Viel een beetje tegen vandaag, wel een leuke foto van Boris van de PU kunnen maken
Gompy (ook op dit forum) wou van heel dichtbij een foto van z'n kale achterhoofd maken, toen hij zich ineens omdaaide een een vage bek trok
Wii was vandaag het hoogtepunt, dat was gewoon geweldig leuk. Heb ook een paar keer eventjes bij de XBW stand gestaan, ik herkende alleen Henrive en Mirik (omdat henrive met een foto in dat The Hood topic staat en ik dat topic toevallig gister bekeken had), dat ik Mirik herkende spreekt voor zich.
PS3 had ik geen zin in om 3uur (!!!) voor in de rij te moeten staan, Heb op de 360 eventjes Viva Piñata en Tony Hawk gespeeld. Maar Viva Piñata is een spel waar je voor moet gaan zitten, en niet 5 minuten eventjes de controller voor kan beetpakken. De rest was gewoon te druk, het was gewoon overal TE druk.
Ik wou eten gaan kopen bij die stand achterin en ik stond daar een half uur en ik was bijna vooraan, maar ben toen weggelopen want ik trok het gewoon niet meer, de hitte en de benauwdheid (heb ook nog eens astma) en ik werd gewoon misselijk. Later daar wel even eten gehaald en ik moet zeggen dat die Cola van hun net gemengd is met water ofzo, want er zit 1. geen prik in en 2. smaakt het naar niks. Bovendien smaakt de Ketchup voor de patat werkelijk naar KOTS, maar ik had honger dus heb die troep maar opgegeten.
Volgend jaar, als ik uberhaubt al ga, ga ik op zondag. Dan is het hoop ik wat rustiger. Het laatste half uur was nog het leukst, omdat ik toen eindelijk de kans kreeg om te spelen, was toen in 5 min aan de beurt terwijl het op het midden van de dag tot een uur kon oplopen.
De groeten
Laatst bewerkt: 25 nov 2006