1. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    En dat wist je van te voren dat het dat zou doen? :x
     
  2. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kwam hij achter bij zijn eerste sigaret slimhoofd:{
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Maar dan ga je toch niet roken omdat het een rustgevend gevoel geeft...
    Dan ga je roken omdat je het uit wilt testen of omdat je in crisis zit, en dan blijkt dat het rustgevend is.
    Domkop :)
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt van een mug een olifant jij:b:

    Ik rook zelf omdat ik het lekker vind en het geeft me rust zeker op school al moet je van het 1e tot het 8e wat ik een week lang moet (heb een 4kant rooster*-)) :{
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik maak niet van een mug een olifant :cool:

    Het ging me gewoon hierom:
    'Ik ben gaan roken vanwege rustgevend gevoel'
    Dat weet je dus niet als je nog nooit gerookt hebt, beetje een schijtrede dus :)


    En elke dag van het 1e tot het 8e uur op school.. 8)
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dan moet iedereen die voltijd werkt wle gana roken ;) (1e tot 8e uur).
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb wel meer gerookt, met uitgaan oa. Maar veel later pas zelf vast gaan roken.
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    :{
     
  9. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk:)
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Gekke nelis, ik heb 2 keer gerookt. Ik vind het toch niet veel, aangezien ik ook astma heb is het ook niet echt slim om te doen.
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Aha, bon,maar wat is je punt nu eigenlijk?????
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    moeten we nu ook al een punt hebben in onze posts?

    ik rook ook niet. wel aantal keer gedaan, sociaal. Blowen ook, maar dat is totaal niks voor me. Keer heel slecht gevallen, nu raak ik het ook nooit meer aan.
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja... eigenlijk niet nee...maar het kwam onvolledig over...en daarom vroeg ik dat.
    En tja,ik ben wel een roker,plus het feit dat ik 28 jaar met de meest vervuilende chemische produkten gewerkt heb die je je maar kan voorstellen.

    En toen ik destijds in afrika als soldaat de kogels om mijn oren hoorde vliegen was dat ook niet gezond weet je, eentje goed gericht en je bent dood..
    Ik ben blij voor je dat je niet rookt..maar weet je dat dit net het minst gevaarlijke is dat ik in mijn leven al gedaan heb...
    Overigens bedankt om je steun in een andere tread...groetjes Sven...:b:
     
  14. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je dan voor werk gedaan?
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Papierindustrie mijn beste,researcher in hoogtechnologische papieren waaronder je het siliconenbasispapier kan nemen en waar het bedrijf waar ik werkte qua kwaliteit wel als het nec plus ultra bekend stond ,en ook nog de andere papiersoorten waaronder diegene die als vetvrije papiersoorten genoemd worden onder andere om boter en vleeswaren in te pakken....of die goede oude tiepzakken voor de frietjes,of dat papier waar men in een friethok je bestelling in verpakt....
    Het soldaatgedeelte destijds was tijdens mijn verplichte militaire dienst bij de para's ,2e bn in koksijde destijds gedurende 20 maand en dit was tijdens de jaren 1975-1976 , nou zijn ze in tielen gelegerd in een splinternieuwe kazerne....
     
  16. Dioxic

    Dioxic Guest

    Roken is goed joh
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Toch in elk geval beter dan soldaatje te moeten spelen....Das pas gevaarlijk,en zeker destijds in afrika, je gaat sneller dood aan een kogel dan aan een sigaret mijn beste...
    Ik rook en leef nog, kameraden van mij rookten niet en zijn allang begraven ....
     
  18. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Mag je nou niet echt vergelijken vind ik. Het is niet dat de gene die boven zit:
    Aha die rookt niet laat ik die eens te pakken nemen.
    Geef toe je hebt het overleeft dankzij je ''talent'' of je geluk. Niet dankzij dat je rookte.

    Maar toch het is wel de eronie van het leven....
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    er zijn ook mensen van 90 jaar, die nog roken, maar dat is nog altijd ook geen excuus. Roken is nou eenmaal slecht voor je. En je hoeft er niet aan dood te gaan, maar de kans is wel een stuk groter, bovendien op ****** en allerlei hart- en vaatziekten.
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    Het is dan het geval dat het je gezondheid niet aantast, maar wat levert Roken voor goeds op.

    Je kunt ten eerste niet ontkennen dat het wetenschappelijk is bewezen lichamelijk geen voordeel te kunnen hebben aan een sigaret, en het kost ten tweede bij elkaar opgeteld een hoop geld.
     

Deel Deze Pagina