier al eerder aangegeven werd...

Dit kan niet waarzijn joh.
    Of die volwassenen kerel is écht simpel, en mag meteen ontslagen worden.

Vooral de zin:

"De 7-jarige wist te ontsnappen en maakte zich op haar fietsje uit de voeten."
    :+

Hilarisch...

2. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een prutser zeg... jezus.

3. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof hier dus geen hout van:
    Hoe weet een winkelbediende nu hoe oud het kind precies is als deze op wonderbaarlijke wijze ontsnapt is, Je kan zo'n kind rennend nog inhalen.

En hoe bedreigen, heeft ze hem bij de strot gepakt en een mes tegen zijn keel aangedrukt ofzo? met een mes kan je echt niets als je de tegenstander niet vast hebt, als de gene met het wapen geen kracht heeft.

Misschien was de winkelbediende ook nog maar 7 :{

4. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij werkt niet voor niks in een speelgoed winkel...

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    jeweet het he amerikanen overdrijven altijd alles, dit is het echte verhaal: het meisje was eigenlijk 17 en zwaar aan de heroine. het was geen lego maar een zak wiet, dat mes was eigenlijk een opgerolde krant en dat lieftallige fietsje was een scooter, nu klopt het verhaal al weer een beetje:)

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, want je kan zakjes wiet kopen in de winkel in Amerika.. :+

7. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    ach kan mij het boeien, al was het een big met drie ballen, dit nieuws is toch gelul in de ruimte ;) en anders was het geen winkel maar een drugsdealer ;)

Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zelfde als iemand vermoorden voor een i-pod :eek: Dat gebeurt daar ook :) Of een 15 jarige inmekaar slaan omdat hij de laatste gears of war had? Dus klinkt dit niet zo heel ongeloofwaardig voor mij persoonlijk!!

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De actie an sich misschien niet, maar het feit dat het meisje zeven is echt wel. Wel eens een meisje van zeven gezien? Die zijn om en nabij de 25 kg en motorisch nog niet echt tot erg veel in staat ;)

10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    exactly. meisjes van 7 zitte nog in de "roze fase" en barbies kijk was dit meer naar de pubertijd gericht dan kun je zulke dingen makkelijker geloven, en sinds wanneer spelen meisjes van 7 met lego? dat is toch jongens speelgoed, kan ik mij herinneren?

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar klopt iets niet. Zo'n meisje pak je gewoon vast.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    kweenie ik vond dat over water lopen toch best aardig..

13. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Toch wel vreemd dat iedereen dit geweldig vindt, als het waar zou zijn zou het zeer triest zijn en is de wereld echt compleet naar de knoppen.

ze is wel een prutser ja, ik heb op mijn 3e drie banken achter elkaar overvallen met mijn speen en ben gevlucht in mijn buggy

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    nouja, tis meer lachwekkend omdat het zo absurd is..
    maar als het serieus is, is het alleen maar triest dat dit al gebeurd. zal toch wel aan de opvoeding liggen mag ik hopen.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En ook in België.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Niet alleen daar , ook in een land als belgië gebeurt dit ook...enkele maanden geleden nog...
    Joe Van Holsbeeck ,17 jaar oud , doodgestoken in het centraal station van brussel tijdens het spitsuur omdat hij zijn mp3 speler niet wou afgeven.....
    De daders zijn ongeveer 16 a 17 jaar oud ,beide van poolse origine waarvan er één in brussel zelf woonde en de andere regelmatig uit polen kwam afgezakt om hier strooptochten te ondernemen.......

17. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Maar ik vind dat er een essentieel verschil tussen iemand van 17 en 7 zit. Persoonlijk geloof ik het verhaal van dit meisje niet. Als eerste:

1. Als het meisje haar 20 cm mes weg heeft gelegt hoef je nergens meer bang voor te zijn.
    2. Je haalt rennend een meisje van 7 op de fiets wel in.
    3. Als het meisje ''voorvluchtig'' was dan zouden ze even in de computer kijken hoeveel 7 jarig meisje in het boeren gehucht aan de beschrijving voldoen, doet een line-up. Tada!

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    whahah geweldig :D

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof geen zak van dit hele verhaal, maar goed.

Deel Deze Pagina