Schooldrama, jongetje vermoord

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ramon NL, 1 dec 2006.

1. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.485
    personferentie om 16:00!

2. DeathPsyco

DeathPsyco Stand your ground!

Leuk Bevonden:
    0
    als je al een kind vermoord (wat natuurlijk volkomen belachelijk is), doe het dan niet op zo'n manier... psychopath, hij is de kogel door zijn hoofd niet eens waard.

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    fucking hell als de dader één of andere sloeber is die bij de Rabo schulden had en daarom de zoon van de directeur maar heeft gegrepen dan dan dan aahhh dan wordt ik gek 8)

en als ik nu aan die ouders denk van dat kind, dan wordt ik helemaal diep triest :mad:
    die gaan echt door een hel........

Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  4. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de overheid zorgt dat de dader nog door een veel ergere hel gaat, al zal dat (in dit geval, helaas) wel niet het geval zijn.
    maja idd, het is egt zwaar k*t voor die ouders... zacht uitgedrukt :mad:

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik gok dat de dader een paar jaar krijgt en wegens goed gedrag na de helft van zijn straf te hebben uitgezeten vrij wordt gelaten onder begeleiding van TBS waar hij uit weet te ontsnappen....

6. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets zal het wel worden ja, belachelijk...

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat waarschijnlijk om een 22 jarige man, hij is van mijn leeftijd en als ie uit de buurt komt ken ik hem waarschijnlijk ook..

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat zou echt tering geflipt zijn :{

Als je zoiets doet dan moet je wel echt tering ziek in je koppie zijn, welke reden er ook is je gaat toch geen 7/8 jarig vermoorden en dan ook nog eens op een friggin basischool waar al z'n vriendjes op zitten -_-' Die zijn dan ook getraumatiseerd for life |:-

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Shit ik ben echt benieuwd naar de reden hier achter man.

10. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Rillingen lopen over mijn rug. Mijn broertje is vier.
    Soms denk ik toch echt dat de Nederlandse wetten op moord wat dit betreft mogen verscherpen. Niet de doodstraf maar levenslang.. maar dan ook echt levenslang.

5 jaar:'-( R.I.P.

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als ik daar in de buurt zou wonen zou ik met een aardappelschilmesje op pad gaan.
    Als hij bijdehand gaat doen met een mes moet ie niet zijken als iemand anders dat bij hem doet...
    verdomme

12. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    tis alsnog 8 jaar.. mijn broertje is 7.. dit is gwn niet normaal.. volwassene mag je van mij part vermoorde.. maar kinderen.. !! van kinderen moet je gwn afblijven.. en met wat voor motief dan ook.. dit is gestoord.. !!

een jongetje van 8 jaar..

soms vraag ik me af waar de wereld heen gaat..

13. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste bloemen voor school in Hoogerheide

Uitgegeven: 1 december 2006 14:51
    Laatst gewijzigd: 1 december 2006 17:07

HOOGERHEIDE - Rond half drie zijn de eerste bloemen neergelegd bij basisschool de Klim-Op in Hoogerheide. Daar werd vrijdagochtend een 8-jarig jongetje uit groep vijf door geweld om het leven gebracht.

Een aantal schoolgenoten van de Klim-Op laat tegenover NU.nl weten zeer geschrokken te zijn. "We huilden en huilen nu nog steeds", schrijven schoolgenoten Kimberly, Nathalie en Milena in een mail. "We zullen dit blijven herdenken."

Voor het hek van de school staan cameraploegen, fotografen en journalisten. Twee oudere echtparen herhalen voor de journalisten hun versie van het gebeuren.

Bloemen

Voor het hek liggen enkele bosjes bloemen, neergelegd door omwonenden. Bij de school zijn ook een aantal politievoertuigen geparkeerd. Het drama lijkt zich te hebben afgespeeld op de bovenetage van het twee verdiepingen tellende schoolgebouw. Achter het raam van een van de klassen op die verdieping zijn mannen in witte overalls te zien, politiemensen van de technische recherche.

(www.nu.nl)

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man. Hier word je echt gek van. Gemaskerde man die een 8 jarig jongetje neersteekt. Damn, dit is echt te gek voor woorden. Hier word ik nou echt kwaad van. Ook verschrikkelijk voor de medescholieren. Het is gewoon een basischool.

15. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sjezus, das echt erg :eek:, zomaar op school :|

16. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
  17. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Zwaar sick...
    je ziet wel eens dat in amerika er een school wordt gegeizelt.
    Maar dit gebeurt meestal door een tiener en dan niet op de basisschool.
    En niet bij een kind van 8 jaar.

Zeer triest. Ik heb geen idee wat hij er mee wil bereiken. Hij bereikt er helemaal niks mee, nooit niet.

18. DeathPsyco

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei: hij is de kogel gewoon niet waard :mad:

Je moet wel zo gruwelijk gestoord zijn.... Ik zou zeggen: zet die gozer levenslang in een isoleercel, maja dat mag volgens de wet toch niet. Er wordt heir in NL wel heel mild tegen moord (en al helemaal op deze wijze) opgetreden. Diep triest is het eigenlijk.

19. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0

Wat ik me dan weer afvraag, wat heeft het voor een zin om hem in leven te houden? Kost alleen maar geld (blijf een hollander ;)) en aangezien hij toch nooit meer terug de maatschappij in kan...
    Wat mijn betreft verdient ie idd geen kogel, maar ook geen levenslang.

Hoe deden ze dat vroeger ook alweer? Ophangen aan een kruis en hem door dood laten bloeden/uitdrogen!!! Wel executeren, alleen op een wat langzamere pijnlijke manier!

20. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook de vraag omdraaien, wie zijn wij in hemelsnaam om een leven van iemand anders te ontnemen.:{

Deel Deze Pagina