De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Door de wedstrijd te staken straffen ze Sparta en niet Ajax.
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    En als ajax voorstaat "helpt" bossen ajax?

    Het stond 0-0 en ajax was duidelijk minder. Alsof ze potten konden breken na het staken?? Nee sparta was zo en zo wel over ajax heen gedenderd. Het is alleen zwak na die rode kaart :emo:
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is een totaal andere zaak. Je lijkt wel op Ten Cate, de aandacht verplaatsen... ;)
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als je zo gaat denken mag die van mij het veld nooit meer op, hypocriete lul :thumbs:
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Nou hopen dat hij de hele teringzooi weer afscheurt in zijn knie. Kunnen we hem weer kaartjes tsuren ter ondersteuning. Tekst zal licht aangepast worden denk ik
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zit niet te wachten op Leonardo....Laat 'm aub naar Engeland gaan 8)
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ruik een gevalletje Mido.

    Lol, wat ben jij een grapjanus. Beetje geluk.:lol: Man controleerd die bal met zijn borst en plaatst hem via een omhaal in de verre hoek, niets met een geluk te maken. Kinderachtige reactie.
     
  8. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje geluk? Ik kan anders wel wat spelers opnoemen die die bal er nooit in hadden gekregen, zeker niet op die manier. Fanboy. |:-
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin. tijdens de spreekkoren was het nog 0-0 en was nog niet duidelijk dat Sparta de betere ploeg was. Als de wedstrijd op een later (of ander) tijdstip werd voortgezet, dan speelde Ajax nog steeds met 10 man.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    ik wil de 16e naar anderlecht-bergen :) daarna volgende dag 12:30 naar utrecht-feyenoord
     
  11. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaloers dat Feyenoord hem over het hoofd heeft gezien en ze nu met bankzitters van AZ en Ajax in de aanvalslinie speelt? :lol:

    Overigens hoop ik dat Leonardo het seizoen afmaakt bij NAC. Niet alleen sportief gezien is het een aderlating als hij weggaat, maar financiëel levert hij niets op. 750.000 - 75.000 (10% van de opbrengst gaat naar Feyenoord) - 337.500 (steet Leo in eigen zak) = 337.500 euro blijft over voor NAC.

    Gezien zijn kwaliteiten kan NAC hem dus beter behouden, anders wordt het weer strijden tegen degradatie dit jaar. Probleem is alleen dat NAC het niet in eigen hand heeft. Als een ploeg 750.000 euro op tafel legt, is hij weg :mad:.
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Huntelaar had trouwens die bal (waar hij voor onterecht op werd teruggefloten voor buitenspel) een paar maanden geleden zelf ingekopt. Huntelaar is, in mijn ogen, niet uit vorm, maar denkt meer aan andere dan hij eerder deed. Hij gaat nu meer voor de assist, dan de goal, lijkt het.

    Leonardo, ach ik weet het niet, die jongen lijkt steeds voor problemen te zorgen (bij Feyenoord, bij NAC). Iets waar Koeman niet mee om wist te gaan in zijn tijd bij Ajax (Mido, Zlatan, Van Der Vaart). Ten Cate is sterrengedrag misschien wel gewend bij Barcelona, maar dat betekent nog geen succes. 750.000 lijkt niet veel geld, maar als er niks uitkomt had je beter dat bedrag éxtra kunnen besteden voor een andere waardige buitenspeler die wel een voorzet in huis heeft.
    Proberen kun je natuurlijk altijd, maar het kan je ook zo maar een kampioenschap kosten door de punten die je mogelijk misloopt als het in een wedstrijd volledig misgaat en het niet meer te redden is door alleen hem te wisselen.
    Je ziet wel bij NAC dat hij voor acties zorgt, waar vaak een goal uitvalt, en laat dat nou net iets zijn dat bij Ajax ontbreekt de laatste weken, iemand die acties maakt.
    Of liever gezegd, kán maken.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar NAC is wel een stapje lager dan Ajax.. Als je kijkt naar de kwaliteiten van de 2 teams.. ik weet niet of Leonardo bij Ajax nog steeds zo goed is..
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is natuurlijk wel waar. Maar Leonardo speelt bij Ajax tegen dezelfde tegenstanders als bij NAC (uitgezonderd de UEFA-Cup wedstrijden).

    Als je zo zou redeneren zou je natuurlijk nooit een speler uit de eredivisie kunnen kopen. ;)
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke.. dat is wel waar.. maar er is toch wel een duidelijk verschil tussen een scorende Huntelaar, en probleempuber Leonardo die het bij Feyenoord niet redde, en nu bij NAC wel oke speelt..
     
  16. mars15

    mars15 Guest

  17. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Eindelijk geen gezeur meer aan me hoofd van al die joden :)

    Nu ajax ook eens kut speelt hoor je al die joden niet meer over feyenoord praten :)
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    oh?

    [​IMG]

    4-1!!


    :')
     
  19. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    En dan laten de kakkerlakken dit zien

    [​IMG] :)
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina