Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Om maar even heel verlaat te reageren. Ja, kreeg hem van m-e (who else ?:+) een van de weinige nl mc`s die ik echt lekker vind. Goeie cd imo, vooral positivisme is goed

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, Vinnie's (van 0118) is eindelijk uit. Het zijn maar 8 tracks. Maar ze zijn wel superdope man. Echt relaxte nummers. Blijf er naar luisteren. Zeeland op de map!

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegd vind ik ze een beetje tegenvallen, mischien omdat ik teveel had verw8, vond alle 0118 tracks namelijk kk dope!

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Ja, het is duidelijk minder dan hun vorige platen, alleen vind ik deze toch ook zeker wel relaxed. Vinnie blijf gewoon dope. Neger R de Vries erop, KD ook. 0118 blijft de shit. En die relaxte beats. Deze word morgen weer overal gepompt hier.

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    heb Noah's ark hier ook liggen . Ik vind hem nummer ken je dat? ook echt super tof voor de rest is eigelijk alle muziek op die cd wel vet alleen vind ik "Ik ben alleen" echt een klote beat hebben

6. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff over duvelduvel, ik heb hier ook die special edition Aap-O-Theek liggen, wat een ENORM VET hoesje damn :D

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    noah's ark vind ik wel een dope cd, minder dan ik had verwacht maar mijn verwachtingen waren weer te hoog :p.

8. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    0118 is best dope (van de tracks die ik heb gedownd), maar ik had ze ook op dvdX gehoord en gezien, en vond ze eigelijk wel beetje tegen valle, was wel jammer

en op de site van duvelduvel kun je alle cd's van hun downloaden, dus nog genoeg platen die je kunt checken ;), btw, weet iemand of kempi, nou dat hij uit d bak is, iets gaat release (of al heeftgedaan :+)

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Kempi is bezig met zijn 2de mixtape en in 2008 komt zijn album uit, heb trouwes een nieuwe diss nr van hem tegen Nino en Darryl, echt harde track!

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    0118 is superdope. Heb je Harde Schijf ook al eens gechekked? En Flessepost? Zoniet, PM me dan effe;) Vinnie's nieuwe CD is echt zeker wel relaxed. Bijna alle nummers zijn dope en hebben relaxte beats. M'n moeder staat nu te koken en luistert mee naar 'Zeeuwsche Keuken'. Vind ze leuk!:thumbs: :D Is nu dus wel van toepassing;)

Kempi vind ik persoonlijk niks aan. Z'n stijl, stem en ook lyrics vind ik niet chill.

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Kempi is opzich wel chille rapper. Maar hij gaat nu te veel denken dat hij de man is omdat hij al 6 keer (toch) in de bak heeft gezeten. Vind het ook niks dat hij Nino probeert te Dissen Nino is een van mijn favoriete straatrappers:) Voor diegene die een site zoeken over straatrap etc. met downloads:
    http://www.rappin.nl/

Download hier zelf al me nummers...

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    damn, Nino is toch wel de fakeste die er bestaat. Wat een flikker, kwas eerst ook niet echt fan van Kempi maar vind zijn laatste paar nr's wel dope. Ik vond het oude D-men het beste team straatrappers, helaas zijn ze allemaal wack geworden (alleen Nega vind ik nog tof, maar begint ook langszaam te commercieel te woden).

13. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag Nino op "Dat Is Die Shit" met die Cadillac, en dan roept 'ie "Open de deuren, en zie wie d'r binnen komt, zie wie d'r chillen komt, zie wie d'r innen komt."

Zo triest...

14. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die diss is in derdaad wel hard, jammer dat zijn album pas in 2008 uitkomt, vind hem erg chill, ik wacht ook met smart op zijn 2de mixtape :)

15. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe heet die nieuwe dis als ik vragen mag?

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    denk ju dat ik doof ben,
    ik zet morgen hier wel ff een link neer voor de mensen die het willen.

17. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebbem al: klik

http://www.ml75.nl/?page=2&id=207009

Hier had ik het vandaan. Mooi om die comments te lezen; Wat een volk!8)

Enzovoort enzovoort :cool:

Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, al die gasten zijn van die knakkertjes. Zulke raps zijn shit voor mij. Dat je zelfs nog naar het nummer 'Dat is die shit' luisterd.

Vinnie in: 'Over Leven' (Yousendit)

'' Ik lach erom maar toch zijn het droevige dingen, als je bedenkt dat het jongens waren waar ik vroeger mee kinkkerde.''

Dat zijn pas raps, 0118. Shit, ze hebben weer een aantal ijzersterke nummers.

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond 0118 best dope, (heb zoon 12 nummers, ik kan wel posten welke, maar dat duurt beetje lang :+), maar tis gwoon wat ze hebben laten zien op de dvdX was niet echt indrukwekkend, vooral als je ze vergeleek met typhoon, D.A.C. of Opgezwolle (waarvan typhoon verweg het beste was :))

en nino is best wack, darryl is erger, zit heletijd over hoe goed hij er wel niet uit ziet :{, kom op, alsof je dan kan rappe ofso, wat een kneus
    ik vind kempi een best wel lekker flow hebben, en speelt wel lekker met woorden

maar hij mag wel grote bek hebbe in mijn ogen als je zo naar de 'scene' kijkt, allemaal kk tsjappies die denke dat ze de shit zijn, ik vond Dmen ook dope, maar naardat lange en Baasb doorbrake, was het gedaan, en ik vind oppisites veel doper dan eerst, die gaan juist van die comercie af, echt respect moet ik zegge (en ze drage grills, ondanks ze ze niet staan, wel lauw :D)

en over die 'dat is die shit', dan denk ik gwoon dat hij zegt;;, kijk wie er in me komt, 7,8,9 negers :+

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Chek m'n post hierboven^!

0118 zal er live nou niet echt bijzonder uit zien nee, dat kan ik me voorstellen. Maar ze zijn echt zieke rappers. Opgezwolle vind ik in vergelijking met 0118 maar een stelletje poep rappers, maar wel chill om naar te luisteren. Maar bij die nieuwe tracks vraag ik me gewoon af wie het beter kan lol.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina