Raar, ik heb die achievements gewoon gekregen toen ik RAAM met die machinegun afmaakte. Tot nu toe nog gewoon alles gekregen wat GoW je moet geven, zowel in Co-Op als in SP.
Alleen degene die host krijgt inderdaad de achievement. Wat nog veel lijper is, is dat je helemaal geen achievement krijgt wanneer je RAAM op insane killed. Dat vond ik echt balen. Helaas
ik heb hem via systemlink co-op gespeeld en we hebben gewoon allebei de ach. gehaald alleen degene met dom kreeg de dom ach. extra. wij hebben dus 1x op hardcore en 1x op insane uitgespeeld en gewoon gewisseld van host. voor de duidelijkheid de ik kreeg dus net zo goed act1 t/m act5 ,de berserker en de raam achievement als de andere speler ook de eerste keer al.... btw wist niet eens dat je met die turret kon knallen omdat het daar donker is,ivm die vogels ...
Ik heb hem gehaalt via co-op live met iemand alle acts inclusief raam Hij kreeg dus die Dom ach. en we kregen ook beide die raam ach. ! Nu nog op insane halen en dan die xbox live ach. En ik zoek nog 6 cog tags Help?
op hardcore neem ik aan en niet insane? maar effe voor de fact, degene die mee doet in co-op krijgt ie nou wel of niet de achivements, van die monsters killen?
Ja, beide spelers krijgen de achievement. Althans, zo zou het moeten werken...ik heb tot nu toe nog altijd alles gekregen zoals het moet.
Waarschijnlijk werd deze vraag al ergens gesteld... Als je de SP via co-op speelt op Hardcore, krijg je dan ook de hardcore achievement(s) wanneer je de act(s) uitspeeld?
jaa je krijgt ook achievements van Casual erbij nog en als je DOM bent dan krijg je zijn achievements ook nog
Ah cool. Dan ga ik eerder de co-op missies uitspelen op hardcore. Uitdaging is groter en moet je meer samenspelen. Casual vind ik iets te gemakkelijk maar geeft mij wel de kans om de stage de verkennen. Een fantastisch spel. Zoveel mogelijkheden via multiplayer.
heej, ik heb ff een hele andere vraag Er is een of andere achievement van Clusterluck beat 3 different anemies at one three times(on any difficulty) MAar ik snap hem nie ik heb hem bijna uitgespeel maar ik zou die achievement dan tog al lang moeten hebbbe
Als je de achievement beschrijving goed leest zul je zien dat je 10 keer 3 vijanden tegelijk moet afmaken.. Dus een granaatje in een emergence hole, of aan het begin als ze die deur met een snijbrander open maken. Als je maar drie enemies tegelijk afmaakt.. Ik heb het spel nu al 3 keer uitgespeeld maar heb 'm ook nog niet. Veel spelen en een beetje geluk hebben denk ik, vandaar de naam Clusterluck
Dat kan je idd doen.. alleen wat is het dan nog voor achievement? Achievement: Nerdy Gamesave Loader (20) Description: Try to play one minute of this game ten times in a row. No fun or skill involved at all but it will give you some points that you can show off to your friends and pretend you've played this game a lot.