Gamexpo 2006

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Metal Mark, 16 aug 2006.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    hehe misschien bij de volgende beurs cq meeting . Mijn foto is inmiddels geplaatst op de vorige pagina
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    Hoe kom je aan die Wii telefoonhouder????
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    die waren ze aan het gooien bij de Nintendo Wii Demo om 4 uur. Ik stond helemaal vooraan aan het zijkant bij het hek dus ik kon heel veel dingen vangen oa dus die telefoonhouder en muts
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Echt niet, ik was vermomd. :)

    Vond het wel een leuke gameplay, beter in ieder geval als vorig jaar. Nog niet alles gezien/gespeeld. Maar goed morgen ben ik er toch weer en dan ga ik even dingen als de ps3 bekijken.
    Zijn nog wel wat dingen die beter kunnen, maar ik denk wel dat ze redelijk op de goede weg zijn met dit evenement.
    Wat zeker leuk was is om xbw vogels een keer in het echt te zien :)
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Feauteaux!

    En wij stonden dan nog niet eens een béétje vooraan..
    [​IMG]

    GoW @ xbwstand

    [​IMG]

    Ianthe & Merel
    [​IMG]

    Hordo teh laptoppert
    [​IMG]

    Freeloader
    [​IMG]

    MeneerE
    [​IMG]

    Dat ene vage spel 8)
    [​IMG]

    Nemesis (nogal overbelicht en wazig 8) )
    [​IMG]

    Cygnum
    [​IMG]

    Mirik & Hordo
    [​IMG]

    Mezzla @ mijn DS
    [​IMG]

    Miekje
    [​IMG]

    E wederom
    [​IMG]

    Sostic
    [​IMG]

    Merel & Ianthe
    [​IMG]

    Bartho 8)
    [​IMG]

    Merel incl. rode ogen
    [​IMG]

    Merel
    [​IMG]

    Ianthe
    [​IMG]

    ...Geen idee wat Merel hier aan het doen was..

    [​IMG]

    /edit: Sorry voor de brakke kwaliteit.. Oude camera + slecht licht.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha okee, maar het ziet er wel grappig uit. Zo'n grote gast die dan Viva Pinata in zijn handen heeft :9.

    *Doh

    Dat had ik moeten vragen op de xbw stand, een stukje viva pinata spelen :eek: Ik zag hem liggen toen ik met Volkoren Gears of War ging spelen. Yiar echt helemaal geowned _O_

    *2x keihard vermoord werd :eek:

    Ah hier kwam ik net langs lopen :9
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20

    Ik heb jullie vandaag zien lopen. Sterker nog, volgens mij heb ik zelf naast 1 van jullie gestaan maar dat weet ik niet zeker meer
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh dat kan best ;) Lopen zoveel mensen rond.

    Iig Henrive ziet er kleiner uit dan dat ik verwacht had, tis nog net zo'n jongetje :): :cool:

    p.s. je kunt beter even die foto's in de quote weg halen voor het laden.
     
  9. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ey dames ik kom morgen ook bij de xbw stand beetje kennis maken met mede xbw members.
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  11. Victor

    Victor Guest

    Nemesis en Bartho zijn de koelste members die er waren, dat zie je zo. :cool:
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    De rij voor naar binne te mogen gaan voor de Ps3 was echt te lang en duurde ook volop lang, bijna 1 uur in de rij gestaan maar het was wel de moeite waard,vooral ff Ridge Racer, motorstorm en F1 gespeeld, die Trigger op de controller is wel beter maar was wel ff wennen , jammer dat je maar 5 minuten mocht spelen
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja tegenmiddag zeiden ze dat het wel 2 uur duurde voordat je kon spelen op de PS3. 5 minuten is ook heel weinig maarja, als het 10 min was kon je nog langer gaan wachten :9.

    En die trigger vond ik ook even wennen, best een rare trigger is het omdat hij best klein is.
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Leuk om jullie allemaal te zien, maar er zijn er maar een paar tussen die echt assertief zijn en ons een handje geven! :)

    Als je tegen onze babes (de mooiste van heel de gameplay) zegt dat je op het forum zit, dan gaan ze goodies voor je regelen. En je weet het, er is niets mooier dan een paar mooie vrouwen die voor je werken! :+

    Laten we het er op houden dat ze (ondanks onze verwoedde pogingen) niet HD waren.

    Bijzonder jammer inderdaad, maar het zij zo. Ga ik me nu niet meer druk om maken ik kan er namelijk helaas niets meer aan doen. =(
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach, ik vond het nog best relaxt hoor. Ik zou het niet erg vinden als ik zo'n tv thuis had staan. :+

    En ik ben nog wel zo gegroeid! 8)
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vond het ook niet echt mooi, maar er stonden tenminste wel 2 immense schermen !

    Oh, en ik ga morgen dan maar even aan de dames vragen of ik goodies mag hebben :+

    Vond het wel tof dat je me herkende :cool:
     
  17. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben echt moeilijk te spotten, ben er 2 dagen geweest en pas op 1 foto hier. Ben echt geniaal in die flitsen te ontwijken, Sam Fisher is er niks bij :).
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gotcha !

    [​IMG]

    Ofniet ?
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dat had ik moeten weten :p, in het begin toen ik binnekwam ben ik eerst bij de Xboxworld Stand gaan kijken en toen naar de FRS tegenover. Leuk dat Viva Pinata te draaien stond op de xboxw stand :D
     
  20. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben ook Vrijdag naar de Gameplay geweest en XBW had ook een gave stand, (jullie hebben zeker niet die grote TV's verloot he?) Maar wat ik me eigenlijk af vraag is waar je die Pyromat Stoelen kan kopen. Ik zat in 1 zon ding en dat was wel relaxed, ik kan alleen nergens info vinden op internet. Als iemand morgen nog gaat kan iemand dat dan vragen?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006

Deel Deze Pagina