Schooldrama, jongetje vermoord

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ramon NL, 1 dec 2006.

1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig maar. was iig niet zo naar bedoeld hoor.
    Gaat over slechts een klein deel van de Antilianen.
    Excuses dat je het zo moest opvatten iig;) vind het alleen jammer dat die andere gast me meteen van racisme beschuldigd enzo dat is niet nix..
    Nu maar verder ontopic!:b:

2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij komt zelf ook uit het dorp, toch?

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Toen ik het bericht las dat het een Antiliaan was, ging er inderdaad door me heen "Weer een buitenlander" En nee dat is niet uit racistisch oogmerk want ik heb vrienden ook uit alle culturen. Maar door dit voorval springt het weer naar voor dat het "weer een buitenlander" is. Ik geloof het wel ja dat het merendeel van de criminelen buitenlandse afkomst heeft. Nogmaal, zie dit niet als racisme maar als een feit.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En waar baseer jij dat nou weer op.
    Jou mening die overigens van géén kant klopt als een zogenaamd nieuwsitem zomaar tot feit verheffen.

Lees hieronder maar eens vriend, en ja 10% is best veel tegen de 0.9% van de autochtone bevolking gezien ,maar lang geen 80% zoals jij hier wil beweren....
    Edit: hier is de volledig versie, lees hem maar eens alvorens je nog wat gaat roepen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Immigratiebeleid_(Nederland)

Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je het weet, maar dat is mooi wel meer dan 100 keer zo veel als in vergelijking tot de autochtone Nederlander en dat lijkt me al schandalig genoeg voor mensen die heir nog altijd als gasten(!) zijn.

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat spreekt svennies ook niet tegen volgens mij...

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch wil ik het even benadrukken, want daar ging het mij in mijn post die nu aangehaald wordt om.
    Daar word ik nou echt treurig van...

en als je mijn post nu even in de juiste context zou lezen zou daaruit af te leiden zijn dat het niet zeker waar was wat ik zei.
    Het woordje ''toch'' zou genoeg duidelijkheid moeten scheppen dacht ik zo.
    Welk percentage ik aanhaalde had betrekking op de populatie in gevangenissen in Nederland van het aantal buitenlanders bedenk ik me net.
    Dat was 80% (wat al schandalig genoeg is).

Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik word treurig van deze discussie! Is het echt zo belangrijk welke nationaliteit deze zieke dader heeft? Blijkbaar wel, want als het een allochtoon is dan barst de hel weer even los. Ik zie het gewoon niet hoor. Er worden weer allerlei percentages verzonnen (80% van de Antillianen is bekend bij politie zag ik net staan, echt te suf), en alle bevolkingsgroepen worden weer besproken en over 1 kam geschoren.

Er is een jochie van 8 jaren oud vermoord terwijl hij gewoon op school zat. We weten niet waarom en we weten niet wie het gedaan heeft (speculaties zat maar geen feiten). Triest, ik voel mee met de nabestaande van dit kind. Dit kind dat zo bruut vermoord is door een zieke vent. Van welk ras de dader is vind ik even niet zo belangrijk op het moment. Maar goed, jullie blijkbaar wel.

9. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zag vandaag in de krant dat de moordenaar waarschijnlijk verward was!:mad:
    Komt ie der zeker ook nog mee weg met 5 jaar tbs..

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Persoonlijk zou ik graag zien dat dit onderwerp an sich de aandacht die het verdient krijgt, dit gespeculeer over allochtonen is in mijn optiek heel storend en alweer het zoveelste topic dat hier naartoe draait.

De dader heeft nog geen bekentenis gedaan. Al enig idee van het motief?

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Rekenen blijkt jouw sterkste kant niet te zijn,het verschil tussen 0.9% en 10% is voor mij nog altijd maar een factor van iets meer dan 10.

Dit zal vast ook wel uit je mouw gevallen zijn mijn beste aangezien de populatie in de gevangenissen in belgie en nederland vrijwel hetzelfde zijn.
    Weliswaar zit er circa 60% van allochtone oorsprong opgesloten in de gevangenis wat nog altijd best véél is aangezien zij een minderheid in de bevolking zijn van zowat 1 allochtoon per 5 autochtonen.

En mijn beste , ik wordt nog véél treuriger als kerels zoals jij maar wat lukraak met getalletjes gaan strooien om hun mening als feit te presenteren,zonder dat ze één en ander hebben geverificieerd....

Yep kerel,volledig mee eens en vergeet die 80% van antillianen maar...dat is een hersenspinsel van NL Eagle.....no more no less.

12. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Mee eens, daarnaast sluit ik me ook aan bij Cyrax. Zeer vervelend dat een onderwerp als dit ALWEER een keer naar zo'n bullshit getrokken moet worden.

@ Svennies, geef die NL Eagle loser gewoon geen aandacht man, de gast lult constant uit z'n nek...dat hebben we toch vaak genoeg gezien in het "geloof" topic. Je kunt tegen hem praten alsof je het tegen een kind van 4 hebt...maar nog zal ie je niet begrijpen. Versplide moeite als je het mij vraagt...

13. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ah raar, net gezien dat dat jongetje een tafeltenniser is bij een bij een club waar ik een paar keer ben geweest voor competitie, raar...

14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ''Ik word treurig van deze discussie! Is het echt zo belangrijk welke nationaliteit deze zieke dader heeft?''

Het is behoorlijk belangrijk aangezien je dan beter en doelgerichter het probleem kan oplossen:)
    waarom zouden ze die cijfers anders gaan bijhouden;)

''Rekenen blijkt jouw sterkste kant niet te zijn,het verschil tussen 0.9% en 10% is voor mij nog altijd maar een factor van iets meer dan 10.''

klopt, was iets te snel met typen (al is iets meer dan 10x nog veel).

Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  15. Victor

Victor Guest

Dat vind ik dan weer van erg ver de link tussen jou en het slachtoffer zoeken. "Ja ik heb die doodgetrapte kerel wel eens zien lopen bij de voetbalvereniging waarik gisteren langsreed toen het regende!"

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Voor mij alvast niet, een crimineel is een crimineel ,of hij nu allochtone of autochtone afkomst heeft maakt mij niets uit.
    Zolang hij maar zijn straf niet ontloopt dank zij zijn advocaten die dan steevast over hun ongelukkige jeugd etc beginnen.
    Net alsof iedere mens met een ongelukkige jeugd het criminele pad opgaat.
    Het is dat jij lukraak met cijfertjes die niet kloppen gaat zwaaien en daarbij met je vingertje naar de allochtonen gaat wijzen als ware het allemaal criminelen dat mij hierop doet reageren......

Jij praat hier net hetzelfde zoals een vlaams belanger hier in belgië doet,ultra-rechtse racistische uitspraken notabene.

Waarom denk je dat ze die cijfers bijhouden mijn beste, gewoon om die hoop ambtenaren bezig te houden...
    En ze houden van alles statistieken bij , waarom zouden ze er hier dan geen van hebben.
    En leg de statistieken van de criminaliteit en kansarmoede maar eens mooi naast elkaar.
    Kan je mooi het verband tussen deze twee statistieken zien dat het één het ander in de hand werkt.
    En dit alles houdt verband met de ongelijke kansen op tewerkstelling tussen autochtonen en allochtonen....

Inderdaad dat zeg ik ook steeds, dat het best véél is,daarom dat de regering hoort in te grijpen en de hele situatie niet te laten aanslepen zoals ze nu al jaren doen.
    Keiharde aanpak ,en zero-tolerance voor iedereen zowel autochtoon als allochtoon en rijk of arm....

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Kun je niet gewoon stoppen met je domme gespeculeer? Ik vind het niet echt zinvol dat je als een heikneuter over allochtonen begint. Open dan een nieuwe thread en noem deze: "De grote geef negers overal de schuld van thread" en ga jezelf vermaken. Als er niks is gezegd over de afkomst van de dader heb je, in mijn optiek, niets aan gespeculeer daarover.

\o/

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
  19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er achter gekomen dat ik bij Julien op school gezeten, in dezelfde klas, tenminste, we hadden wel eens samen gym in de brugklas. Hij woont tegenover kennissen.

Best vreemd als zoiets dichtbij is. Mensen vroegen laatst waar ik vandaan kwam. Ze weten allemaal dat het in de buurt van Hoogerheide is, en wat daar gebeurd is. Normaal gesproken moest ik nog een keer herhalen.

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

In mijn optiek kun jij jezelf beter begraven, MET EEN RIETJE IN JE MOND DAT BOVEN DE GROND UITKOMT. Je kop zit toch al in het zand. Begin een topic over negers en hun wandaden ofzoiets.

Zat die dader in jouw klas? En gewone jongn of een vage gast?

/Mod Je begeeft je weer op het randje. Als de ander geen zin heeft om te replyen of nog geen tijd heeft gehad hoef je je post niet te herhalen hoe provocerend die ook is. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2006

Deel Deze Pagina