1. Victor

    Victor Guest

    Moet hij toch weten.. Lekker boeiend allemaal.
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Met hem samen aan dat jointje lurken zal je bedoelen, en dan zegt die gast dat hij niet rookt whahaha, die kerel is niet één maal maar wel twéémaal verslaafd....goh zielig eigenlijk en net terwijl hij zich zó stoer probeert voor te doen.....:): |:-
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

    Ieder z'n ding toch?
     
  4. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Scheelt niet zo veel lijkt me?
     
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er ook nog bij rookt scheelt dat wel aardig wat hoor ;) Die jointjes kosten je volgens mij zo'n dikke 10 euro per dag. Ga je er nog actief bij roken komt er alweer een paar euro bij. Bovendien geeft hij aan dat hij gewoon roken niet lekker vindt, dus daarom is het zonde van je geld ;). En aangezien bij blowen wel lekker vindt hij dat misschien wel niet zonde van zijn geld, best logisch toch?

    Dit slaat ook gewoon nergens op. Je denkt zeker dat als je 5 jointjes op een dag neemt dat je je dik asociaal gedraagt en onhandelbaar bent ofzo. Vaak is het niet eens te merken aan iemand of hij geblowd heeft ofniet, oké, misschien gedraagd hij zich iets anders, maar zeker niet vervelend.

    Iemand die op een avond flink geblowd heeft is gezelliger dan iemand die de hele avond aan het bier heeft gezeten.

    En jouw moeder is vast trots op je dat je zo kortzichtig reageerd!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  6. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat een waardeloze post hierboven...je zal zelf wel een stoner zijn, aangezien je met zo'n belachelijk verhaaltje komt aan zetten. Hij lult namelijk gigantisch dom. Zijn post begint met "Ik rook niet want ik vind het niet lekker" en een halve seconde later zegt ie "Ik blow als een ketter, zo'n 5 joints per dag". Of deze gast is gewoon dom, of hij is 12 jaar oud en probeert slim/stoer over te komen...of het is weer zo'n hopeloos geval wat "wiet" probeert te verdedigen met achterlijke argumenten, iets wat stoners graag doen. Joint rook is net zo erg (zo niet erger) dan gewone sigaretten rook en het stinkt ook nog eens veel erger.

    Als je zijn post even goed leest (een keer of 2,:cool: zul je begrijpen wat Volkoren bedoelt. Zijn post is alles behalve kortzichtig. En ja, als iemand 5 joints per dag rookt is het een loser, een asociale loser. Iemand de de hele dag zuipt is precies hetzelfde, dus ik maak echt geen onderschijdt.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  7. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, je heb wel gelijk... 5 joints op een dag is niet echt gezond ofso
    ik blow ook wellis maar heel weinig omdat ik er niet goed tegen kan dus houdt heel beperkt..
    maar k was een keer op ene feest waar ieder1 bleef slapen, daar was ook een gast die blowede als de motherfuck. we werden allemaal rond 11 u wakker eerste wat hij doet is een joint opsteken, dna ben ej neit egt goed bezig lijkt mij
     
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijn vader rookt, ik zelf rookte zelden.
    Op school roken er van me klas genoeg en uit nieuwsschierigheid wil je het dan ook proberen. Nou, ik zal vast een speciaal geval zijn, maar ik kon rustig roken zonder dat ik verslaafd werd. Nee dit is niet om stoer te doen voor me klasgenoten maar toen ik rookte, kwam ik toch redelijk tot rust na een volle dag school.

