heb gisteren mijn 2e dode 360. ben het wel een beetje zat nu.
had op 1 november klantenservice gebeld omdat ik de ring of death had. ze zouden een mail sturen met de labels. week later nog niks, weer bellen en toen zouden ze ups de labels geven. ups kwam 7 november en 8 november was ie in dtl. lekker snel dus. alleen m$ niet echt.
na 15 werkdagen nog niks, weer gebeld, krijg dan te horten dat de xbox volgens hun pas 15 november was aangekomen. lekker is dat, terwijl ik kon aantonen met mijn trackingnummer dat de 360 op 8 november was aangekomen. maar goed ik doe dar niet zo moeiliijk over(als ik maar zo snel mogelijk een andere heb voor mijn cod3 en gow). 30 novemeber stond er dan een mannetje voor de deur die leuk en aardig zei: "uw computer meneer". ik helemaal in mijn nopjes!!! kon niet eens kiezen welk spel ik eerst moest spelen. uitendelijk was het de cod3 geworden, nou dat was de bedoeling. ik kan alleen het intro filmpje zien want op het moment dat ik zelf speel, loopt dat ding vast. die vage strepen enzo.
volgende dag weer bellen en de labels worden weer met ups meegegeven. begin volgende week komen ze langs. hoop dat ik nu sneller een andere krijg.
dat was het zo'n beetje
p.s. heb in totaal iets van 5 keer gebeld ofzo en gemiddeld 30 min. wachten. laatste keer had ik geen optie gekozen(zie ergens in deze topic) en toen kreeg ik inderdaad gelijk iemand aan de telefoon. mmm...merkwaardig
Laatst bewerkt: 1 dec 2006