Ik vond de hele PS3 eigenlijk maar een grote aanfluiting, inplaats van wachten in die achterlijk lange rij, ben ik het hoekje omgegaan en kon zo Resistance en F1 aanschouwen, en hoe geweldig ik mijn PS2 ook vind....dit viel mij vreselijk tegen, ik had wel verwacht dat Resistance er behoorlijk uit zou zien, maar het was eigenlijk niks bijzonders. Is qua graphics geen COD3 kwaliteit en weinig physics of ragdoll's te bekennen. Dus hoe sommige mensen hier durven te beweren dat de PS3 games er duidelijk mooier uitzagen dan de meeste 360 games, LMAO!
Mijn broer en een aantal kennissen waren al afgelopen donderdag op de persdag geweest en hebben de PS3 ook uit kunenn proberen, en waren totaal niet onder de indruk.
Verder vond ik het mega ZWAK van die eikel Skate (altijd al een etterbak gevonden) hoe hij reageerde toen iemand gewoon zei dat ie Motorstorm slecht vond spelen, "kans is heel groot dat deze jongen zelf gewoon slecht was hoor ' en gelul over dat je het spel tactisch moet spelen, ja een racespel he? LMAO!!!! Dat deze jongen maar gauw weer weg moest, want Sony zou niet blij ermee zijn...whoa now...je mag je eigen mening niet eens meer zeggen hielenlikker Skate? LOL!!!!
Best fucked up dat ik niet had gezien dat de Free record shop stand Rainbow Six:Vegas aan het verkopen was, beperkt aantal hadden ze....eind van de dag liepen we er nog eens langs en ineens zagen we op=op, dus wij vragen en ze bleken in totaal per dag 25 gehad te hebben...was wel erg relaxt geweest om bij die beurs vandaan te komen met Vegas..maar ach...nu eerst nog genoeg tijd voor COD3, GOW, Tony Hawk...zo moet je het ook zien.
Laatst bewerkt: 27 nov 2006