1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je 100% zeker dat iedereen een NIEUW TRACKINGNUMMER krijgt ? Want in dat geval ga ik bellen met de helpdesk maar ik wil eerst zeker weten of iedereen echt zo'n nieuw trackingnummer krijgt :)
     
  2. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een spiksplinternieuwe xbox 360 gekregen :D Dus ik ben te vreden en hoop dan ook dat ik nooit meer in deze topic hoef te posten :)
     
  3. BisonNL

    BisonNL Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet zeker heeft ups me zelf gezegt, en bij xbox moet je vragen of hij al gerepareerd is, zo ja tracking nummer geven tjekken met je oude en dan naar de ups site
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    staat achter op je xbox, bij je serial nummer.

    en het is een goed werkende, zit 1 heel klein krasje op mn dvd-tray en een zwart vlekje boven op, maar verder zag ie dr prima uit. en het is een goed werkende versie alleen hij maakt nog wel een behoorlijk kabaal en een min of meer zoemend geluid wat mn vorige xbox ook deed:confused:

    ik had hem vrijdag(17e dacht ik?) opgestuurd en gister kreeg ik m terug, in totaal 13 dagen
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb een heel vreemd probleem :9
    Als ik mijn Xbox 360 uitzet blijven mijn ventilatoren draaien. Nou zou ik toch zweren dat die dingen acuut stoppen met draaien, maar ze zijn al 10 minuten bezig.
     
  6. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog iets in de usb poorten zitten?
    Want als daar een play & Charge kit inzit dan blijven de fans draaien.

    Als dat niet zo is dan kan het zijn dat er iets stuk is.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  7. kooi

    kooi Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren mijn 2e dode 360. ben het wel een beetje zat nu.
    had op 1 november klantenservice gebeld omdat ik de ring of death had. ze zouden een mail sturen met de labels. week later nog niks, weer bellen en toen zouden ze ups de labels geven. ups kwam 7 november en 8 november was ie in dtl. lekker snel dus. alleen m$ niet echt.
    na 15 werkdagen nog niks, weer gebeld, krijg dan te horten dat de xbox volgens hun pas 15 november was aangekomen. lekker is dat, terwijl ik kon aantonen met mijn trackingnummer dat de 360 op 8 november was aangekomen. maar goed ik doe dar niet zo moeiliijk over(als ik maar zo snel mogelijk een andere heb voor mijn cod3 en gow). 30 novemeber stond er dan een mannetje voor de deur die leuk en aardig zei: "uw computer meneer". ik helemaal in mijn nopjes!!! kon niet eens kiezen welk spel ik eerst moest spelen. uitendelijk was het de cod3 geworden, nou dat was de bedoeling. ik kan alleen het intro filmpje zien want op het moment dat ik zelf speel, loopt dat ding vast. die vage strepen enzo.
    volgende dag weer bellen en de labels worden weer met ups meegegeven. begin volgende week komen ze langs. hoop dat ik nu sneller een andere krijg.
    dat was het zo'n beetje

    p.s. heb in totaal iets van 5 keer gebeld ofzo en gemiddeld 30 min. wachten. laatste keer had ik geen optie gekozen(zie ergens in deze topic) en toen kreeg ik inderdaad gelijk iemand aan de telefoon. :) mmm...merkwaardig
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  8. kooi

    kooi Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik volgende week maar de Wii sports aanschaf om mijn vrije tijd mee te verkwansen en naturrlijk om de dood van mijn 2e 360 te verwerken.
     
  9. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 0800 023 3894 bellen en dan geen optie kiezen?
     
  10. kooi

    kooi Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of het bij die werkt
    ik had het bij die+31... gedaan
    bel nl. mobiel
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Beter is het +31 nummer, het 0800 nummer ligt er regelmatig uit.
     
  12. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    hahahaha, eindelijk iemand anders die hem ook ontdekt, Ik had dus ook uit verlorenheid maar eens nergens opgedrukt, krijg je gelijk iemand aan de lijn, best merkwaardig, maar uiterst relaxt. Ik bel nu elke dag wel evve om te vragen waar m'n xbox360 is :p, mijn xbox360 heeft een xxx ticket gekregen, ik had eerst namelijk verkeerde labels erop, die van een Powersupply :mad:, nu ben ik wel een maand verder en hoop ik hem ongeveer op sinterklaasdag te krijgen
     
  13. Vleesch

    Vleesch Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wat een service zeg. Ik bel op om even te informeren wanneer ik dat mailtje kan verwachten. Ja het is heel druk dus dat kan nog wel 5 dagen duuren. Kom op zeg 1 mailtje hoe moeilijk is het.
     
  14. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 21 november mijn Xbox360 verstuurd, en vandaag 1 december dus weer netjes thuis kregen en hij werkt weer perfect :b:. Ik ben denk ik 1 van de weinige die wel tevreden is over de service

    (ongeveer 3 dagen moeten wachten op het mailtje, dat kon idd wel wat sneller)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  15. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg mijn label al gelijk de volgende dag, vandaag ups gebeld maandag komen ze mijn 360 halen hij vroeg hoelaat ongeveer ik zij beetje in de ochtend toen zij de ups medewerker een uur of 3 dan ? haha ik zeg ja is goed joh8)
     
  16. hemp

    hemp The world is yours!

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ms gebeld voor een nieuw trackingnummer maar ze vertelde doodleuk dat ze die niet mogen geven dus nou weet ik nog niet wanneer ik mn xdoos terug kan verwachten. Morgen nog maar eens bellen.
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt dat trackingnummer pas wanneer je 360 wordt terugestuurd. Gewoon afwachten dus. Het gaat om een UPS trackingnummer he. Je kan dus helemaal niet zien wanneer je 360 gefixed wordt. Je ziet alleen wanneer het pakket verstuurd is.
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    jeej net potje pes voor eredivisie loopt die weer es vast
    hoe verwijder je cache geheugen?
     
  19. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook zo graag mijn xbox weer terug ontvangen, na ja....een gereviseerde dan he. Hebben jullie trouwens allemaal de HDD meegestuurd met UPS ?
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    En ja hoor, ook ik kreeg net de ring of death. Fijn. Had echt zin in telefoonmiepjes, lange tijd wachten en naar me geld fluiten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina