[Gears of war] Achievements

Discussie in 'Algemeen' gestart door shonosuke, 19 nov 2006.

1. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Raar, ik heb die achievements gewoon gekregen toen ik RAAM met die machinegun afmaakte. Tot nu toe nog gewoon alles gekregen wat GoW je moet geven, zowel in Co-Op als in SP.

2. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Enkel de gene die de game host krijgt de achievement voor raam, denk ik.

3. ItsIncognito

ItsIncognito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen degene die host krijgt inderdaad de achievement. Wat nog veel lijper is, is dat je helemaal geen achievement krijgt wanneer je RAAM op insane killed. Dat vond ik echt balen. Helaas

4. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem via systemlink co-op gespeeld en we hebben gewoon allebei de ach. gehaald alleen degene met dom kreeg de dom ach. extra.
    wij hebben dus 1x op hardcore en 1x op insane uitgespeeld en gewoon gewisseld van host.
    voor de duidelijkheid de ik kreeg dus net zo goed act1 t/m act5 ,de berserker en de raam achievement als de andere speler ook de eerste keer al....

btw wist niet eens dat je met die turret kon knallen omdat het daar donker is,ivm die vogels ...

5. ItsIncognito

ItsIncognito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De RAAM ach. krijg je jammer genoeg niet op Insane. Gewoonweg omdat die achievement niet bestaat.

6. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag gewoon gehaald hoor,samen met een maat die hem ook heeft gekregen.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik heb hem gehaalt via co-op live met iemand alle acts inclusief raam :eek: Hij kreeg dus die Dom ach. en we kregen ook beide die raam ach. ;) ! Nu nog op insane halen en dan die xbox live ach. :p En ik zoek nog 6 cog tags :confused: Help? :p

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik had geen host en versloeg RAAM op Insane, en raad eens? Ik kreeg wel de achievement O-) .

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik was aan het co-oppen met een maat toen we General RAAM killde en we kregen beide de achievement.

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    op hardcore neem ik aan en niet insane?

maar effe voor de fact, degene die mee doet in co-op krijgt ie nou wel of niet de achivements, van die monsters killen?

Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  12. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, beide spelers krijgen de achievement. Althans, zo zou het moeten werken...ik heb tot nu toe nog altijd alles gekregen zoals het moet.

13. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk werd deze vraag al ergens gesteld...

Als je de SP via co-op speelt op Hardcore, krijg je dan ook de hardcore achievement(s) wanneer je de act(s) uitspeeld?

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa je krijgt ook achievements van Casual erbij nog en als je DOM bent dan krijg je zijn achievements ook nog

15. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ah cool. Dan ga ik eerder de co-op missies uitspelen op hardcore. Uitdaging is groter en moet je meer samenspelen. Casual vind ik iets te gemakkelijk maar geeft mij wel de kans om de stage de verkennen.

Een fantastisch spel. Zoveel mogelijkheden via multiplayer.

16. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    heej, ik heb ff een hele andere vraag:p
    Er is een of andere achievement van Clusterluck beat 3 different anemies at one three times(on any difficulty) MAar ik snap hem nie ik heb hem bijna uitgespeel maar ik zou die achievement dan tog al lang moeten hebbbe:confused:

17. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de achievement beschrijving goed leest zul je zien dat je 10 keer 3 vijanden tegelijk moet afmaken.. Dus een granaatje in een emergence hole, of aan het begin als ze die deur met een snijbrander open maken. Als je maar drie enemies tegelijk afmaakt.. Ik heb het spel nu al 3 keer uitgespeeld maar heb 'm ook nog niet. Veel spelen en een beetje geluk hebben denk ik, vandaar de naam Clusterluck :)

18. Shizzel

Shizzel Guest

Of je buit dat uit, net zoals vele anderen.

19. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je idd doen.. alleen wat is het dan nog voor achievement?

Achievement:
    Nerdy Gamesave Loader (20)

Description:
    Try to play one minute of this game ten times in a row.
    No fun or skill involved at all but it will give you some points that you can show off to your friends and pretend you've played this game a lot.

:9

20. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0

GEEN Wel grappige maar helaas kan je niet meer dan 1000 points halen

Deel Deze Pagina