Op het nieuws zeiden ze dat de juffrouw het jongetje toestemming had gegeven om iets te halen uit het lokaal, omdat de klusjes in de aula al klaar waren o.i.d. Ze had hem iig niet 'gestuurd'..
Ach, die zal wel een paar jaartjes worden vertroeteld in een gevangenis/hotel. Dan komt die vrij, brengt die een boek uit, en wordt rijk.
het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat het een ''toevals'' incident was. misschien was de man aan het inbreken en zag hij plotseling de jongen binnenkomen en van schrik doodde hij hem, maar toch zijn alle opties mogelijk. maar dat het gewoon een soort willekeurige moord op een kind was lijkt me sterk.
Tja,maar dat neemt niet weg dat die juffouw met een levenslang trauma opgezadeld zit. Had zij hem géén toestemming verleend om iets uit het lokaal te halen,tja dan was er vast wel iemand anders door die kerel vermoord. Deze gast was duidelijk op wraak uit ,en het eerste kind wat passeerde is er het slachtoffer van geworden. Het motief? het zal waarschijnlijk héél ver te zoeken zijn in dit geval. Misschien een psychologisch labiel gestoorde persoonlijkheid die geinspireerd is door zulke gebeurtenissen in scholen zoals in de vs en duitsland de laatste tijd ook al enkele malen voorgevallen is. Dat wordt dus levenslang voor de dader , voor wat dat nog waard is......
Beetje onzin om conclusies te gaan trekken, en indirect een lerares de schuld van dit te geven. Doe even normaal man.
Inbreken lijkt me sterk, de school was namelijk gewoon los en in een klein gehucht als daar kun je zo naar binnen lopen. Is in mijn woonplaats ook het geval. (Klein boeren dorpje..)
@Ramon,lees jij eens even man. of kan je niet lezen? waar zeg ik dat de lerares schuld heeft? ik zeg dat alle opties open zijn, of kan jij het tegendeel bewijzen?
Ik kan heel goed lezen, jij speculeert er een eind op weg, waar absoluut helemaal niemand op zit te wachten. Dit noem ik onnodig speculeren, en verdachtmakingen van de lerares. Smaad heet dat.
of zoekend naar een antwoord op serieuze vragen die nu ongetwijfeld ook door de politie mensen gesteld worden...
Mee eens...maar toch is het iets waar je bij stil moet staan, of je het nu wil of niet. Ik zette zojuist NL1 op en ik zag het pas voor de eerste keer....erg ziek dit. Ik hoop wel dat er snel iets over eventuele motieven bekend wordt.
Ik denk dat die man gewoon iemand wilde vermoorden, dat hij zo'n saddistische geestdrijving had ofzo. En hij dacht dat op school makkelijk te doen, maar goed dat blijkt wel uit later onderzoek. Voor nu echt zeg, dit is uniek in Nederland. En hopen dat het nooit meer gebeurt. Ik kan er echt niet tegen, die ouders zeg en die kinderen... En vooral die lerare ook, foei foei foei...
Zeg Poirot ,ik hoop dat je je speculaties niet onder de noemer "serieuze vragen" onderbrengt. Zo in het wilde weg veronderstellingen hardop uiten én daaruit meteen al je conclusies trekken gaat toch een beetje ver, vind je niet. Laat de politie haar werk maar doen, zij zullen wel de "echte van toepassing zijnde vragen aan de verdachte formuleren,wat zijn motief betreft" Je zal het binnen enkele dagen wel in de krant lezen,welk verhaal er juist achter deze moord zit... En dan kun je pas je conclusie trekken, en weet je waarom ,omdat je nu gewoonweg te weinig feiten over die hele zaak hebt,om te weten wat zich er precies heeft afgespeeld.....
Niet normaal hoe die gast het in zijn hoofd heb gekregen. Morgen moesten we tegen METO A1 voetballen, de club uit Hogerheijde. Is nu afgelast omdat dat jongetje daar ook voetbalde.
Precies. Welke debiel doet nou zoiets:{ Ze hebben al een verdachte toch? Hopelijk is dat de man en zal hij boeten. Een 8 jarige zo bruut vermoorden.. hoe durf je.
Mja, dat zal helaas niet gebeuren in ons land. Hoe crimineel sommige gasten zijn...volgens onze wet blijven het "mensen" en mogen ze niet "inhumane" behandeld worden. De gast zal waarschijnlijk een jaartje of 5 de cel in gaan met 10 jaar voorwaardelijk en een aantal jaar TBS, zoals ons geweldige system dat altijd regelt. Als het aan mij lag wordt die kerel ter plekke uitelkaar getrokken door een stel paarden, maar goed.
Ik snap je punt. Maar het is een schande dat men in de 21ste eeuw nog het "oog om oog, tand om tand" principe hanteert.:{ Begrijp me nu niet verkeert want ik vind ook dat hij een zware mag krijgen. Maar goed.. we leven in Nederland.:{