1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Thanks man. :) Maar noem es een paar goodies..?:p
     
  2. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    weer wat members gezien vandaag, gestoorde worstelaars gezien, gekeken naar gekke mensen die ALLES doen voor goodies..
    't was op zich wel leuk, maar minder dan vorig jaar.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Aan iedereen: welke goodies hebben jullie allemaal bemachtigd? :)
    Het is toch ook zo dat de eerste 100 mensen bij de MS stand met een GoW preorder shirt een faceplate krijgen?
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond in de rij bij Gears Of War om het spel in de Hummer 1 op 1 tegaan spelen. Ik kreeg toen een brief die ik moest invullen. Met al je adres gegevens enz.. Als je dit invoert (wat ik dus heb gedaan) en in levert krijg je een GOW Faceplate thuis gestuurt.
     
  5. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    xbw gaf vandaag een aantal posters, keycords en polsbandjes weg :)
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Hohoooo..is dit gewoon nonstop of voor de eerste 100 mensen?
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, inderdaad.

    Nouja, het was niet zo heel erg bijzonder, maar ik had ook niet echt anders verwacht.. Beetje rondgelopen (een half uurtje ofzo) eigenlijk niet zoveel gespeeld :+, en de rest van de dag bij de XBWstand gehangen in die geweldige zitzakken, beetje gepraat met de crew en andere members en Gears of War gespeeld. :) Toch nog een leuk dagje gehad.
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel een beetje tegen vandaag, wel een leuke foto van Boris van de PU kunnen maken :+

    [​IMG]

    Gompy (ook op dit forum) wou van heel dichtbij een foto van z'n kale achterhoofd maken, toen hij zich ineens omdaaide een een vage bek trok :+

    Wii was vandaag het hoogtepunt, dat was gewoon geweldig leuk. Heb ook een paar keer eventjes bij de XBW stand gestaan, ik herkende alleen Henrive en Mirik (omdat henrive met een foto in dat The Hood topic staat en ik dat topic toevallig gister bekeken had), dat ik Mirik herkende spreekt voor zich.
    PS3 had ik geen zin in om 3uur (!!!) voor in de rij te moeten staan, Heb op de 360 eventjes Viva Piñata en Tony Hawk gespeeld. Maar Viva Piñata is een spel waar je voor moet gaan zitten, en niet 5 minuten eventjes de controller voor kan beetpakken. De rest was gewoon te druk, het was gewoon overal TE druk.
    Ik wou eten gaan kopen bij die stand achterin en ik stond daar een half uur en ik was bijna vooraan, maar ben toen weggelopen want ik trok het gewoon niet meer, de hitte en de benauwdheid (heb ook nog eens astma) en ik werd gewoon misselijk. Later daar wel even eten gehaald en ik moet zeggen dat die Cola van hun net gemengd is met water ofzo, want er zit 1. geen prik in en 2. smaakt het naar niks. Bovendien smaakt de Ketchup voor de patat werkelijk naar KOTS, maar ik had honger dus heb die troep maar opgegeten.
    Volgend jaar, als ik uberhaubt al ga, ga ik op zondag. Dan is het hoop ik wat rustiger. Het laatste half uur was nog het leukst, omdat ik toen eindelijk de kans kreeg om te spelen, was toen in 5 min aan de beurt terwijl het op het midden van de dag tot een uur kon oplopen.

    De groeten
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  9. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lachen jullie maar hij staat er wel mooi tussen.
    Die Darkwing heeft het zich goed bekeken (en aangeraakt) :D.
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    :eek: !! Ik heb geloof ik wat gemist! Heb je idd niet gespot, maar die babes heb ik ook even gemist... Can I have sexual intercourse with you? Why not? It's nice... *) Zoals Borat zou zeggen.:cool:
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan spreek je me ook niet even aan ofzo.. :+
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Woei, was best leuk de gameplay. Stond bij de Xbox 360 goodiehunt helemaal vooraan naast het hek, kreeg een deur poster van Ninety Nine Nights, 5 x GoW tattoo, 3 x keycord, 1 xbox 360 muts en 1 xbox 360 bandje. 8)

    Ook gingen ze bij het ''grote'' podium goodi's gooien, krijg ik een CD hoesje met de punt (!) tegen mijn kop aan net iets boven me hoofd. Shit hé dat deed zo'n zeer!