    Toch ben ik er mee gestopt, en wil helemaal niet meer roken. Vanaf nu elke dag pakje kauwgom mee, dat werkt super en ik merk gewoon dat dat veel beter is voor mijn gezondheid.
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als jij jezelf dooddrinkt heb je er alleen jezelf mee. Als jij een peukje opsteekt heb je ook andere daarmee. Ik vind niet dat de aparte rookruimtes verboden zouden moeten worden, hiervoor zijn ze. Maar het personeel in de horeaca mag best aan hun klanten denken. Jij ziet het allemaal zou vanuit één perspectief, zal de defensieve instelling wil zijn. Orcrist leer je eens te verplaatsen in iemand anders en laat dan even dat jij niet of wel rookt buiten beschouwing net zoals je eigen belang daarin. Want je vergelijkt alcohol met sigaretten. Je stelt de vergelijking dat je bij alcohol ook stinkende kleren kan krijgen omdat iemand eroverheen kotst of met bier op je gaat gooien. Dit gebeurt wel ééns ja, maar vergelijk dat is met het aantal mensen dat een discotheek komt met vieze stinkende kleren naar de rook. Dan is je hele argument al weggevaagd, want de aantallen overlast door alcohol is meerdere malen kleiner dan dit door het roken als je het vanuit dit perspectief bekijkt.
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rook zelf ook, niet veel 2 pakjes per week dat komt omdat ik astma en te kleine longen heb (goh doe maar lekker stoer, nee doe ik niet;)) Merk er niks van dat het slecht voor me is moest laatst nog naar de dokter voor controle en alles was in orde:). Vorig jaar januari begon ik met blowen om het uit te proberen heb het toen heel af en toe gedaan ben toen gestopt omdat de kans bij mij 50/50 is dat ik een bad-trip zou krijgen en die vond ik nooit zo leuk:+
    Heb afgelopen woensdag weer een joint opgestoken samen met 2 vrienden ze vroegen of ik meeging en ik wou het weer een keer proberen.
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind roken een walchelijke bedoening. Je raakt er veslaafd aan en je hebt niet eens een leuk effectje.

    Ik zou het minder erg vinden als mijn zoon af en toe een joint rookt (dat is mogelijk gezien je slechts geestelijk verslaafd aan wiet kan raken, mits je der natuurlijk niet een halve normale sigaret in pleurt) dan dat ie normaal zou roken.

    Roken is het mooiste voorbeeld van kapitalisme ooit: een trend die ervoor zorgt dat je betaalt om meer kans op ziektes te krijgen.

    Edit: Ik moet ook nog even zeggen dat ik alcohol een hard drug vind. Je kan er zo erg van trippen dat je letterlijk niet meer weet wat je doet + je kan er vrij gemakkelijk lichamelijk verslaafd aan raken.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Alleen is het wel zo dat de overstap naar harddrugs kleiner wordt. Oke, het hoeft lang niet altijd te gebeuren, maar ik ben er toch wel huiverig voor. Ook is het zo dat de wiet van nu in de verste verte niet meer te vergelijken is met de wiet van een aantal jaar geleden. De werkzame stof in de soft-drug (THC) is tegenwoordig namelijk in een veel groter percentage aanwezig. Helaas.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind roken zelf wel een ontspannend effect hebben. Rook zelf niet veel, 2 op een schooldag en wat met uitgaan. Kan ook zonder problemen een paar dagen zonder.
    Ben niet gaan roken om stoer te doen voor anderen, maar omdat het me een rustgevend effect geeft.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat heb ik ook. Kan als ik wil een gewoon een aantal dagen zonder. Maar omdat beide ouders ook roken, heb ik zelf niet echt een aanleiding om helemaal te stoppen. En natuurlijk weet ik ook dat het heel slecht is voor je.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, heb zelf ook een flinke periode stevig geblowd (lees : ruim een jaar lang, iedere dag gemiddeld 2 of 3 joints zo niet meer....ja ik was verslaafd, nee niet trots daarop) maar bij mij is er nooit maar dan ook nooit de verleiding geweest om dan ook maar even harddrugs uit te proberen. Bij mij is het bij wiet/hasj gebleven. Met dat vetgedrukte heb je wel een goed punt en het is waar, want als ik tegenwoordig nog maar 3 of 4 trekjes van de gemiddelde wiet-joint pak dan weet ik niet meer of ik van voren of van achteren leef 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee. Lees al mijn posts is goed.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Pass mij die vette Jonko, dan schuur ik die spange chick met haar strakek tanga.....
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja...

    Gast, ik ben helemaal niet verslaafd.

    Precies.

    Ik wachte tot er iemand met deze opmerking kwam. Naja, ik bedoel het eigenlijk op die manier dat ik het geld dat ik normaal aan peuken uit zou geven aan wiet/hasj uitgeef.

    Inderdaad. Ik ben relaxter als ik geblowed hebt dan dat ik nuchter ben. Nou moeten jullie echt niet denken dat ik een junk ben ofzo. Blowen stelt weinig voor. Ik heb vrienden die paarden-verdovingsmiddelen slikken.

    En ik geef weinig geld uit aan blowen. Want ik krijg het gratis. Alleen als ik eens iets anders wil koop ik iets in de shop...
     
  19. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    you've got some weird fucking friends dude:eek: Dat zijn toch niet die gasten als Alex en Senne he8)
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zijn andere:+
     

Deel Deze Pagina