1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    leuke foto's :)

    al zijn deze foto's van de gameplay ook niet mis :+

    mss een idee voor Merel en Ianthe? :9
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    bwhaha, zo'n vet gangster gassie, vet stoer te doen, is ie kleiner dan dat meissie 8)
     
  3. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de Gameplay toch een beetje tegen vallen .
    Waarom ? Weet ik niet , maar op een of ander manier beviel het mij niet . :x
    De Wii viel onwijs tegen , totaal geen online multiplayers met dat ding . :confused:
    De PS3 daarin tegen verslaat de Xbox 360 kwa GFX makkelijk . |:-
    Tering zeg , wat een graphics dat ding , egt niet normaal .
    Ik denk dat heel veel mensen toch straks gaan overstappen naar de PS3 , ook al is hij zo duur . :thumbs:
    Ook nog even langs de XBW stand geweest .
    Jammer dat de camera niet werkte met de offline multiplayer van Rainbow Six Vegas . Anders had XBW iedere member kunnen inscannen . :emo:

    Dat worstelen verderop was ook wel vet , ter promotie van Smackdown vs Raw 2007 . Vette Shit zeg ik je . En het waren echt niet van die amateurs . Petje af . \o/
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een plattegrondje van de stands?
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij niet.. Is ook niet nodig hoor, zo groot is het niet.
     
  6. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]

    Shriko gespot! \o/
     
  7. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het ook best tegenvallen.
    Met de fusie van GameXpo en PU Gameplay zou je toch denken dat GamePlay een stuk groter zou zijn dan de vorige jaren, maar dat viel zwaar tegen.
    Gelukkig was het niet heel erg druk en hoefde ik nooit langer dan een kwartier voor een game te wachten(goed geregeld bij de Wii :thumbs: ).

    De Wii maakte verder een aardig goede indruk op me, die controller reageert over het algemeen goed op de bewegingen van de speler, alleen bij het boksen in Wii Sports liep het niet lekker(de helft van onze slagen leek hij niet te registreren) en bij CoD3 vond ik het mikken veel te gevoelig gaan.

    De PS3 had een zwaar klote gedeelte met een rij, en maar een paar mensen tegelijk naar binnen, waar je dan eerst nog 5 min trailers moest kijken |:- en daarna pas zelf kon gaan spelen. De games zagen er zeker mooier uit dan de overgrote meerderheid van de 360 titels, maar ik vond dat de controller niet goed genoeg respons gaf op de bewegingen die je ermee maakte(ik speelde Lair), maar wel beter dan ik had verwacht eerlijk gezegt.
    Daarentegen vond ik niet 1 van de games echt boeiend om te spelen/ naar te kijken, alleen Resistance was wel aardig.

    Xbox 360 stand ben ik weinig geweest, meeste games vond ik niet interessant of had ik al gespeeld(plus dat het te gevaarlijk was daar te staan gamen tijdens een goodie gooi sessie =( ). Ik heb onder meer nog wel Crackdown en Viva Pinata gespeeld en beide games lieten wel een goede indruk op me achter.

    Game van de show(na Twilight Princess) was voor mij Okami, die bij de Asiamania stand te spelen was(arigatou gozaimasu, Asiamania :thumbs: _O_ \o/ ) die erg mooi, origineel en leuk was.

    Voor de rest vond ik er niet heel veel boeiends staan, geen Assassins Creed of dergelijke toppers(of wij konden ze in ieder geval niet vinden).
    Ow jah, Medieval II stond er ook met een erg mooie stand, maar aangezien ik niet veel met RTS games heb, liet ik hem aan me voorbijgaan.

    Ten slotte, de Game Awards waren echt een hééééle zielige vertoning, na 10 min konden we het niet meer aanzien en zijn we weggegaan.
    Ik zweer je, toen ze na muziekrommel en meer lawaai en 1 award begonnen met een soort geacteerd verhaal waarvan het script leek op een slechte aflevering van 'Bassie & Adriaan' of 'De Club van Sinterlklaas' was de maat vol en hebben we die zielige shit achter ons gelaten en via de uitgang(ingang/uitgang naar de hal is buiten achter de Jaarbeurshallen) weggegaan.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die andere foto's zien die gemaakt zijn?
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Waren er ook een zooi goodies te verkrijgen ?
     
  10. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Aardig, vriend van me heeft een muts van de Wii en ik een cap van Animal Crossing, geen GoW t-shirts(of welk t-shirt dan ook) weten te bemachtigen.
    Verder niet echt veel belangrijke goodies voor zover ik weet en me kan herinneren.
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Zal ook wel meevallen, waarschijnlijk. :)
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik hoop vooral iets te bemachtigen van DOAX2 en Nintendo WII Spullen
     
  13. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    wooww klinkt allemaal weeer zoals altijd, tegenvallend! én toch ga ik wéér ! de eerste keer was nog het meest tegenvallend omdat het toen echt maar 1 klein halletje was :mad: maar goed ik had wel vette goodies!

    2e keer viel ook tegen, kreeg ook tering veel goodies TEGEN me hoofd aan, en dat goedie HUNTEN ben ik ZAT want goedie HUNTEN is dat je naar een stand gaat en daar gaat smeken maar hun gooien er na dus is het meer CATCH GOODIE! ofzo.. maar goed we zullen zien!

    maar wat is die GoW goodie nou ?
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    een GoW Goodie *) ?

    Me vriendin kreeg afgelopen jaar een spel kaarten van gun naar der kop vanuit het podium :p, wel een goodie maar me vriendin had een blauwe plek :p
     
  15. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het live gevolgt via internet. En vond dat echt alles mis ging. Ben benieuwd of ze dit nog goed kunnen monteren voor 12 December.

    Vond ook dat neppe verhaal een beetje jammer. Was wel leuk gedaan maar breng het dan anders en niet met zo'n idioot.
    Wel schiterende beelden toen hij allemaal dingen tegen ze hoofd kreeg gesmeten :9

    Vond dat Mill het niet echt goed presenteerde. Mill... muziek artieseten/breezer sletjes zijn anders dan game makers/gamers....

    Naar de GOW goodie ben ik ook erg benieuwd. Want het staat toch echt op pre-order kit dat ze een goodie geven aan de mensen die met het GOW t-shirt daar komen.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  16. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Weinig goodies dit jaar, zelfs Logitech stond geen spullen in de mensenmassa te gooien! Mijn hoogtepunt... Guitar Hero II. :+ Maar over het algemeen vond ik de beurs in zijn geheel tegenvallen. Weinig spannends te zien.
     
  17. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    weet het al.. is een keykoort..
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nu: 4 In Het land.
    Stukje over de Gameplay.

    Edit:
    Kort stukje en ik zag een lekker boothbabe van de Xbox 360 WOOWWWW morgen even een photoshoot met haar nemen ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee ik ben gewoon verschrikkelijk klein 1.69m :x
     
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik leef met je mee :): :b:
     

Deel Deze Pagina