    Bij de Xboxworld stand zag het er wel gezellig uit, mensen die Viva Pinãta speelden en Gears of War en Rainbow Six: Vegas. Ik herkende wel Kobold(Mirik) en Henrive. :cool:

    Geen praatje gehouden ofzo, wist niet zeker of dat mocht. :eek: Maar toch had ik Rainbow Six: Vegas 2 x gespeeld, 1 x in mijn eentje met een vreemde die al gauw dood ging en ik de klus alleen klaarde. (Iedereen zo vragen van: ''Heb je dit spel al ofzo'', ''Ga je nooit dood ofzo?'') Echt té droog gewoon. En dus later met een vriend van me 2 missies uitgespeeld. :)

    Ik was btw degene met een groen/bruine gestreepte trui aan, wit t-shirt eronder, blauwe spijkerbroek en K-Swiss (wit) schoenen. Voor degene die me daar misschien gezien heeft. :)
     
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ga ik denk ik wel even bijde XBW stand hangen :)
    Zag er erg leuk uit. En dankzij Mirik heb ik nu Viva Piñata (waar ik hem nog steeds dank baar voor ben).

    AMEN
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    :'-(

    Zie jewel, Elbert (Freeloader) en ik zaten al de hele tijd.. "Hmmm.. Zouden hier nog mensen van xbw tussen staan?" Ja dus. :+

    Karf: Erm.. Was jij dan die ene blonde jongen..? *weet het niet zeker meer :+*
     
  15. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik had een GOW Tshirt aan (je weet nu gelijk wie ik was :9) nee ik groete Mirik hij liet Viva Piñata zien en was weer weg :9. Toen kwam ik even later weer terug maar met me rug naar de stand toe om dat ik met Mirik prate.
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Hehehe, vergeten jullie even niet wie jullie die pracht goodies is komen brengen O-). Volgens Niels kon ik nog een paar posters morgen bij jullie opkomen halen :9

    Pff tering wat is het verkeer rond utrecht slecht geregeld.
    Ik was er vanochtend er om 9 uur. Ik heb een shit load aan goodies gevonden,gehaalt,geruilt. Mijn buit:

    - 4x Keycord Xbox360
    - Wii telefoon sok
    - 2x Xboxpolsbandje
    - 3x GoW tatoe
    - 2x Faceplate GoW gewonnen
    - Wii Tasje
    - Killzone DOGtag's
    - Sony T-shirt
    - Wii mapje

    Ik heb Mirrik en de luie hond ontmoet. Henrive gezien (had je een beetje sjans met die chick aan de linkerhand ;)) en Jeepee. Ik heb Metal Mark volgens mij ook nog gezien maar daar ben ik niet zeker van.

    Mijn doelen voor morgen (ik sta open voor ruil :+):
    Wii muts
    Xbox360 muts
    PS3 Petje
    PS3 Shirt
    Evt. Wii shit.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Falcon: hoelaat zijn die goodiehunts bij de stands ongv?
    Hoe heb je die GoW faceplate gewonne?
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe stond er inderdaad ook tussen, herkende Henrive die de hele tijd met dat meisje zat te praten ja :D , en nog wat userts + de crew, verkocht nog aan Graveheart mijn kaartjes.
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ben vandaag geweest en het was gewoon te vet :D:D

    heerlijke goodies gescoord! en vette games gezien! de demo's waren uitermate vet en harstikke cool gedaan!! volgens jaar ga ik zeker weer! nu nog maar wachten op de GoW faceplate die opgestuurd moet worden, me schooltas ondergetekend door de handtekeningen van gamekings! mooie poster en mooi tasje van de xbox 360! vette goody tas van de wii! keycord van de 360! uitermate vet allemaal!! :D
     
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heet geen Falcon maar...
    Om elk uur bij de stands.

    Mijn Goodies:

    - Viva Pinata
    - Gears Of War Faceplate
    - Gears Of War tattoo (2X)
    - Gears Of War Keycord
    - Guitar Hero II plekterum (3X)
    - Grafisch Lyceum DOGTAG
    - Xbox 360 polsbandje
    - Xbox 360 tas

    Gekocht:
    - Xbox 360 Wireless Headset (€49)
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006

Deel Deze Pagina