Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    kijk, ja dat is gwoon verschil van smaak, ik vind typhoon, duvelduvel, jawat, extince en brainpower toch beter dan opgezwolle en 0118, ik kan jou niet overhalen voor mijn mening, en jij niet van die van mij ;), als je wat tracks wilt sture wil ik die al te graag hebbe :D

want ik heb tijdje gelede ook geleze over de discussie wie beter is (opgezwolle of 0118 )
    ik zeg niet dat het weer gaat gebeure, maar ff voorzorgsmaatregele :+

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Typhoon ken ik niet echt. Duvelduvel, Jawat, Extince en Brainpower zijn zeker dope. Brainpower is gewoon een superrapper. Jawat is ook leuk op z'n tijd en Duvelduvel heeft ook zo z'n eigen stijl. Brainpower is volgens mij ook gewoon de beste Nederlandse rapper... Maar 0118 is lijkt me duidelijk 10 x beter dan Opgezwolle kwa raps.

Zodra ik de link heb van 2Metersessie laat ik het je weten. Als je Flessepost en Harde Schijf ook nog niet hebt, stuur ik die graag door.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een beetje respect voor Brainpower.. Al jaren veruit mijn favoriet (misschien zelfs ook wel boven internationale rappers!), is echt altijd goed, in alles wat hij doet. Op een ontzettend mainstream album als dat van The Partysquad weet hij het met gemak voor elkaar te krijgen dat hij toch de beste verses op het album heeft (al was dat niet echt competitie).. Hoop hem stiekem nog altijd samen te zien met Opgezwolle. ben echt heel benieuwd hoe dat er uit zou komen te zien..

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Maar nog zal ik altijd bij DAC, Jiggy en Opgezwolle blijven .. En af en toe wat andere dope nummer maar die 3 zijn toch ECHT mijn favoriet

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Helaas zijn veel van die rappers gewoon dom. En dan ook ECHT DOM! Die lui hebben geen zelfspot en rijmkennis. Daarom is The Partysquad tekstueel ook zo slecht. Extince, die maakte tenminste lol en brainpower vertelt iets.

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nuclear Family heeft het vaak over dingen in het leven

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal juist walrus. ik zag gisteren op tmf in een of andere show een dikke negerin die zei dat ze rapte. damn wat was die dom zeg.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja dus? :{ Zijn rappers daarom meestal dom?

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    NuClear Family staat bij mij ook erg hoog. Hebben hele mooie nummers.
    Heb ze afgelopen zomer live gezien. Ze rockte echt keihard _O_

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Beetje van het rustige en niet zo agresief als bijvoorbeeld .. Jawat (gewoon als voorbeeld hè) want ik vind Jawat ook wel dope opzich

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja op tmf zie je ook echt het raptalent van nederland 8)

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja maar meeste echte rappers die zie je gewoon niet op TV .. Ja op The box dan maar TMF gaat volgens mij niet echt een goeie underground rapper voor .. Alleen die commerciele rappers (Kansloos noem ik ze ook wel): Lange frans Baas B Yes R Ali B noem maarop!

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het toch niet over Nina he? Zowel zit je aardig fout want die kan kk goed rappen:eek: Zit bij hetzelfde platenlabel als Opgezwolle.

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nina is ook te vinden bij Nino dus zou ze ook wel connecties hebben bij Goodlife zit ze niet daarn dan? want op die Mixtape van Nino staan alleen maar lui van goodlife

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    toch is Nina van Top-Notch check de site maar.

16. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    had hem al, lekker hard nr!
    eindelijk worden die 2 fags een keer op hun plaats gezet

18. Victor

Victor Guest

19. Venzl

Venzl Uw gastheer

Leuk Bevonden:
    0
  20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    echt he, door deze plaat vind ik Kempi gewoon dope! :b: (ook al vind ik de rest van zijn muziek iets minder).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina